• Okee.. Vorig jaar heb ik een meisje ontmoet op quizlet. Marieke. Ze is echt heel lief. Na een paar weken begonnen we zeg maar te praten. En op een gegeven moment, toen ik haar op msn had, Stelde ze me voor aan een jongen die haar had gedumpt die dag. We hebben dat helemaal uitgepraat en hij heeft opnieuw met haar genomen.. Nu is dat om verschillende omstandigheden, die gewoon prive zijn, Uit gegaan..

    Toen ze al weer een paar keer uit-aan hadden gehad, Ontmoete ik
    Raisa

    Lode(de jongen) Vond haar eigelijk leuk, terwijl hij met Marieke had. En al snel werd duidelijk wat er allemaal gebeurd was tussen Lode en Marieke die 2 weken. Raisa was helemaal gek op lode, En lode op haar.. Juist ja: Koppelen!

    Maar hadden we dat maar niet gedaan.. Met we bedoel ik ik en kimberley.(botislover)

    Ze waren zo verliefd. lode was om de 5 minuten bang dat hij wat fout deed. Hij wou een kind van haar. Hij wou met haar trouwen. Ik moest gedichtjes gaan schrijven, En dan had lode hem zogenaamd gemaakt en gaf hem aan Raisa. En dan meost ik er ook weer een voor Raisa maken om terug te geven. Na 2 dagen raakte het uit. Raisa kon niet beloven met hem te trouwen, hij dacht dat hij wat verkeerd gedaan ahd, zij dat hij zijn kans verpest had.. Dat is allemaal wel weer goed gekoemn. Maar deze dingen gebeurde tussen hun steeds vaker..

    Raisa heeft 2 zusjes... Waarvan 1tje 3 jaar is!

    Er gebeurde in een jaar zo veel..

    Raisa werd zwanger.. & Rabia(de nicht van lode) Wilde lode hebben.. Ja ze zoenden, Zo is ze verliefd geworden op haar neef. Ze stookte eerst tussen de twee.. Waardoor het alweer uit raakte. Rabia vond dat lode geen goede vader zou zijn, Dus moest ze er maar voor zorgen dat lode zijn kind niet zou zien..

    dat lukte haar nogal goed.. Lode is heel erg gevoelig , huild snel, Heeft snel de neiging te snijden en al die dingen..

    Ik mocht hun zo erg, hun waren zo veel voor me gaan betekenen..

    Maar ik ga ff door spoelen..

    raisa zei dat het kind van maarten was, Alleen was het neit waar. Toen lode daar achter kwam was hij echt woedend.

    Raisa wilde nogsteeds niet dat hij het kind zou gaan zien, Lode was te aggresief(ik heb het nog neit vertelt maar de 2de dag dat ik lode kende heeft hij Marieke ver** je raad het?)

    Lode en Raisa hebben zo veel ruzie gehad.. Zoveel..

    Vorige week is het kindje geboren. Ik weet zijn naam niet meer, hij was iets te moeilijk. 1 of 2 dagen erna, Kregen lode en raisa weer ruzie. Ze was dan ent uit het zieke huis, Terwijl haar kind daar nog lag..

    Lode heeft toen een paar vrienden op haar afgestuurd. Ikw eet niet wat ze bij haar gedaan hebben.. Maar ikw eet dat lode haar geslagen heeft, een paar keer en neit zachtjes.. Ik horode dat pas later, Maar kimberley viel emteen tegen hem uit.. Ze was zo boos..

    raisa werd tuis mishandelt, lode sloeg haar, ze had net een kind.. Altijd ruzie.. Nooit gebeurde wat goeds. er waren nog veel meer dingen gebeurd, maar ik hou het kort en om bepaalde redenen noem ik nu niet alles op..

    Maar Raisa had er genoeg van.. Ze had haar polsen door gesneden en belanden in coma in het zieken huis. Lode had spijt dat hjij haar had geslagen en nam een drugsoverdossis, nu ligt ook hij in het ziekehuis.. We waren dagen aan eht hopen dat ze er levend uit kwamen.. maar gister op msn zei kimberley iets tegen mij:


    Raisa is dood..


    Ze was overleden in de coma. Ik en kimberley kwamen niet meer bij van het huilen, Ook vanochtend op school moesten we ff huilen voor de les begon..

    Lode leeft nog, hij ligt in eht ziekehuis. We zijn zo boos op hem.. maar ik hoop wel dat hij eht vloerleefd.. Anders heeft eht kind ook geen vader meer.. En lode.. Hij heeft zulke lieve kanten, Als je hem kent. Hij ging nu gewoon te ver.. Hij heeft altijd spijt achteraf van wat hij doet. Hij ging ook wel 1000 x vreemd. Het werd allemaal teveel.. We missen Raisa zo. Ze was zo'n lief en mooi meisje.. Alleen als je het iemand verteld gaan ze het juist steeds over dat onderwerp hebben.. Maar dan steeds fout.. Nu komt alles wat over dood gaat zo hard aan..


    nu kan je hier wel iets zeggen, omdat het is om te reageren en verhalen kwijt te kunnen..

    Maar ops chool werd ik er gek van.. Ik had moeite om niet te huilen onder de lessen, Ze zouden vinden dat ik me aanstelde...

    we vinden het zo erg wat er gebeurd is, en oneerlijk dat het raisa overkwam, ze was een hele sterke meid, ze heegft dit zo lang en goed volgehouden. We love her forever..

    Ik heb foto's van haar op mijn deur geplakt met de tekst:


    Raisa(16 jaar) R.i.p

    Died: 27-01-09

    We miss u.


    En nog steeds moet ik steeds huilen vooral bij dat nummer van avril lavinge...

    Slipped away/i miss u

    Maar als ze dit kan zien wil ik tegen haar zgegen dat we haa rnooit zullen vergeten en dat we altijd van der zullen houden..


    En lode is nog lang neit jarig als i uit ht ziekehuis komt... :@

    Sorry ik moest het ff kwijt..

    (huil)

    Xx Michelle

    en beetje groeten van Kimberley i think..

    Wow, serieuus O.o
    OMFG.
    Sterke, <3

    En dat moet ik geloven? ¬¬
    Sorry hoor! Maar dit klinkt zo nep!


    Je bent nooit uitgeleerd.

    En dat moet ik geloven? ¬¬
    Sorry hoor! Maar dit klinkt zo nep!

    Goed zo (:

    (...)
    Goed zo (:

    Jah, tis toch zo? =P


    Je bent nooit uitgeleerd.

    Ik geloof er geen ZAK van.

    Het klinkt me allemaal een beetje te perfect,.


    Listen to what we're not saying..

    lemme recap
    Raisa houd van Lode en heeft een kind van hem (lode is een aggresieve dude die Marieke heeft verkracht) uiteindelijk gaat hij er met zijn nicht vandoor waardoor Raisa alleen met een kind zit. uiteindelijk pleegt ze zelfmoord.
    sorry maar wat moet ik hier van denken? het is gewoon... zulke dingen gebeuren in gtst...:8


    BAM!

    Dit is té perfect om geloofwaardig te zijn :3


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    ook deze sluit ik.