• Jah ik zeur weer om een piercing hihi, ik heb al snakebites en een navelpiercing maar nu wil ik een bridge piercing voor me verjaardag, (over 1 maand word ik 15), dus nu heb ik met plakband op me voorhoofd waar die bridge piercing hoort twee balletjes geplakt zodat ze kunnen zien hoe mooi het me staat whehe, ik spoor niet ik weet het. omgosh ik ben piercing verslaaft :D

    xx


    Ice-cream Rockt more than you x3

    lol
    ik ben ook piercing verslaaft xD maar zoveentje zou ik nou nooit laten zette.. groeit lekker snel uit


    Fuck haters,Fuck praters,Kiss my ass en ik zeg laterzzz

    Dat is zo tussen je ogen.
    Door je neus
    Had vriend van em ook, maarja 70 % kans op uitscheuren. |: Hij heb em er weer uit.

    omg walgelijk. :l no offense hoor, maar dat is mijn mening.


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Linda is Psycho geworden n_n

    whaha naja het is toch beter dan watk doe alsk iets niet voor mekaar krijg xD


    We can only learn to love by loving.

    Linda is Psycho geworden n_n

    whaha naja het is toch beter dan watk doe alsk iets niet voor mekaar krijg xD


    Jah idd, ik ben psycho geworden whaha, en nu ben ik nieuwschierig wat jij doet als je iets niet voor mekeer krijgt whehe


    Ice-cream Rockt more than you x3

    leuk x'D
    leuk idee met die plakband :P
    hoop voor Uu dat je hem krijgt x'D


    Sarah; Boefke is nen heten beer!

    ehm.. ik wil een lippiercing en dan houd ik voor eeuwig van mn ouders maar dat mag ik niet..


    Fighting for peace is like fucking for virginity ©CT

    Mijn eerlijke mening?
    Leuk om te zien, maar met 70% kans op uitgroei ofzo, zou ik het toch nog maar eens goed overwegen. & aangezien, je ook al snakebites hebt, en een navelpiercing is het misschien ook niet zo verkeerd, je huid gewoon even te laten rusten?
    Maar jij moet het doen, het is jouw leven&jouw lichaam. (=