• Nouja de titel zegt het eigenlijk al, hoe beïnvloedt muziek jouw leven..

    (Ja, dit is nog steeds voor die taak x'd)

    Owjah, dit heb ik vergeten te vertellen. Het is net de bedoeling alsof je meedoet aan iets van de joepie, zoals er weer eens een fight tussen th fans enzo gebeurd, jullie weten wel.
    Dus de bedoeling is dat je je reactie in het deftig Nerderlands schrijft, en dat je op het einde je naam achter laat zoals jij het wil. Het is omdat we de beste op een site zullen zetten (we vragen wel nog toestemming aan jou of het dan uiteindelijk mag).

    vb

    Muziek heeft een grote invloed op mijn leven.
    Wanneer ik me soms eens niet goed in mijn vel voel luister ik vooral naar muziek. De teksten krijgen dan vaak een andere betekenis voor me. Wanneer mijn stiefpa en mijn moeder eens een grote discussie hadden met mijn oma over ik en mijn zus, luisterde ik naar Vergessene Kinder van Tokio Hotel, het lied het meteen een andere wending in mijn leven gekregen. Ook de teksten van Flyleaf beïnvloeden mijn leven. Ik ben dan niet zo gelovig als Lacey en geloof niet zo sterk in God, maar zei doet me er altijd aan herinner dat er een persoon boven ons is, die het goed met ons meent, ook al laat hij dat niet altijd merken.
    Muziek is vaak ook ontspanning voor mij. 's Morgens gebruik ik het om wakker te worden, en 's avond om mee in slaap te vallen.
    Muziek is meer wat sommige soms denken...

    Anoniem


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Muziek heeft heel veel invloed op mijn leven.
    Zonder bijvoorbeeld Tokio Hotel was ik groep acht niet door gekomen.
    Het klinkt gek, maar het is waar.
    Ik vind mezelf ook heel vaak in muziek.
    Nu schrijf ik ook zelf songteksten.

    Nou, dat was het praatje van Sylvia/xWriteQueen.


    Heaven is where love is. Love is where your heart lies. <3

    Muziek. Hmm. Ik voel me er vaak beter door. Ik kan er momenten die ik op die muziek heb beleefd mee herbeleven. Het kalmeert me. Ik kan me er mee identificeren. Als ik me triest voelde na het idee te hebben gekregen dat hij me toch niet leuk vond, hielp het me met sommige liedjes me toch beter te voelen. Als ik me alleen voel, altijd de tonen en zang die de stilte doorbreken. Ik kan mijn ogen sluiten en me even in het lied denken, even weg van mijn eigen leven en soms problemen.
    Als muziek een persoon was geweest waren we waarschijnlijk goede vrienden geweest :]
    x


    Mew <3

    Muziek begeleid me overal in het leven. Ik kan er nooit tegen als het stil is, de meeste mensen kunnen zich dan concentreren, maa rik juist niet. Als ik huiswerk maak of leer moet er altijd muziek op staan. Het bepaald voor een groot deel mijn emotie, ik orden mijn muzieklijsten ook niet genre maar op mood. Als ik mijn mobiel of oortjes niet bij me heb flip ik altijd uit, ik denk dat je het een verslaving kunt noemen xD *wijst op naam en FB*


    BAM!

    okej ff denken daar gaat iej dan...

    ik luister muziek als ik blij ben, verdrietig, boos, bang, verveelt, gespannen, als ik ga slapen, kortom heel de dag.
    het is gewoon heel belangrijk voor me het zegt deels wie ik ben en het geeft me een goed en vertrouwd gevoel.
    als er geen muziek is maak ik het wel, zonder muziek is het zo leeg, kaal, en daar hou ik niet van.
    je kan het zien als een verslaving, soms als een drug... maar muziek kan echt een heleboel bepalen, het kan je heel goed beinvloeden.
    maar nee ik denk niet dat ik zonder muziek kan...
    zonder muziek zou ik niet mezelf zijn...


    nouja dat dan...
    x kimmy


    A Noble was Born in Chaos

    Muziek betekend veel voor mij. Het maakt me vooral vaak blij. Het maakt dat ik een brandend gevoel van binnen voel die me verteld dat ik ook ooit op zo'n podium wil staan. Teksten kunnen erg inspirerend zijn. Ze kunnen je aan het denken zetten. Muziek is een goede manier om verveling om te zetten in gezelligheid.
    Mijn favo bands inspireren mij. En ik doe er een moord voor om ze live te zien. (niet letterlijk dan)

    van mij weet je het al. (=
    xx


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Ik word er vrolijk van zo af en toe, af en toe heeft het een betekenis voor me om lekker te janken. Als ik eens wil doorwerken aan m'n huiswerk in de klas, sluit ik me af door middel van muziek. Tja, tis best handig joh =3


    Life is hard and then we die

    van mij weet je het al. (=
    xx

    Ha, van mij ook. ;D

    Ik luister constant naar muziek. De ganse dag. Ik heb het gewoon nodig. Ik kan niet zonder. Soms heb ik momenten dat ik mij er echt gewoon op uitleef, en andere momenten luister ik echt naar de teksten. Muziek kan er mij echt bovenop helpen.

    Ik luister altijd muziek.
    kan niet zonder.
    soms zijn het hele leuke/mooie/super liedjes en moet je het gewoon luisteren =)
    love music for ever


    love.

    Muziek is ontzettend belangrijk voor me.
    Ik ben een heel gevoelig persoon, ik trek me van veel dingen iets aan. Ik ben snel te breken en kijk soms heel anders op de realiteit aan als anderen. Muziek helpt me. De melodieën en beats helpen me de dag door te komen. Het fleurt me op. Mij zul je tijdens een concert niet zien gillen en springen. Nee, ik concentreer me dan volledig op de muziek. Dan sluit ik mijn ogen en wieg ik zachtjes mee op het ritme van de noten. Ik laat me dan meevoeren. Mee met de muziek. Ik zou niet weten wat ik zonder zou moeten. Het klinkt heel cliché, maar zo is het. Muziek is kunst en kunst ontroerd me.

    Abigail Rose.