• Hoeveel posters, foto's, enz... Zoen jij elke dag van je idool/lief ?

    Ik zoen ongeveer elke avond voor ik ga slapen. Uhm even tellen 20 posters/foto's van Tom xD


    Let the Night embrace you

    Ik ging een keertje al hun kruizen zoenen toen ik melig wasx]. ahum. ehm. ja. o.o


    Oeh, doe ik ook(cool)

    op die grote uit de HK, of ik sla ze met mijn poster stok(A) 2,5 meter lange stok waaar ik hoog hangende posters weer vast zet als ze vallen. En tja, soms sla ik dan met die stok op tom zen lul [perongelukexpres]


    Mijn GVD KUT zusje heeft mijn HK megading poster verneukt!
    Gewoon met dr nagels in gesteekt!! (6)


    Arme jij:(

    Bij mij zit er een scheurt in Tom zijn linker boven hoekje. Maar ik kan hem nog wel slaan(cool) Er zitten nu ook deuken in een poster van Bill:S Ik had iets te hard geslagen met mijn stuk


    I Can Be Your Hero, Baby <'33

    Nou ik zoen geen posters, maar ik gok dat je hier doelt op hoeveel posters je hebt.
    Over de 400 geloof ik. :') Ze liggen enorme stapels in de kast, want ja, dat op de muur hangen is wel kinda knderachtig natuurlijk. ^^ Maargoed voor de heb is het leuk.

    Ik heb er iets van 76. Maar nu meer. Maar ik zoen ze niet allemaal. :'D


    http://ciinderella-.tumblr.com/

    400?!:O

    wauw, ik vind het knap, ben ik nog wel 2 jaar mee bezig om zoveel te krijgen..


    I Can Be Your Hero, Baby <'33

    Ow, als ik er ook nog mee moet tellen wat er niet hangt dan kom ik denk ik wel iets hoger dan 3/400 xD


    http://ciinderella-.tumblr.com/

    maar niet alleen TH hoor.


    http://ciinderella-.tumblr.com/

    Nou ik zoen geen posters, maar ik gok dat je hier doelt op hoeveel posters je hebt.
    Over de 400 geloof ik. :') Ze liggen enorme stapels in de kast, want ja, dat op de muur hangen is wel kinda knderachtig natuurlijk. ^^ Maargoed voor de heb is het leuk.


    sorry ben het vaak met je eens maar ik snap niet helemaal waarom het kinderachtig is als je je posters ophangt..

    Ik ben ookal over de 2 jaar fan en ja, ik ging veel naar DE enzo, en daar posters inkopen. Echt quite ziek maarja. ^^
    Misschien gooi ik ze nog wel in de verkoop ofzo.

    @ YouLetMeRock
    Nou dat deed ik toen ik klein was. ^^ Nu hangen er 2/3, niet meer 400 zegmaar.
    Ik vind het kinda kinderachtig om zo obsessed je kamer vol te hangen. [/mening he]

    Oooh ik dacht dat je bedoelde dat het kinderachtig was om uberhaupt posters (ook al zijn het er 1/2) op te hangen. Ik hing eerst ook echt al m'n posters op, maar toen ik posters aan het plafond begon te hangen realiseerde ik me dat ik vaag bezig was en heb ik alle posters die ik toch al niet mooi vond weg gehaald en tadaa ik kan m'n muur al weer een beetje zien.

    Ik ging een keertje al hun kruizen zoenen toen ik melig wasx]. ahum. ehm. ja. o.o


    Oeh, doe ik ook(cool)

    op die grote uit de HK, of ik sla ze met mijn poster stok(A) 2,5 meter lange stok waaar ik hoog hangende posters weer vast zet als ze vallen. En tja, soms sla ik dan met die stok op tom zen lul [perongelukexpres]


    *kuch*

    Gezellig


    I recycle my thoughts.