• Wat me net opviel.. Echt heel veel quizlets hier gaan over meisjes die anders zijn als andere en daarmee gepest worden, daardoor weer weinig vrienden of geen vrienden hebben. Oh, en dan ook nog een vader/moeder die aan de drank/drugs is en dat keind dan slaat. (: Valt jullie dat ook op? (:


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    (...)

    Inderdaad, quizzen zonder Tokio Hotel zijn zó not done. ==' ahum.
    Ik ben Tokio Hotel fanfictie zó zat, alles is hetzelfde. ==' Vreselijk gewoon.
    Originele quizzen zonder beroemdeheden worden hoogstens 20x gemaakt. ><
    Tenzij je het 20.000 keer promoot

    Omdat je het zei, maar ik doe niet zo veel quizen meer. dus (:

    eenig ieee, hoezo iik dus geen Quizen meer maak,, en zelde lees ?


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    (...)Tenzij je het 20.000 keer promoot


    maar dat is zonde van het geld? en tijdverspilling? :Y)


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    (...)

    Inderdaad, quizzen zonder Tokio Hotel zijn zó not done. ==' ahum.
    Ik ben Tokio Hotel fanfictie zó zat, alles is hetzelfde. ==' Vreselijk gewoon.
    Originele quizzen zonder beroemdeheden worden hoogstens 20x gemaakt. ><


    Volgens mij zijn wel meer mensen dat TH Fanfictie het zat, en dan vooral omdat ze nooit dat Dit gaat over TH vakje aanvinken.. Uiteindelijk is dit meer een TH fansite. Egt genaait >_<


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    (...)

    ohja natuurlijk! hoe kan ik dat vergeten. (: en dur was nog iets.. maar dat ben ik ook weer vergeten. ô.o


    Ach ja, die dramatische kinders dat zich snijden, zelfmoord proberen te plegen en nog eens anorexia erbovenop hebben? Bedoel je dat soms?


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    (...)

    Ach ja, die dramatische kinders dat zich snijden, zelfmoord proberen te plegen en nog eens anorexia erbovenop hebben? Bedoel je dat soms?

    Jha, zelfmoord plegen, maar dan komt Dapper Tom kaulitz, die voor haar van ze zogenamde One-Night-stands is afgestapt, haar reden, en ze lefen nog lang er gelukkig met hun 2ling ><


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Nou, het valt wel mee. De meeste gaan over dat ze iemand van Tokio hotel of een andere groep leren kennen op een concert met een meet and great fzu, en dan meteen de volgende dag samen zijn. Of in het zelfde bed liggen fzu -_-'


    Some people make the world special just by being in it

    (...)
    Jha, zelfmoord plegen, maar dan komt Dapper Tom kaulitz, die voor haar van ze zogenamde One-Night-stands is afgestapt, haar reden, en ze lefen nog lang er gelukkig met hun 2ling ><


    Ja maar, na een tijdje bedriegt Tom haar omdat zij Tom niet kan geven wat Tom wilt maar zij vergeeft Tom wel weer na dat ze is gaan uithuilen bij Bill en met hem het bed is ingedoken


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Nou, het valt wel mee. De meeste gaan over dat ze iemand van Tokio hotel of een andere groep leren kennen op een concert met een meet and great fzu, en dan meteen de volgende dag samen zijn. Of in het zelfde bed liggen fzu -_-'


    ja I know. Hoi-kusje-wipje-quizlets. >< dood irritant.


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    (...)

    Ach ja, die dramatische kinders dat zich snijden, zelfmoord proberen te plegen en nog eens anorexia erbovenop hebben? Bedoel je dat soms?


    dat is precies wat ik bedoelde x'D


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    (...)

    Ja maar, na een tijdje bedriegt Tom haar omdat zij Tom niet kan geven wat Tom wilt maar zij vergeeft Tom wel weer na dat ze is gaan uithuilen bij Bill en met hem het bed is ingedoken

    en uit die neukpartie, word ze zwanger, natuurlijk weer van een 2ling.. Word tom deprie van, als hij er agterkomt, gaat zigzelf snijden, en gaat terug naar zijn zogenaamde One-Night-stands, en drakprobleem. terwel zij veder gaat met Tom zijn tweeling broer,, die laater tog gay blijkt te zijn ;o *Onheem mensen die zulke q maken, geloofen er heilig in dat bill Hetro is.. ><*


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    (...)
    en uit die neukpartie, word ze zwanger, natuurlijk weer van een 2ling.. Word tom deprie van, als hij er agterkomt, gaat zigzelf snijden, en gaat terug naar zijn zogenaamde One-Night-stands, en drakprobleem. terwel zij veder gaat met Tom zijn tweeling broer,, die laater tog gay blijkt te zijn ;o *Onheem mensen die zulke q maken, geloofen er heilig in dat bill Hetro is.. ><*

    vroeger lang geleden in 2007, toen las ik een quiz die ook dat van die tweeling had. maar ik durf te wedden dat dat de eerste quiz was die dat had en dat de rest allemaal fakers zijn. :Y)


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    (...)
    vroeger lang geleden in 2007, toen las ik een quiz die ook dat van die tweeling had. maar ik durf te wedden dat dat de eerste quiz was die dat had en dat de rest allemaal fakers zijn. :Y)

    hoe bedoel je?
    DAt de wijf, eerst een 2ling van tom, en daarna van bill krijgt ?


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    (...)
    hoe bedoel je?
    DAt de wijf, eerst een 2ling van tom, en daarna van bill krijgt ?

    nee, dat iemand een tijd terug dat idee van die tweeling enzo ook had gebruikt toen niemand dat nog gebruikt had. dus ik denk dat diegene de eerste was? ö


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.