• Lieve Quizletters!

    Sinds ik Q echt heb 'ontdekt' (dat was een jaar nadat ik me aanmeldde) werd het steeds meer een toevluchtsoord voor mij. Niet dat ik een heel zwaar leven had, maar ik had niet erg veel vriendinnen en daardoor geen spectaculair sociaal leven. Quizlet was voor mij een plek waar ik mijn creatieve 'energie' kwijt kon, waar ik mijn hart kon luchten en waar ik me gewoon heel lang kon vermaken. Het heeft me heel veel zelfvertrouwen gegeven wat betreft het schrijven, door alle lieve reacties die er onder mijn verhalen werden gezet.

    Maar nu ik studeer, ben ik uit mijn schulp gekropen en geniet ik volop van het studentenleven! Weliswaar op mijn eigen manier, maar hierdoor ben ik eigenlijk nauwelijks meer actief op Q. Niet op het forum, niet bij de MSV's waaraan ik meedeed, niet meer bij mijn story's. Ik ben over Q 'heen gegroeid' en omdat ik eigenlijk niks nuttigs meer doe (behalve het forum tig keer refreshen), heb ik besloten mijn account (een tijdje) op inactief te zetten. Ik kom vast en zeker nog terug en misschien ga ik het wel verschrikkelijk missen, maar daar kom ik dan vanzelf achter!

    Bedankt, zij die mijn Q-tijd zo aangenaam hebben gemaakt, en tot snel!

    Groetjes,
    Marjanne.


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Ah wat jammer, maar begrijpelijk. Tot snel en veel succes met alles!


    16 - 09 - '17

    Florrie schreef:
    Ah wat jammer, maar begrijpelijk. Tot snel en veel succes met alles!


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Naahw, jammer Marjanne!
    Maar als je eroverheen gegroeid bent is het wel logisch. Iedereen gaat een keertje van Quizlet af. Hopelijk zien we je toch eens voorbijkomen op het forum en dergelijke. En natuurlijk succes met je studie en alles! c:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Florrie schreef:
    Ah wat jammer, maar begrijpelijk. Tot snel en veel succes met alles!


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Florrie schreef:
    Ah wat jammer, maar begrijpelijk. Tot snel en veel succes met alles!

    Nou.... lekker dan. Ö


    Every villain is a hero in his own mind.

    Super dat je geniet van je studentenleven. ;) Nog veel succes verder!


    Ik wil een tuin vol egels

    Ahem. Ik voel me heel stom maar ik was mijn WvW helemaal vergeten, en ik kan Lothbrok natuurlijk niet in de steek laten :$


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Thank you.^^


    Every villain is a hero in his own mind.