• Weetje , ik ging net ff op youtube weer naar TH kijken enzo. eindelijk weer eensxD en toen luisterde ik naar ddm , omg weetje ik wil ze echt terug..Ik snap wel dat ze zijn veranderd en dat dat erbij hoort enzo :') maar vooral tom ohmygod.Hij was toen nog zoooo leuk. - wil niet aangevallen worden -


    Pictures fade away, but memories are forever

    haha... hij is nog steeds leuk hoor...xD:Y)

    haha... hij is nog steeds leuk hoor...xD:Y)

    Haha jaa , maar zijn gedrag niet meer :')


    Pictures fade away, but memories are forever

    (...)
    Haha jaa , maar zijn gedrag niet meer :')

    ik weet zeker dat diep van binnen nog de oude jonge tom zit..xD

    Ik mis de oude Bill! Ö En die muziek, nu klinkt het wat braafjes. >,0 [/mening]


    You'll never dream alone. <3

    Ik mis de oude Bill! Ö En die muziek, nu klinkt het wat braafjes. >,0 [/mening]

    ik vind van niet...maar goed....

    Kwn fs. O.O


    If music be the food of love, play on!

    Je hebt gelijk x]
    Als ik die oude liedjes luister, mis ik die tijd zo erg =O
    Maargoed, ben beniewd hoe ze op het nieuwe album klinken.


    Your make-up is terrible

    hmm, ik denk dat iedereen dat wel wil..
    Maar ze zijn in de loop der jaren gewoon Verneukt *Sorry, dat ik het zo breng* maar het is gewoon zo.
    En ik had preces hetzelfde ;]
    Ik ging laats ook weer naar een paar 'OUdere' lietjes luisteren, en ik vond het helemaal te gek. en dan miss ik het wel.. maar, wat kunnen we er aan doen..


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Ik mis het oude tokiohotel wel, maar die krijgen we niet meer terug. Hoe kut we het ook vinden. Die tijd is voorbij.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    hmm, het enigste dat ik weet is dat ik aan het afkicken ben, we horen amper nog wat van hun en ik ben de muziek stilaan beu ;S. En, wie mist het oude TH niet?


    -

    ik denk dat iedereen ze ergens wel mist? ö


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    iedereen mist ze vast wel ! zelfs de mensen die fan waren., denk ik ?

    maar .. ze moeten gwn terug naar NL komen !!


    ' niks is wat het zijn moet '

    Ik mis ze, enkel rond de tijd van Schrei en Rette mich.


    -

    Ik vind hen eigenlijk vanop het begin van de Zimmer-tour [en duzz ook op de Zimmer-dvd]zo wat het leukste...
    Rond DDM waren ze echt schattig...en Tom heeft daar meer zo van die fantastische bollere wangetjes^^
    Nu vind ik ze eigenlijk wel knapper...maar hun manier van doen ensoow...daarin vond ik hen vroeger wel leuker...


    Live for something or die for nothing

    Ik heb zelf niet echt 'persoonlijke waarde' aan DDM. Maar ben ik de enige die hen in die tijd niet echt mist? (oké, de muziek was wel echter en zij nog schattig^^). Zoals Geesz al zei: we krijgen ze toch niet terug. Gedane zaken nemen geen keer. Dus, we moeten 'blij' zijn met de nieuwe band.


    I am an idiot, I move.