• Ik (KaidaANDOU) ga eerst typen want dat vind ik leuk.
    En ik heb een vraagje =D
    Heeft iemand enig idee of er binnenkort nog Japanse bands naar Nederland komen? (DUS NIET AANKOMEN MET KEULEN WAAR AN CAFE KOMT^^)
    Want straks komt er iets, maar dat merk ik nooit op dus dan loop ik misschien wel dat concert mis.
    En het gaat niet om Japanse pop of opera bands enzo, maar Dir en Grey, Gazette, Alice Nine, An Café, Gackt (niet band, haha). Enzovoorts.

    =D
    En nu gaat Hoshi praten (MAAR NIET MIJN ZEGJE VERGETEN EN WEL ANTWOORDEN ^^)

    oke... en ik wou ook ff wat vragen:Y)
    kennen jullie Japanse Rock of Metal bands,
    zoja welke,
    wat vind je er van,
    wil je misschien een link sturen van een nummer?
    dankeee^^
    xD
    en dan nu weer Kaida XD

    NIET VERGETEN WAT IK ZEI ^^
    Wat ik vroeg.
    VROEG.
    Kijk maar.
    NIET VERGETEN.
    En antwoord geven.

    Nu maken we een einde aan dit nutteloze topic en ga je ANTWOORDEN op mijn VRAAG. En die van Hoshi, maar die is minder belangrijk. ='D

    Bye!


    I Need To Shot Someone

    oeh. ik had iets gelezen over gazette.. but i could be wrong. let me check it.
    kom zo met t antwoord x'D


    The economy is suffering, let it DIE!

    Im sorry. my mistake.
    hou iig www.podiuminfo.nl in de gaten =]


    The economy is suffering, let it DIE!

    Hm, ik zat ookal een tijdje te zoeken van japanse bandjes die maybe naar NL komen, maar niks gevonden -.-'
    persoonlijk wil ik vet graag een x naar an cafe (A)(A)


    I'll Dry the tears You Hide :3

    Hm, ik zat ookal een tijdje te zoeken van japanse bandjes die maybe naar NL komen, maar niks gevonden -.-'
    persoonlijk wil ik vet graag een x naar an cafe (A)(A)

    K heb een voorgevoel, dat Paradiso ze een x gaat boeken. but i can be wrong in this


    The economy is suffering, let it DIE!

    D=Out komt 21 april (dinsdag) in Utrecht.


    Run, run, her kiss is a vampire grin...

    K heb een voorgevoel, dat Paradiso ze een x gaat boeken. but i can be wrong in this


    OEH ik hoop het :X (niet dat je het fout hebt maar dat paradiso ze maybe een x boekt (A))


    I'll Dry the tears You Hide :3