• Pfff, ik denk dat ik het goed te pakken heb. :'D
    Ik denk dat ik een jongen heel erg leuk vind. Afgelopen zondag ben ik naar een anime meet gegaan en daar heb ik deze jongen ontmoet. Ik was met iemand anders aan het smashen op onze 3DS toen deze jongen naast mij kwam zitten. Hebben we dus even zitten kletsen, kwam ik te weten dat hij ook iets met het maken van games doet (ik doe een game art opleiding). Dus nog meer gespreksonderwerpen enzo. Op deze meet waren er ook nerfbattles, dus een andere vriend van mij vroeg of ik mee ging doen. Dus ik vroeg deze leuke jongen ook mee. Nou, ik heb nog nooit zo hard gelachen, het was echt hartstikke gezellig. Om vier uur gingen we beide weg, dus hij bracht me even naar het tramstation, waar hij me vroeg om mijn facebook. Dus ik zat nog geen minuut on de tram of hij begon al te kletsen. Sindsdien praten we elke dag bijna nonstop. Elke ochtend een goodmorning. Hier en daar kwam hij op mij wel wat flirterig over. Bijvoorbeeld toen ik zei dat ik heel nerveus word als ik voor maar één iemand basgitaar moet spelen, nou dat vindt hij dus erg schattig. En nog meer van dat soort dingetjes.

    Hij weet dat ik herkansingen heb voor school, onder andere dus ook programmeren in Unity. Vanavond gaat hij me daarmee helpen via Skype.
    Ik zei dat hij dan een held is, want niemand anders was bereid om mij te helpen (lieve medestudentjes heb ik toch). Dus nou ben ik bang in de friendzone te zitten, omdat hij zei dat hij het graag doet, omdat ik een vriend ben... T_T

    Als het goed is, zullen we een keer afspreken, omdat ik de stad waarin hij woont, zo'n leuke stad vind. Dus heeft hij gezegd om een keer langs te komen, zodat we een keertje de stad in gaan.

    Ik weet het niet zo goed... :'D Kan ik erachter komen of hij mij ook misschien wel een beetje leuk vindt? Hahaha... T_T


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Ik ben een ramp in liefde en dat soort zaken. Maar ik denk niet dat het automatisch betekend dat je gefriendzoned bent.
    Soms is het fijner om te zeggen dat iemand een vriend is, dan om te vertellen dat je toch stiekem een oogje op diegene hebt.
    Of misschien vind ie je wel leuk, maar wilt hij het nog niet toegeven aan jou en misschien ook zelfs aan zichzelf.

    Ik zou niet weten hoe je er achter moet komen of hij je echt leuk vind, haha.
    Je kan eventueel heb gesprek subtiel naar de liefde overbrengen als jullie weer eens praten en hem dan stiekem en nonchalant uithoren of hij single is of iemand op het oog heeft ofzo. Dat is iig wat ik zou doen :')


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Zeg het hem gewoon? Ik ben een rationele denker en zo zou ik het doen. Wel voorzichtig, begin er mee dat je sowieso vrienden wilt blijven, maar dat je denkt dat je hem leuk(er) vindt ofzoiets. Het ergste wat er kan gebeuren is dat hij "nee" zegt en jullie blijven vrienden, als je het goed aanpakt.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Ik zou niet te zwaar tillen aan dat woord vriend, want stel nu zelf, wat zou je zelf zeggen als je een meisje echt leuk vindt. Wie zegt er nu: ik zal je helpen, want ik ben verliefd op je. Dat zeg je niet, dus ik zou daar niets achter zoeken. Ik denk wel dat er iets gaande is hoor hier, van een derde persoon - perspectief. Wat ik zou doen, geef het nog wat tijd, en laat het vanzelf ontvouwen, flirt wat verder, en uiteindelijk zal het wel vanzelf gaan normaal hoor.


    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.

    Mijn vriend en ik hebben ruim een maand via Facebook gepraat over van alles en nog wat. Op dat moment was hij nog mijn crush. In die maand tijd hadden we aardig wat geflirt via Facebook, voor zover dat kan.
    Je zou hier en daar wat kunnen hinten tijdens het flirten en misschien kom je er dan achter of hij je ook leuk vindt. Je kan het beste denk ik gewoon een keer met hem afspreken.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Gisteravond ging het goed hahah. Hij heeft me via skype geholpen met Unity. En daarna hebben we verder heel de avond Super Smash Bros gespeeld, met Skype nog aan. En hier en daar werd er van beide kanten w wat geflirt hahaha.


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.