• Ik denk dat is misschien een iPod voor mijn verjaardag ga vragen, maar welke?
    iPod Classic of iPod Nano?
    En welke kleur?

    XD

    Ik kan eigelijk ook gewoon een MP4 doen. Die is goedkopen, dus misschien krijg ik er dan nóg iets bij... XD

    classic/roze

    Ik zou voor de classic gaan, en in het gewoon grijze.
    Heel standaard, maar eenvoudig en simpel.


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    de iPod Touch^^


    Tears are crashing out of my eyes

    Ik heb sinds gisteren de zwarte iPod Classic van 120 GB. Ik vind hem helemaaaaaal geweldig.
    Gewoon die Classic vragen, die nieuwe Nano's zijn zó klein!

    Èn ik zeg nog steed iPod touch, hb je allemaal vn die leuke spelletjes die erop kunnen en en foto's video (kan ook op de classic mjah x'D) Dat Touchscreen is toppie en coowl O.o


    Tears are crashing out of my eyes

    Èn ik zeg nog steed iPod touch, hb je allemaal vn die leuke spelletjes die erop kunnen en en foto's video (kan ook op de classic mjah x'D) Dat Touchscreen is toppie en coowl O.o

    Ik weet het. Mijn broer heeft die ook. MAAR 1 klein (best wel groot) probleempje: hij is €380,-
    :')

    Èn ik zeg nog steed iPod touch, hb je allemaal vn die leuke spelletjes die erop kunnen en en foto's video (kan ook op de classic mjah x'D) Dat Touchscreen is toppie en coowl O.o

    Touch is wel leuk alleen hij start heel langzaam op =='
    Als je veel gyg aan muziek hebt en je mp3 puur voor je muziek wil gebruiken [zoals ik] zou ik geen Touch nemen. Die dingen zijn achterlijk duur. Ikzelf heb m bij puur toeval van m'n pa gekregen en het enige dat ik erop heb staan zijn nummers :']
    Als je van wat meer snufjes houdt is de Touch idd een mogelijkheid.


    No growth of the heart is ever a waste

    (...)
    Ik weet het. Mijn broer heeft die ook. MAAR 1 klein (best wel groot) probleempje: hij is €380,-
    :')

    Nee hoor hij is nog maar €219,- Nog best prijzig maar als ja van snuffjes houd^^


    Tears are crashing out of my eyes

    (...)
    Nee hoor hij is nog maar €219,- Nog best prijzig maar als ja van snuffjes houd^^

    Ooooooooooooooooooooooooooooooow.
    Dan ga ik het eens vragen. Of dat zou mogen :'D

    Classic? Dat is toch die grotere 8D En Nano, zijn dat die van 6&8? Naja, volgens mij heb ik de Nano van 8 GB. Als je de classic pakt moet je er ook echt filmpjes opzetten. Die dingen hebben meestal 80 GB of 60. Als je films erop wil zetten moet je de Classic pakken. Zo niet (Alleen muziek) dan de Nano. Op de Nano kan je ook filmpjes zetten ofzo hoor + foto's.


    I live for the applause, you will die for it.

    ik heb een iPhone!!!!

    Classic? Dat is toch die grotere 8D En Nano, zijn dat die van 6&8? Naja, volgens mij heb ik de Nano van 8 GB. Als je de classic pakt moet je er ook echt filmpjes opzetten. Die dingen hebben meestal 80 GB of 60. Als je films erop wil zetten moet je de Classic pakken. Zo niet (Alleen muziek) dan de Nano. Op de Nano kan je ook filmpjes zetten ofzo hoor + foto's.
    Als je filmpjes erop wilt meot je echt de iPod touch pakken, is net mini TV'tje x'D


    Tears are crashing out of my eyes

    IPod classic. x3


    A. ikmisje.

    Ik heb sinds gisteren de zwarte iPod Classic van 120 GB. Ik vind hem helemaaaaaal geweldig.
    Gewoon die Classic vragen, die nieuwe Nano's zijn zó klein!

    HAHAH
    IK HEB DE ALLEROUDSTE IPOD VAN 1GB. HAHA. Kom jij aan met je 120 GB :Y)


    I recycle my thoughts.