• Afgelopen week moest ik een opdracht inleveren voor levensbeschouwing die 'Mijn Droom' heette. Het ging over reïncarneren en wat je dan wilde zijn en je moest je dagelijkse leven als gereïncarneerd iets omschrijven en een beschouwing over jezelf nadat je je 'dagelijks leven' teruggelezen had schrijven. Verder zaten er niet echt eisen aan de opdracht, dus ik dacht "Ik maak er iets leuks van." Ik had er voor de grap ook nog een minicartoon ingestopt:



    (voor degenen die de cartoon niet snappen -> klik (: )

    Toen ik gisteravond / vannacht op magister keek, stond het cijfer van de opdracht erop. En ik kon het bijna niet geloven, maar de spreuk (eigenlijk de cartoon) heeft gewerkt:



    *\o/* JEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ - en toen was ik heel erg blij haha.


    Voor degene die ook nog nieuwsgierig zijn naar wat ik ingeleverd heb:






    Haha, jeej. Ik ben blij.

    Om dit topic nog een beetje nuttig te houden: Wat is het laatste waar jullie blij van zijn geworden?


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Haha, geweldig!


    Whatever you do in life will be insignificant, but it's very important that you do it because nobody else will.

    Hahahaha gosh. Hij blijft leuk :'D


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Geweldig. :3

    Het laatste waar ik blij van werd is het feit dat mijn banaan heel lekker smaakte en dat er geen bruine plekken opzaten. :')


    " icarus had loved the sun, and so daedalus lost his. "

    Ahh super, Vincie, dat je een 10 hebt gehaald!!

    Haha, wat leuk. Gefeliciteerd met zo'n mooi cijfer! ^^

    Het laatste waar ik blij van werd is waarschijnlijk Parks & Rec. Het is een zo veel leukere serie dan ik had verwacht. :3


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Krull schreef:
    Ahh super, Vincie, dat je een 10 hebt gehaald!!


    Haha yay, thanks!

    High-five, mede-tienhaler! *highfived*


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Derks schreef:
    (...)

    Haha yay, thanks!

    High-five, mede-tienhaler! *highfived*

    Haha, high five terug ;)

    Haha, ik zag het op whapp (:
    Congrats Vincie^^


    be gay do crimes

    Awesome! Je werk ziet er ook hartstikke leuk uit. (:


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Je werk ís ook geweldig leuk. Ik ben blij omdat ik vandaag een vrije dag heb. En ik ben naar een vriendin gegaan. Erg leuk :)


    I've hurt you again. How foolish can one man be?

    Hij is ook wel echt leuk, die verdien je!

    Uhm, nu even niks, maar vanmdidag ben ik blij omdat de tw erop zit.


    Spinning around, I'm weightless.

    Leuk gedaan!
    Ik was laatst heel blij met mijn 10 voor het aardrijkskunde PO :Y)