• De mijne vinden het stom en janetten!! Zo erg!!:@:@:S

    Mn ouders vinden ze Gay. Maarja, mn moeder vind de muziek wel goed.


    http://ciinderella-.tumblr.com/

    mam:klootzakken,janetten,onozelaars,meiden alleen gus vindt ze dan nog tmeest op ne jonge trkn
    pa: die laat me doen:P


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    mn vader steelt mijn cd's zodat hij ze zelf kan luisteren
    en mn moeder laat mij doen


    & als de duisternis valt,, schuil 'k bij jou <33

    mn vader steelt mijn cd's zodat hij ze zelf kan luisteren
    en mn moeder laat mij doen
    wouw als mijn ouders da ooit is doen op nen dag sta ik voor derest van men leven met men mond wijd open


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    Myn ouders vinden de muziek wel goed.
    Mn moeder zegt: het is geen 13 in een dozijn (ofzo..:S) band.
    En ze vinden Bill gay.

    Maar ze vinden ze voor de rest wel leuk. (cool)


    AAP

    Mijn ouders vinden ze nog wel goed denk ik... Als ik vraag of ik de CD in de auto mag opzetten hebben ze er nooit iets op tegen + mijn papa zet het dan zelfs véél luider dan ik doe =D x


    Tanya is de beste.

    mijn vader is de grootste fan van GUSTAV.
    serieus. nou niet de grootste maar wel fan. en me moeder vind monsoon en spring nicht goed.


    You'd took my breath but I'll survive.

    ohh en me vader heeft ook een dvdXD voor in zn auto


    You'd took my breath but I'll survive.

    Mijn vader vindt Bill een meisje (krul)


    I recycle my thoughts.

    Mijn ouders vinden Th vet goed alleen mijn vader pest me soms dat bill gay is maar dat meent hij niet hij brand alle cd's en dvd's voor mij en hij vind de muziek ook goed hij luistert het soms als ik er niet eens bij ben haha en mijn moeder vind het ook wel leuk


    Sick and tired of needing your affaction

    Mijn ouders late me ook gwn doen alleen me moeder vind bill gay enz maar verder hebbe ze der nixx tege alleen vinde ze dt k teveel posters op me kamer vn ze heb ophange :P


    Life is bigger It's bigger than you And you are not me

    mmm me ouders vinde het best dat ik fan ben.. ze vinde het wel grappig.. en me moeder vind gustav knap..XD dats el grappig.. en me vader is weg van tom zn gitaren(A)


    <3

    men ouders vinden ze best ok!
    x

    M'n ouders vinden dat ik het zelf moet weten. In het begin zaten ze wel de hele tijd van het zijn net meisjes en homo's etc maar nu accepteren ze t eigenlijk wel.o.o en de muziek vinden ze wel gaan. alleen me broer doet dom.

    Mn vader en moeder vinde t allemaal Gays, en vinden het meiden-muziek (Janz heeft zelfs in mn agenda geschreve bij een plaatje van Bill: Hee! Is da nie da meisje van de PUSSYCAT DOLLS?) ;o:8