• ...

    [ bericht aangepast op 26 sep 2013 - 0:19 ]

    now*

    Misschien kun je toch beter proberen persoonlijk contact met haar op te nemen?


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Cloelia schreef:
    now*

    Misschien kun je toch beter proberen persoonlijk contact met haar op te nemen?


    -

    Ze had vast een goede reden om weg te gaan? Wat is het probleem? Als ze hier weg is leest ze geen berichten meer hier hoor.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Wait, what?


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Moet je hier serieus een topic voor openen?


    Take me to wonderland

    Ja ik moet serieus een topic hiervoor openen Glenn
    Misschien heeft ze een nieuwe account want ze wou een nieuwe start maken

    MaejorBieber schreef:
    Ja ik moet serieus een topic hiervoor openen Glenn
    Misschien heeft ze een nieuwe account want ze wou een nieuwe start maken


    Als dat zo is dan laat ze je dat heus wel weten. Daarvoor hoef je geen topic te openen lijkt me.
    We zijn hier niet van opsporing verzocht. :Y)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    ._.


    I live for the applause, you will die for it.

    nerveus schreef:
    (...)

    Als dat zo is dan laat ze je dat heus wel weten. Daarvoor hoef je geen topic te openen lijkt me.
    We zijn hier niet van opsporing verzocht. :Y)

    HAHAHAHA :'D & volledig akkoord!


    effort never betrays you

    nerveus schreef:
    (...)

    Als dat zo is dan laat ze je dat heus wel weten. Daarvoor hoef je geen topic te openen lijkt me.
    We zijn hier niet van opsporing verzocht. :Y)


    Hahaha maar ik maak me zorgen (cat) ik heb haar verhaal gehoord en ben bang dat ze wat gaat doen.. het is prive en dat kan ik niet open en bloot hier in dit topic plaatsen,,, pfff waar is ze nou??

    -> Titel aangepast now in plaats van know


    I am an idiot, I move.

    Pff Brooke!! kom nou terug!! I dunno of je dit kan lezen maar kom terug ik wil met je praten! doe fucking geen domme dingen...

    MaejorBieber schreef:
    (...)

    Hahaha maar ik maak me zorgen (cat) ik heb haar verhaal gehoord en ben bang dat ze wat gaat doen.. het is prive en dat kan ik niet open en bloot hier in dit topic plaatsen,,, pfff waar is ze nou??

    Oh, leuk dat je even met iedereen gaat delen dat er wat mis is met haar. Ik weet niet hoe zij erover denkt, maar ik zou al behoorlijk pissed zijn als iemand op een forum gaat plaatsen dat er wat mis met me is. :')


    Take me to wonderland

    Twist schreef:
    (...)
    Oh, leuk dat je even met iedereen gaat delen dat er wat mis is met haar. Ik weet niet hoe zij erover denkt, maar ik zou al behoorlijk pissed zijn als iemand op een forum gaat plaatsen dat er wat mis met me is. :')


    Dat dacht ik dus ook al :X


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Twist schreef:
    (...)
    Oh, leuk dat je even met iedereen gaat delen dat er wat mis is met haar. Ik weet niet hoe zij erover denkt, maar ik zou al behoorlijk pissed zijn als iemand op een forum gaat plaatsen dat er wat mis met me is. :')
    Dit dus, beter houd je gewoon je mond even, want als het privé is, zou ik er geen topic over maken..


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf