• Mijn moeder.. zeurt egt heel veel..


    Vandaag was k alleen thuis en ik heb een berg huiswerk.. en toen ging ik sims 2 doen.. en heb k mijn huiswerk niet gemaakt..


    net een hele preek gehad.. over dat mijn pc wordt ingenomen als ik zow door blijf gaan dit en dat..


    Maar ik vind gewoon.. het is tog mijn probleem als k mijn huiswerk niet maak..



    K wordt er egt gek van..

    Hebben jullie dit ook wel eens..??


    Can`t you see, can`t you see, what you do to me? </3

    ja, vandaag ook
    das vrij irri


    Keep calm and love Zayn Malik =)

    Nou, je moeder heeft wel gelijk, je moet gewoon je huiswerk maken, en je zou eigenlijk zelf moeten kunnen regelen wanneer je studeert en wanneer je op de pc gaat.

    idd, mijn ouders zagen ook altijd over mijn huiswerk, dodelijk irritant.


    I am an idiot, I move.

    nja.. mijn allerliefste pappie en mammie *kots* zijn ook de hele tijd bezig..
    achja.. maak de laatste tijd m'n hw wel.. ik moet er namelijk niet aan denken om te moeten blijven zitten!! stel je voor.. met al die @#$% 2e klassertjes.. (ik heb niks tegen tweede klassers.. maar wel tegen deze)


    rawr! I'm a pirate

    Jah ik weet het.. k moet mijn hw wel maken.. maar ik maak het ook wel.. maar niet wanneer me ma het will.. en als k het nu niet maak voordat ze thuis komt.. dan heb ik egt een probleem xD

    dus k ga het ff make xD

    Xx


    Can`t you see, can`t you see, what you do to me? </3

    Nou, je moeder heeft wel gelijk, je moet gewoon je huiswerk maken, en je zou eigenlijk zelf moeten kunnen regelen wanneer je studeert en wanneer je op de pc gaat.

    ur supposed to be 16, not 20
    anyways
    ik haat huiswerk en leren x'D
    dus. nja. je raad t al.
    t gebeurd niet veel. x'D


    The economy is suffering, let it DIE!

    zolang mijn cijfers maar goed zijn boeit het mijn ouders niet zo veel... naja ze vragen het wel 1 keer maar ze checken het nooit of ik het gedaan hebXD maar leren doe ik eigenlijk alleen voor So's en Pw's..XD
    het is ook jouw zaak of je hw maakt of niet, maar over het algemeen werken dat soort dreigementen nietXD


    Time to tip the scales!

    (...)
    ur supposed to be 16, not 20
    anyways
    ik haat huiswerk en leren x'D
    dus. nja. je raad t al.
    t gebeurd niet veel. x'D

    xD haha
    Nja, ik maak altijd eerst liefjes men huiswerk ^^
    wat ben ik toch een voorbeeld voor iedereen hier

    Tsja.. je ouders maken zich alleen maar zorgen. Soms vind ik het juist fijn als iemand zegt: Ey, ga es wat doen. Anders kwam er niks van :']


    No growth of the heart is ever a waste

    wil geen irri persoontje zijn maar je had toch minstens de helft van je huiswerk kunnen maken? het is idd irri als je moeder zo doet.. (zou mijn moeder ook doen!) ö, maar ik vind dit wel een goede reden eigenlijk.. want school is ook wel belangrijk. maar de volgende keer als je moeder zo een preek geeft dan moet je gewoon naar je kamer gaan en dan muziek gaan luisteren ofzo. loop dus gewoon weg tijdens dat ze praat. of is ze dan nóg bozer? en ouders die straffen verzinnen zijn gewoon dom want dat helpt toch niet, en door strenge ouders gaan kinderen ook dingen stiekem doen.
    xoxo..


    Als je maar een ananas hebt..

    wil geen irri persoontje zijn maar je had toch minstens de helft van je huiswerk kunnen maken? het is idd irri als je moeder zo doet.. (zou mijn moeder ook doen!) ö, maar ik vind dit wel een goede reden eigenlijk.. want school is ook wel belangrijk. maar de volgende keer als je moeder zo een preek geeft dan moet je gewoon naar je kamer gaan en dan muziek gaan luisteren ofzo. loop dus gewoon weg tijdens dat ze praat. of is ze dan nóg bozer? en ouders die straffen verzinnen zijn gewoon dom want dat helpt toch niet, en door strenge ouders gaan kinderen ook dingen stiekem doen.
    xoxo..




    i know..

    maar jah,, k word er alleen maar opstandig van als ze zow tegen me doet.. maar jah.. k heb het nu al bijna af... dus het maakt niet uit..

    en het is wel lief hoowr dat ze zow reageert maar minden mag ook wel vind ik .. xD

    Xx


    Can`t you see, can`t you see, what you do to me? </3

    eigenlijk elke dag elk uur elke minuut elke seconde zo'n beetje -,-

    waantt.. ik doe nooit wat in huis enzo en nu heb ik morgen 2 rep's en so's en dan gaat ze altijd zeiken en anders krijg ik een tv-, telefoon- én pc- verbod -,-


    Geen woorden, maar daden.

    ik weet wat je bedoelt..

    k was bijna m'n pc kwijt..


    Can`t you see, can`t you see, what you do to me? </3

    Valt mee.
    Maar ze zeuren wel eens


    Dreams are like water, they are beautiful, sad, quiet, wild, changeable, unpredictable ...

    Valt mee.
    Maar ze zeuren wel eens


    Bij mij ook :')


    Listen to what we're not saying..