• Een quizlet meeting organiseren, en een tokio hotel afn-meeting. Wie helpt? :3

    Ja.. Maar ik mag toch nooit.. :S



    Als ik nou mag, dan gaat mijn moeder jouw moeder overhalen. ^^



    JAAAAAAA!! Denkje dat jij mag dan?


    Met goede argumenten mag ik wel.


    http://ciinderella-.tumblr.com/

    oh sexy. maaaaaaar utrecht lijkt me het handigst, of bij rutger thuis in leiden, ja dat wil ik leiden ligt naast VOORSCHOTEN


    You'd took my breath but I'll survive.

    En emmen licht er zo'n.. weetikveelhoelang vanaf. (A)


    AAP

    nu snap ik het ff niet meer

    Geen idee


    http://ciinderella-.tumblr.com/

    oh sexy. maaaaaaar utrecht lijkt me het handigst, of bij rutger thuis in leiden, ja dat wil ik leiden ligt naast VOORSCHOTEN


    Jups. Leiden. de stad van de wol.
    fzeu..
    XD

    ANKE HAAL JE ARGUMENTEN UIT DE KAST. (flower)


    AAP

    oh sexy. maaaaaaar utrecht lijkt me het handigst, of bij rutger thuis in leiden, ja dat wil ik leiden ligt naast VOORSCHOTEN


    Jups. Leiden. de stad van de wol.
    fzeu..
    XD

    ANKE HAAL JE ARGUMENTEN UIT DE KAST. (flower)
    omg? wol
    ohhhhhh lakenhallen jaa cool man.


    You'd took my breath but I'll survive.

    Ik zie jou moeder er eigenlijk niet echt voor aan dat je mag anku.. (A)


    AAP

    oh sexy. maaaaaaar utrecht lijkt me het handigst, of bij rutger thuis in leiden, ja dat wil ik leiden ligt naast VOORSCHOTEN

    Oke, maarre... Wat doen we? In een buurthuis? Of gewoon met zijn alle iets leuks doen? De TH-fanmeeting lijkt mij in een buurthuis, en die van quizlet gewoon met een paar lieve mensjes iets gezelligs doen, naar de dierentuin ofzo.

    seg ma en de gene die daar ook naar toe willen gaan en in belgië wonen, wat daar mee die moeten dan kei ver rijden


    Live life limitless.

    whihi naar de aapjes!

    oh sexy. maaaaaaar utrecht lijkt me het handigst, of bij rutger thuis in leiden, ja dat wil ik leiden ligt naast VOORSCHOTEN

    Oke, maarre... Wat doen we? In een buurthuis? Of gewoon met zijn alle iets leuks doen? De TH-fanmeeting lijkt mij in een buurthuis, en die van quizlet gewoon met een paar lieve mensjes iets gezelligs doen, naar de dierentuin ofzo.


    Jaa. das wel koel! Dan vragen we of we met zn 2en naar de dierentuin mogen anke! (A)


    AAP

    dit vind k wel leuk elkaar zien!

    oh sexy. maaaaaaar utrecht lijkt me het handigst, of bij rutger thuis in leiden, ja dat wil ik leiden ligt naast VOORSCHOTEN

    Oke, maarre... Wat doen we? In een buurthuis? Of gewoon met zijn alle iets leuks doen? De TH-fanmeeting lijkt mij in een buurthuis, en die van quizlet gewoon met een paar lieve mensjes iets gezelligs doen, naar de dierentuin ofzo.


    Jaa. das wel koel! Dan vragen we of we met zn 2en naar de dierentuin mogen anke! (A)

    JAAAAH :'D

    Uhu. Ik ook! Alleen, mijn moeder die denkt dan weer dat jullie enge pedo kerols van 40 zijn. Fzeu.. XD


    AAP