• ... waar je 4 à 5 jaar geleden fan van was.



    Nog iemand zo van die dingen die je denkt: "whut"?


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Ik was fan van Kus, ooit, heel lang geleden. :x En van Bo & Monica, ik had zelfs twee cd's van hen met één nummer. En van Kus een cd. En ik was ontzettend fan van K3, maar dat vind ik, als ik terug kijk, alleen maar schattig.

    [ bericht aangepast op 4 jan 2014 - 12:49 ]


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Oh wow, dat zijn oude liedjes geworden. :o


    Let the Night embrace you

    Disnerd schreef:
    Ik was fan van Kus, ooit, heel lang geleden. :x En van Bo & Monica, ik had zelfs twee cd's van hen met één nummer. En van Kus een cd. En ik was ontzettend fan van K3, maar dat vind ik, als ik terug kijk, alleen maar schattig.


    K3!
    Daar was ik ook supergrote fan van (: En van Spring! (:


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Tsja. K3(Ik ben zelfs nog naar een K3 film geweest in de bioscoop. O.o Dat waren tijden..), Chipz, van die Nederlandstalige muziek als die van Gerard Joling, dat soort dingen. Hehe. Ben blij dat ik daar vanaf ben.


    :)

    Ik luister dat soort liedjes nog weleens, gewoon omdat ik heel erg nostalgisch ben. Veel van die jeugdliedjes ken ik zelfs nog uit m'n hoofd. ^^


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.


    Verschrikkelijk.


    Take me to wonderland

    Endorphin schreef:

    Verschrikkelijk.

    Wahaha, dit is gewoon zo ontzettend fout ... :W


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Endorphin schreef:

    Verschrikkelijk.


    De M-Kids, omg. Ik hield zo erg van hen en hun muziek. :'D


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Of de kaugomballenboom, of als ik de baas zou zijn van het journaal.
    Iemand die die kent (:


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Hihi, ik was vroeger ook ontzettende fan van K3, M-Kids en Eurosong for Kids :] Ik speelde de oudste cd van Junior Eurosong (ik geloof die uit 2003) op het kerstfeestje van mijn leden, die 7 à 8 jaar oud zijn, en ze kenden veel van die liedjes. Ik was echt verbaasd, maar ik vond het wel ontzettend leuk om terug te horen (:


    Pedras no caminho? Guardo todas, um dia vou construir um castelo.

    Endorphin schreef:

    Verschrikkelijk.


    Halloween en Indianendans, omg, ik was echt fan van die songs! En naturlijk Chipz, dat was gewoon cool! =P


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Latier schreef:
    Of de kaugomballenboom, of als ik de baas zou zijn van het journaal.
    Iemand die die kent (:

    Als ik de baas zou zijn van het journaal was ook één van mijn favorieten, haha. :'D


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Wiarda schreef:
    (...)
    Als ik de baas zou zijn van het journaal was ook één van mijn favorieten, haha. :'D


    Is dat niet van Kinderen voor Kinderen? Ik was altijd gek op Meidengroep; ik wou ook zulke pakjes!


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Disnerd schreef:
    (...)

    Is dat niet van Kinderen voor Kinderen? Ik was altijd gek op Meidengroep; ik wou ook zulke pakjes!

    Ik vond dat jochie van 'treuzeltechniek' altijd schattig. Aaah, Kinderen voor Kinderen. :3


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Omfg daar was ik ook een gigantisch grote fan van :'D


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien