• Liedjes die over eten gaan, en het moet onder hip-hop vallen.
    Why i need it, wel in mei heb ik dansoptreden en mijn danslerares zoekt ngo liedjes en het thema dit jaar is Energie en mijn danslerares zoekt liedjes met eten, wnt eten geeft je energie dus wie kent er zo een liedje.


    *He's the one.

    Geen idee, I'm sorry :')


    Listen to what we're not saying..

    http://nl.youtube.com/watch?v=Wm-ODeyFHjY
    dat is hem.. maar het heet dus niet zo.


    Als je maar een ananas hebt..

    de Pinguin pas xD dat rare rap liedje van What's with Andy, ik was als uk echt verslaafd aan die serie


    BAM!

    @ Uncanny

    Waarom zoek je zomaar ruzie, als ze iets zoekt mag ze heus wel zoeken hoor. Moeilijk doen is waar jij mee bezig bent ! Ze zoekt een liedje Done !

    En ik zelf weet niet echt een goed lied, op de televisie heb ik een liedje gezien wat over vlees ging. Zo een heel dik mens dat over eten song. Alleen ik heb nooit gekeken hoe ze heet, was alleen maar aan het lachen x'D Sorry, ik zal ff kijken.. mischien vind ik iets !


    Wakaranai mondai ga grisugite >.>

    (...)
    Damn wat ben jij dom.

    Hou het aardig hè? =='


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    geen idee. :')


    A. ikmisje.

    (...)
    Hou het aardig hè? =='


    Echt hoor !


    Wakaranai mondai ga grisugite >.>

    @ Uncanny

    Waarom zoek je zomaar ruzie, als ze iets zoekt mag ze heus wel zoeken hoor. Moeilijk doen is waar jij mee bezig bent ! Ze zoekt een liedje Done !

    En ik zelf weet niet echt een goed lied, op de televisie heb ik een liedje gezien wat over vlees ging. Zo een heel dik mens dat over eten song. Alleen ik heb nooit gekeken hoe ze heet, was alleen maar aan het lachen x'D Sorry, ik zal ff kijken.. mischien vind ik iets !


    Eeeuhm Ievs bedoelde het niet zo,^^


    *He's the one.

    (...)
    Hou het aardig hè? =='


    Ze bedoelde het nie tzo, ^^


    *He's the one.

    GOD MENSEN DOE EENS AARDIG EN NIET VAND DIE REACTIES "doe niet zo moeilijk"
    KAN ZIJ ER WAT AAN DOEN DAT ZE DAT XOEKT? JESUS ZEG!

    nee ik weet er geen Sorry (A)


    Reality is a lovely place, but I wouldn't wanna live there.