• Waarom zijn er zoveel mensen ziek ;ó
    Ik bedoel vorige week waren 5 kindjes uit mn klas al ziek. en ik nu ookal ='[


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    Ik ben niet ziek.
    Ik word zelden ziek, zwaar ziek dan. Als ik al eens grieperig ben is het in de vakantie of in het weekend. ^^
    Beterschap. (:

    (...)
    Bij ons op school ook, sommige klassen waren gewoon 2 dagen vrij ofzo dat is echt oneerlijk o.o


    Ja hé ><
    Unfair ><

    Ik ben niet ziek.
    Ik word zelden ziek, zwaar ziek dan. Als ik al eens grieperig ben is het in de vakantie of in het weekend. ^^
    Beterschap. (:


    Danku, de laatste keer dat ik echt heel erg ziek was was in de zomervakantie en dan ook nog een in turkije. Toen belande ik in het ziekenhuis
    Yoehoe best vakantie ooit T_T


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    coolman.
    ik ben ook ziek. koorts and stuff like that. ><


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Als je ziek bent he.. Kun je beter geen cola drinkene :$


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    Tja ik ben ook ziek ... Tis stom >.<


    Your Butt is Mine!

    Ik ben ook ziek
    griep en koorts enzo
    ik ben nu helemaal verdoofd van de pijnstillers:')
    Wel kud, vorige week zat ik nog te zeuren dat ik nooit ziek genoeg wordt om thuis te blijven, en net nu er alles leuke/belangrijke dingen zijn ben ik ziek-.-'


    If you want me to listen, whisper...

    =3 Ik ben ook ziek, like;serieus als ik hoest, en dat doe ik vaak nu, staat mijn keel precies in brand, en het trekt zeo van mijn oor naar mijn keel en ik heb echt pijn en ik ga dood =3


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    hihi,,
    mijn zus is ziek.. mijn pa is ziek (as allways) mijn tante is ziek.. mijn opa is ziek etc. etc.
    maar van onze klas maar twee persoontjes.. we zijn dan ook maar met z'n 17en dus ja...

    denk dat ik ook ziek aan het worden ben.. ben echt @#$% misselijk.. dacht net echt dat ik van de trap ging pleuren.. (nja.. ok dat kan ik normaal ook doen.. maar dan niet vanwege die reden maar gewoon omdat ik zo'n verschrikkelijke kluns ben!!)


    rawr! I'm a pirate

    Ik ben ook ziek. >:[
    Hoop dat ik op mn verjaardag niet ziek ben.(volgende week)


    -

    Ik ben ook ziek ><
    x.


    ok

    Waarom? Door de weerswisselingen. De ene keer warm en regen, de andere keer koud en sneeuw. En er zweeft een bacterie door de lucht. Hmm, heerlijk.

    Ik wast vorige week heel erg ziek! -,-

    en bij ons op school zijn er heel veel leraren ziek ;D


    Geen woorden, maar daden.

    Ik ben nog steeds ziek?
    Al sinds woensdagavond ><


    Underdog, just look at the mess you made.

    offtopic