• Wie weet een goede gratis videobewerkingsprogramma voor op Windows 8? Ik vind dat ik te weinig kan met Windows Movie Maker, dus ben op zoek naar iets anders. Ik had Sony Vegas Pro gevonden, maar die laat "water marks" achter als je de video bewerkt (heel vervelend, want voor de rest werkt het prima =_=). Dus, welk videobewerkprogramma gebruiken jullie? Final Cut Pro en iMovie zijn niet op Windows te downloaden.

    [ bericht aangepast op 24 juli 2014 - 14:56 ]


    | Reality is for people that lack imagination |

    Zelf vind ik after effects in combinatie met premiere pro wel fijn werken.
    Alleen bij after effects is het wel irritant dat je hem moet pre renderen om het geluid te horen.
    Maar qua effecten kun je er echt ontzettend veel mee.


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Rewrite schreef:
    Zelf vind ik after effects in combinatie met premiere pro wel fijn werken.
    Alleen bij after effects is het wel irritant dat je hem moet pre renderen om het geluid te horen.
    Maar qua effecten kun je er echt ontzettend veel mee.


    Premiere pro is toch ook voor op de MAC? Dat dacht ik altijd tenminste.


    | Reality is for people that lack imagination |

    Hoe bedoel je water marks? :/ Ik gebruik al jaren VP, zonder enige problemen. Veder was dat eigenlijk ook mijn enige suggestie.


    comfort in c h a o s

    Bates schreef:
    Hoe bedoel je water marks? :/ Ik gebruik al jaren VP, zonder enige problemen. Veder was dat eigenlijk ook mijn enige suggestie.


    klik
    Dat blauwe vierkantje in het beeld. Om de zoveel seconden komt dat in beeld en je kunt het niet weghalen. ); Ik gebruik trouwens VP 13, ik weet niet of het met andere versies ook zo is?

    [ bericht aangepast op 24 juli 2014 - 15:13 ]


    | Reality is for people that lack imagination |

    Yayde schreef:
    (...)

    Premiere pro is toch ook voor op de MAC? Dat dacht ik altijd tenminste.


    Je kunt adobe ook op de MAC installeren.
    Maar ik gebruik altijd windows, omdat Macs mij altijd tegenwerken xd
    En ik ben daarbij ook geen grafisch vormgever xd Dus zou ik het ook niet echt nodig hebben.


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Yayde schreef:
    (...)

    klik
    Dat blauwe vierkantje in het beeld. Om de zoveel seconden komt dat in beeld en je kunt het niet weghalen. ); Ik gebruik trouwens VP 13, ik weet niet of het met andere versies ook zo is?

    Ik gebruik ook gewoon 13. Maar heb jij de trial versie?


    comfort in c h a o s

    Bates schreef:
    (...)
    Ik gebruik ook gewoon 13. Maar heb jij de trial versie?


    Ik heb via Softonic gedownload.. Misschien komt het omdat het een illegale download is. ;s


    | Reality is for people that lack imagination |

    Yayde schreef:
    (...)

    Ik heb via Softonic gedownload.. Misschien komt het omdat het een illegale download is. ;s

    Heb je bij het installeren op proberen of zoiets gedrukt? Want dan ligt het gewoon daaraan.


    comfort in c h a o s

    Bates schreef:
    (...)
    Heb je bij het installeren op proberen of zoiets gedrukt? Want dan ligt het gewoon daaraan.


    Ik heb aangepaste versie gekozen, omdat ik geen zin had in allemaal rommel (o.a. toolbars, fake virusscanners, etc.) op mijn laptop. Anders download ik hem opnieuw, misschien dat het dan weg is.


    | Reality is for people that lack imagination |

    AVS Video editor? Zelf snap ik er niet zo veel van, maar als je hem snapt, kun je er heel veel leuks mee maken. ^^


    wat was dit ookalweer

    Yayde schreef:
    (...)

    Ik heb aangepaste versie gekozen, omdat ik geen zin had in allemaal rommel (o.a. toolbars, fake virusscanners, etc.) op mijn laptop. Anders download ik hem opnieuw, misschien dat het dan weg is.

    Ik zou zeggen, probeer via een torrent waar er een crack bij zit. Dan zou je er zeker geen problemen mee mogen hebben.


    comfort in c h a o s

    Bates schreef:
    (...)
    Ik zou zeggen, probeer via een torrent waar er een crack bij zit. Dan zou je er zeker geen problemen mee mogen hebben.


    Ah, da's een goeie! Had ik nog niet eerder aan gedacht. ^^


    | Reality is for people that lack imagination |

    DAWSONS schreef:
    AVS Video editor? Zelf snap ik er niet zo veel van, maar als je hem snapt, kun je er heel veel leuks mee maken. ^^


    Ik zal eens kijken, heb er nog niet eerder van gehoord. :'D Dankje!


    | Reality is for people that lack imagination |