• Raar maar waar; daar werd ik laatst van beschuldigd op Quizlet.
    Ik heb geen flauw idee hoe die persoon ooit op dat achterlijke idee is gekomen, maar goed. Bewijs is geleverd, je moet er alleen wel even voor naar mn Hyve of naar m'n fotoboek.
    Om iedereen hier even te bewijzen dat ik géén faker ben;
    http://www.quizlet.nl/foto.php?id=105434
    Dank u.

    Abby Rose.


    Bored.

    Yeah mensen! Eindelijk heeft iedereen het door: Máriko is zo fake als wat.
    [/just sarcasm]x)

    Allemaal; ik ben eigenlijk ook Máriko :X ik heb gewoon stiekem 2 modaccounts om Rutger te misleiden. geef toe ik doe het goed, hij heeft nog niets gemerkt:Y)

    Ja, ik ben goed. Ik kan zelfs op twee accounts tegelijk online zijn.


    Bored.

    (...)
    Ja, ik ben goed. Ik kan zelfs op twee accounts tegelijk online zijn.

    zoiets heet gespleten persoonlijkheid mop. Dus, hoe is het met mij?


    BAM!

    (...)
    zoiets heet gespleten persoonlijkheid mop. Dus, hoe is het met mij?

    Met mij gaat het niet zo goed. Ik zit namelijk in een periode van rouw vanwege mijn gisteravond overleden hondje.
    Gaat het met mij wel goed? En heb ik vandaag nog netjes mn schoolwerk gedaan?


    Bored.

    (...)
    Ze kwam met een vaag verhaal over een vriendin van haar uit Nieuw Zeeland, en ik zou haar foto's gejat hebben, ofzo =='
    Ze had alleen geen bewijs.

    omdat het niet zo is =')
    dan spoor je ook niet 100%.


    don't Worry...Be gay.

    (...)
    Met mij gaat het niet zo goed. Ik zit namelijk in een periode van rouw vanwege mijn gisteravond overleden hondje.
    Gaat het met mij wel goed? En heb ik vandaag nog netjes mn schoolwerk gedaan?

    met mij kan het ook wel beter. onze 2 katten zijn vandaag een maand vermist. Maar wij hadden vandaag wel gelukkig tot tien voor 11 les ^^ ga ik vandaag wel op tijd naar bed? ik moet niet weer tot 2 uur wakker blijven.


    BAM!

    (...)
    met mij kan het ook wel beter. onze 2 katten zijn vandaag een maand vermist. Maar wij hadden vandaag wel gelukkig tot tien voor 11 les ^^ ga ik vandaag wel op tijd naar bed? ik moet niet weer tot 2 uur wakker blijven.

    Ik ga vandaag wel op tijd naar bed. Ik heb al een paar nachten niet zo goed geslapen. Herinnert mij me er wel aan dat ik rozen voor Tara moet kopen met Valentijnsdag?


    Bored.

    (...)
    Ik ga vandaag wel op tijd naar bed. Ik heb al een paar nachten niet zo goed geslapen. Herinnert mij me er wel aan dat ik rozen voor Tara moet kopen met Valentijnsdag?

    ik zal het proberen, maar waarom was ik mij vergeten te zeggen dat ik morgen een biologie repetitie heb? nu moet ik weg terwijl ik nog gewoon op Q kan blijven zitten. Dat vind ik even niet zo lief van mij.


    BAM!

    *gniffel*
    ik heb altijd al geweten ^^
    *gniffel*

    (...)
    ik zal het proberen, maar waarom was ik mij vergeten te zeggen dat ik morgen een biologie repetitie heb? nu moet ik weg terwijl ik nog gewoon op Q kan blijven zitten. Dat vind ik even niet zo lief van mij.

    Maar ik ben ook niet zo heel erg lief. Laat ik dan maar snel gaan leren. Succes met leren, ik.


    Bored.

    Ja, ik ben goed. Ik kan zelfs op twee accounts tegelijk online zijn.


    Dat kan je inderdaad ja :'D Met de FF en IE truc [a]
    Sorry.. x'D Dat was dom


    a figment of your imagination

    (...)

    Dat kan je inderdaad ja :'D Met de FF en IE truc [a]
    Sorry.. x'D Dat was dom

    Ja, die ik dus niet ken en ook niet wil kennen omdat ik de meest A-technische persoon ben die je ooit zal ontmoeten.


    Bored.

    Máriko!
    Straks hebben ze door dat ik Máriko 2 ben! Ö
    Shhhht.

    - Wat een dom kind -

    Máriko!
    Straks hebben ze door dat ik Máriko 2 ben! Ö
    Shhhht.

    - Wat een dom kind -

    'Ghehe. Er lopen onderhand al zoveel Máriko's op Q rond ><


    Bored.

    Zielig. -_-"
    idd


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?