• Na jaren is het dan eindelijk gelukt: de Avatar is gedood in zijn trance en er zal geen nieuwe meer komen. De Firenation regeert over de wereld, en de Airbenders zijn volledig uitgeroeid.
    Echter nog niet iedereen heeft geaccepteerd dat de Avatar niet meer terug zal keren, er op elke hoek Firenation-Soldaten staan en iedereen die iets slechts over hen zegt gestraft zal worden.
    Er zijn twee steden waar de Firenation nog niet binnen is gedrongen, maar ze zijn er druk mee bezig. Elke dag dringen ze de stad Bejo een stukje verder binnen, terwijl de angst van de inwoners toeneemt. Iedereen weet dat wanneer de Firenation binnen is gedrongen, het één van de meest streng bewaakte en geleidde steden zal worden.
    Het helpt ook niet echt dat Firenation-Stad Solange (het thuis van de Fireking) er nog geen kilometer vandaan ligt, maar de inwoners van Bejo vechten dapper door. Sommigen inwoners van het dorp Fund helpen de Bejo-inwoners, met gevaar voor eigen leven aangezien Fund al wel in de handen van de Firenation is.

    __



    We hebben nog steeds een jongenstekort, dus nieuwe rollen zijn hartstikke welkom (:
    Graag even een PB sturen als je een nieuwe rol in 't Rollentopic hebt gezet, aangezien ik niet meer regelmatig in dat topic kijk.
    __


    Solange

    Jongens:
    Orlando Avan King (Fireson) (TheRumIsGone)
    Andrez Oscar Floran King (Fireson) (annickemiek)

    Meisjes:
    Chiara Jalil Nuray (Guerra)
    Catherine 'Cathy' Adéline Roux (Aragog)
    Louize Feline Kata (annickemiek)
    Hylke Deliza Falls (Tisiphone)
    Aimi Solei Miku (ProudxStar)

    Bejo

    Jongens:
    Quinten Delviora (bonita105)
    Alex McCane (bonita105)
    Tariq Lupus Sandulf (Guerra)

    Meisjes:
    Tessa 'Tess' Lynn Felice (xFlyy)
    Shizu Yuki Kamayi (4Everdeen)
    Satori Shinobi (FlutterDoo)
    Eliana Quincy Salomon (bonita105)
    Mirany Page (Meanie)

    Fund

    Jongens:
    Phillip Lloyd Finley (MeLuvZaynx)
    Nathan Lockwood (Meanie)
    Kane Olivier Jhonson (TheRumIsGone)

    Meisjes:
    Myla Reina Dulce (Guerra)
    Diana Anderson (RainbowShine)
    Emily Roxy Scott (Jessiiicaa)
    Alexandra Elina Scagotti (TheRumIsGone)
    Libbi Kira Makayla (MeLuvZaynx)


    "Do you believe monsters are born or made?"

    [Sorry voor de sloomheid, maar er zat opeens een wesp binnen dus ik kreeg een hartaanval.

    Maar goed.
    Nu wil ik dat idee van Orlando en Chiara weten (cat)]


    "Do you believe monsters are born or made?"

    [Aahh wat gezellig, dan lig ik teminste niet helemaal alleen in de regen XD}


    Don't be like the rest of them, darling

    [Mijn-nutteloze-in-mijn-topic's-bericht]


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    /heey nieuw topic/


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    {haha, ik had eigelijk een idee voor Orlando voor wat hij kon doen :Y) Hij gaat in iedergeval Chaira ten dans vragen XD Ik kon niet slapen vanacht XD}

    [ bericht aangepast op 21 mei 2012 - 17:15 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    [Doe dat dan maar, Chiara staat bij een tafel met Aimi *O*]


    "Do you believe monsters are born or made?"

    {Muhaha XD.. Ik heb het echt stik heet.. XD maargoed Orlando is coming then}


    Don't be like the rest of them, darling

    Mirany Joanne Page
    'Je had een broer, hé?' Mijn voortanden boorden zich nog net niet door de huid van mijn onderlip heen terwijl ik knikte. Het was bijna een jaar geleden, maar het deed nog altijd pijn. Na zijn dood was ik voor het eerst begonnen mijn Waterbending te oefenen, want ik was fysiek niet in staat om de Firenation op een andere manier dwars te zitten. 'Waar kende jij Jamie dan van?' vroeg ik, maar mijn stem haperde af en toe even.

    Nathan Lockwood die Diana's post even had gemist ;3
    'Geen idee,' bromde ik kortaf. Jezus, iedereen kende mijn vader vandaag! Waarom moest hij per sé een bekende generaal in het leger van de Firenation zijn? Het zou zoveel makkelijker zijn om hem te negeren als hij schoenmaker was. 'Maar het is hier inderdaad lekker rustig,' veranderde ik van onderwerp.

    [ bericht aangepast op 21 mei 2012 - 17:21 ]


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    {Even naar de andere computer lopen en heb aandrukken XD}


    Don't be like the rest of them, darling

    [Mijn laatste reactie:]

    Diana Anderson
    'Hier in Fund, een kwartiertje lopen vanaf hier. Ik kom niet zo vaak bij de rivier,' Legde hij uit. 'Ik kom hier wel vaker.' Ik wees naar de was. 'Het is hier rustig en bijna niemand komt hier. Je bent de eerste in 2 weken.' Ik keek nog even goed hoe hij eruit zag. 'Je komt me eigenlijk bekend voor. Niet dat ik jou ooit gezien heb. Misschien familie?' Vroeg ik voorzichtig , maar vriendelijk.

    [ bericht aangepast op 21 mei 2012 - 17:19 ]


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Tariq Lupus Sandulf
    "Hij stierf tijdens een gevecht waar ik ook bij was. Ik zit bij het verzet, dus vandaar."
    Terwijl ik nog een slok van de hete koffie nam, keek ik vanonder mijn donkere wenkbrauwen even op naar Mirany.
    Ik kon het niet maken om het zusje van Jamie te naaien - op beiden manieren niet. Daarvoor kende ik die jongen te goed, en hij was gestorven als een held.


    "Do you believe monsters are born or made?"

    [Haha, ik zag je post net pas in het vorige topic x]
    Maar de post staat dus onder die van Mir, een paar reacties hierboven ^^]


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    [Mijn topics, even op zoek naar mijn laatste reactie :3]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Alex McCane

    Rood van schaamte pak ik het doosje af en verstop hem op een veilige plek. Opgelucht dat mijn moeder hem niet had gezien anders zou ik gelijk een preek krijgen over de bloemetjes en de bijtjes


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    Diana Anderson
    'Geen idee,' Bromde hij een beetje. Nu wist ik het zeker. Die had iets te verbergen. 'Maar het is hier inderdaad lekker rustig,' Hij veranderde van onderwerp. Ik lachte even en liep naar het water toe. Aan de kant van het water deed in mijn schoenen uit. Ik stapte met mijn voeten in het water. Het water was koud.'Het water is nu koud vergelijken met de brandende zon.' Zei ik.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor