• Hey,
    Ik moet voor Nederlands een sprookje schrijven. Het moet ofwel zelf verzonnen zijn ofwel een gekend sprookje moderniseren. Heeft er iemand misschien een idee waarover?
    x


    Camille


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    (...)
    Misschien toch wel?

    Hoe bedoel jhe ?


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    (...)
    Hoe bedoel jhe ?

    Misschien heb je dan wel een goede stand alone als je die schrijft.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Op alle-sprookjes.nl staat een overzicht van alle-sprookjes, misschien dat daar wat inspiratie op te vinden is? Je kan daar ook sprookjes toevoegen als je wil, zie: http://www.alle-sprookjes.nl/voeg-hier-jouw-sprookje-toe/

    Ik noem maar iets...
    Succes!

    Whoooot. Topic van 2 jaar geleden :'D


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Hashje & Wietje.(nerd)


    everything, in time

    ik heb met het sprokje wat ik hier verzonnen heb, voor iedee voor die topic maker, wel een 9 gehaalt bij mijn monoloog voor drama., x'D


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Wij deden Cinderella moderniseren. (:

    Het verhaal gaat over Cindy en haar gemene, domme stiefzussen London & Paris + haar stiefmoeder die haar allemaal vieze klusjes laat opknappen. De moeder is de eigenaar van een groot modebedrijf waardoor ze in een megavilla wonen in Los Angeles.

    Dan komt het gala er aan op school en Cindy mag niet van haar stiefmoeder. Uiteindelijk moet ze wel mee naar de dure designerswinkel om als pakezel de jurken te dragen die London & Paris gaan kopen, de winkelier zegt tegen Cindy, als de stiefzussen en de stiefmoeder de jurken gaan passen dat ze voor het gala langs moet komen.

    'S avonds voor het gala komt Cindy langs en krijgt een prachtig cocktail jurkje en high heels aangeboden, deze kans pakt ze dan ook direct en krijgt een dure D&G mega zonnebril, zodat ze niet ze niet zou worden herkend. Eenmaal op het gala, ziet Cindy, de knapste jongen van de hele school en Cindy is smoor op hem en uiteindelijk vraagt hij dan ook of ze met hem wil dansen, waar ze natuurlijk geen nee op zegt.

    London & Paris zijn ongelofelijk jaloers, maar wanneer Cindy haar Blackberry trilt, betekend het dat het 12 uur is en haar taxi klaarstaat zodat ze eerder thuis is dan haar gemene stiefzussen. Onderweg verliest ze 1 van haar schoenen die de schoolhunk terugvind en opzoek gaat naar het meisje.

    Hij gaat heel de school rond en zelfs huizen, uiteindelijk eindigd hij bij het huis van London & Paris, en ook hun passen echter de schoen niet, totdat Cindy naar de woonkamer komt en ook zij moet eraan geloven om de schoen te passen, natuurlijk past hij en vraagt de schoolhunk haar uit. EINDE.

    Oja, btw dit moest voor Drama vorigjaar, we moesten het ook opvoeren en we kregen uiteindelijk een 9.5

    EDIT: kom er net pas achter dat dit topic al minstens 2 jaar oud is, al dat typwerk voor niks. hihi
    (nerd)

    [ bericht aangepast op 19 feb 2011 - 22:33 ]


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Zonzwartje :Y)


    *klop klop* Penny! *klop klop* Penny! * klop klop* Penny!

    Roodkapje. Dan is het zo'n heel gewoon, verlegen meisje dat over een braakliggend terrein over moet lopen en daar staat er zo'n enge, grote kerel (die dus de wolf moet voorstellen)
    Oke, dat deed ik voor mijn sprookje :'D


    Olive

    Had ik ook ooit moeten doen voor Nederlands. Ik had iets, dat sneeuwwitje uit een vliegtuig viel, opgevangen werd door het vliegend tapijt, waar Aladin opzat, en haar afzette bij het snoephuisje. (:
    Al met al, ik had het hoogste punt van de klas: 9.
    _O_


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Marz schreef:
    Whoooot. Topic van 2 jaar geleden :'D


    Whoooot. Dat denk ik nu ook. Ik heb dat sprookje al heel lang geleden geschreven. ;D


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Dat moest ik ook doen maar dan voor CKV ;x

    Ik zie nu pas dat het een oude topic is(cat)

    [ bericht aangepast op 3 maart 2011 - 16:13 ]


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.