• Yeah people, I got some news for ya all.

    Zoals sommige van jullie al wel weten is het niet de bedoeling dat elke egotripper die zijn of haar mening boven die van de andere vind staan een eigen topic gaat openen over een onderwerp waar al een topic over is.
    En dan bedoel ik de 'en nu wil ik even mijn mening zeggen.'
    Die mening kun je net zo goed in het topic zetten waar andere hun mening ookal dropte.

    Elk topic wat gemaakt wordt in deze zin sluiten we. Niemand wordt voorgetrokken en iedereen zet zijn mening maar leuk in dat ene topic. No matter of daar de andere reageerders tegen en stelling zijn en jij voor. No matter of mensen er dan 'overheen lezen,' want ja, I'll tell ya, dan boeit het ze niet wat één persoon vind. En om dan aandacht te vragen door je eigen topic te maken is een 'no go.'
    Dáárom zijn die aparte topics dus vaak dicht of sluiten we ze.

    Zo respecteer elkaars mening en denk er eens aan dat het niet iedereen boeit wat jíj ervan vind.
    En als je echt aandacht wilt krijgen met je text zet je het in een blog? :)

    Maar in een blog lezen ze het soms ook niet. Maar damn eindelyk. Ik wordt het zat dat er soms 100 topics zyn over 1 onderwerp omdat iemand wil dat zyn/haar mening vaak gelezen wordt --'


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Annelies is by the way ook mede hierdoor geband btw.
    We hadden al meerdere aanvaringen met haar over niet respecteren van andersmans mening enzo. En gezien de grove reacties die we terug krijgen is ze tijdelijk... afwezig.

    Maar in een blog lezen ze het soms ook niet. Maar damn eindelyk. Ik wordt het zat dat er soms 100 topics zyn over 1 onderwerp omdat iemand wil dat zyn/haar mening vaak gelezen wordt --'

    in een blog lezen de mensen het die zich interesseren in iemands mening. Als ze de blogs niet lezen vinden ze je vaak ook niet boeiend. [/klinkt hard]

    Oké, dan weet ik dat ook weer =)


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    (...)
    in een blog lezen de mensen het die zich interesseren in iemands mening. Als ze de blogs niet lezen vinden ze je vaak ook niet boeiend. [/klinkt hard]

    Hard, maar wel de waarheid.


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    En daar hebben jullie me ook om geband of wat ?
    Want ik weet de reden eigenlijk nog altijd niet :')


    All was well.

    Annelies is by the way ook mede hierdoor geband btw.
    We hadden al meerdere aanvaringen met haar over niet respecteren van andersmans mening enzo. En gezien de grove reacties die we terug krijgen is ze tijdelijk... afwezig.

    Welke Annelies? Ik ken er zoveel O.o
    Annelies als in Annelies v. Conspiracy?


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    En daar hebben jullie me ook om geband of wat ?
    Want ik weet de reden eigenlijk nog altijd niet :')

    Jou?
    Gosh daarvoor zou ik even je strafblad moeten checken maar voor zover ik weet niet.. ik pb je wel waarom.

    (...)
    Jou?
    Gosh daarvoor zou ik even je strafblad moeten checken maar voor zover ik weet niet.. ik pb je wel waarom.

    O.o Strafblad? Heb ik er misschien ook een? (:


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Weetje, hier heb ik ook al over na gedacht, dus agree. : ]

    (...)
    Welke Annelies? Ik ken er zoveel O.o
    Annelies als in Annelies v. Conspiracy?

    Ja die.
    Zij had meer dan 9 waarschuwingen op haar naam staan en al 3 forumbans. En nóg durfde ze helemaal los te gaan in een pb jegens mij.
    Sorry maar dát moet je niet bij mij doen.

    (...)
    O.o Strafblad? Heb ik er misschien ook een? (:

    Ja, jij hebt ook een strafblad.


    Bored.

    Oké ik heb een strablad ! --'
    Leuk hoor x_x


    All was well.

    (...)
    Ja die.
    Zij had meer dan 9 waarschuwingen op haar naam staan en al 3 forumbans. En nóg durfde ze helemaal los te gaan in een pb jegens mij.
    Sorry maar dát moet je niet bij mij doen.

    Hoewel ze myn vriendin is, geef ik je toch gelyk. Regels moet je volgen. Niet breken.


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    (...)
    Ja, jij hebt ook een strafblad.


    Haha. In Your Face :')


    All was well.