• Hii
    Vrijdag 29-01-2009 ben ik Snuffie veloren, ze lag spontaan in haar hokje dood.. Vandaag ging ik Tweety en Snuitje eten geven, en daar lag Snuitje dood in haar kooi, het is echt erg vaag! 2vlak achter elkaar! We hebben Tweety nu naar binnen verhuist, ik hoop dat zei nog even mee mag! Het lijkt me zo zwaar om er nog 1 te verliezen!

    Ik blijf het raar vinden, 2 vlak achter elkaar spontaan dood, ik zoek nu vele internet site's af om iets te vinden, ziek waren ze niet!.. Heel misschien krijg ik het konijn van de moeder van mijn schoonzus erbij, dan heb ik er iedergeval nog 2! Ik wilde dit even kwijt!
    Het is best moeilijk als je gehecht bent, nu heb ik dus alleen Tweety nog! Hopelijk blijft zei nog even bij ons!

    xx

    P.S. Bedankt voor jullie steun (flower)


    29-01-2009 R.I.P Snuffie
    02-02-2009 R.I.P Snuitje


    Ik ben wie ik ben, accepteer het maar !

    aaaaaaaaahhhhwwwwwwwww :'( ik heb egt medelijde met je sgatje


    but i'll be there for u !! (H)(H)


    iloveyouu

    xxxxxx jemeisj (H)


    Stay true to yourself or otherwise you can't make it on your own.

    wat zielig voor je:O

    maar had je eerst dan 3 konijntjes??:S

    nn k heb zelf ook 2 konijnen, en ik zou het egt niet overleven als 1 van die 2 opeens dood zou gaan:S

    heel veel sucses, en ik hoop dat je het konijn van de moeder van je schoonzus mag hebben

    sterkte:)(L)(K)

    Ik had eerst 3 konijnen en toen ging der 1 dood en de andere hebben we weggegeven :') Die ene van mij was echt gek ! x_x


    All was well.

    <3 Ik ben ervoor je! <3 LY


    PINKPOP WAS SUPER=D

    Ocharme toch! Ik heb owk een konijntje en ik zou het niet overleven moestie doodgaan. =( Maaruhm veel sterkte meid! Hoe oud waren ze trouwens? Misschien kregen ze een kleine hersenbloeding of een hartstilstandje fso?


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Sterkte. <#

    heel veel sterkte,
    huisdieren verliezen vind ik altijd zo zwaar:(
    I'm there for you.


    I am an idiot, I move.

    auw, arme konijntje ^-^ (huil)


    Keep calm and love Zayn Malik =)

    Ik had eerst 3 konijnen en toen ging der 1 dood en de andere hebben we weggegeven :') Die ene van mij was echt gek ! x_x

    Die van mijn zus zijn homo XD
    Die berijden elkaar,en het zijn mannetjes XD

    D:
    Sterkte!


    Oh, I may be on the side of the angels... but don't think for one second that I am one of them.

    Omg meidd, WAt vervelend. Ik weet hoe het is om een dier te verliezen waar je van houwd =[ Heel veel sterkte schat. BEAVJ!! (flower)
    xx


    Sometimes it's best not to care.

    Ik had 2 jaar geleden ook een konijn...
    en ik werd dus gwn geknuffelt sochtens...
    en dat dee die normaal nooit!
    en ik werd toen opgehaalt met een Taxi om naar
    school te gaan...
    en toen kwam ik thuis er kwam me moeder huilend
    naar me toe en toen zei ze zo van ja snuffie is dood,
    en ik begon gelijk te janken...

    btw: me konijn is overleden door SLA !

    :S


    “There is no heaven, there is no hell, except here on Earth.” - Anton LaVey.

    Sterkte


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Denk aan de mooie herinerringen met Snuffie en Snuitje, en bedenk dat waar ze ook mogen zijn, je ze altijd bij je draagt.
    In je hart

    (K)