• Oké even van voor af aan beginnen
    zodat jullie het snappen.

    Een paar dagen geleden kreeg ik te horen van een vriendin dat ik mee ging zwemmen met twee jongens,
    een van die jongens zat bij mij op de basisschool en vond/vind ik super lekker.
    En hij wist dat ook (de halve school wist dat xD).
    Maar oké effe verder spoelen.
    Zondag zou ik met hun gaan zwemmen en ik had al hele fantasieën
    (want ik vind hem nog steeds leuk, nouja ik heb hem niet al die tijd leuk gevonden maar ik kwam hem laatst weer tegen en hij zag er nog tien x beter uit dan op de basisschool!).
    Dus ik had helemaal zin in zondag.
    Wat tref ik in zijn naam aan I Love Maaike... Gister was die nog single en vandaag heeft die een vriendin gekregen...
    (/kort samengevat; Ik ben te laat x'])
    Dus heb ik effe pech gehad! :P

    Alle lekkere guys zijn altijd bezet, overkomt mij ook steeds, volgens mij is dat gewoon een natuurwet; net zoals zwaartekracht =')


    BAM!

    Jammer voor je


    : )

    Jammer voor jou.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    aahh jammer mr mis zijn er ng wel andre leuke jongens in het zwembad;)


    love is dead and dead is love

    vet bale man altyd die leuke jongens,,
    Maarja ken nog van allesz gebeuren;)

    waarom zitten er bij IE-DE-REEN leuke jongens op school behalve bij mij!! het is niet eerlijk!:@
    en is die maaike wel aardig?? (moet je altijd even checkken..)x3


    Als je maar een ananas hebt..

    Aii das kut ! , maar volgens mij vind je het niet zo super erg ? want zo komt het niet over ? :X niet gemeen bedoeld ofzo !

    OMFG dit typ ik met mijn ogen dicht want mijn eyeliner moet ff opdrogen ! XD


    Sterkte (flower)


    ' niks is wat het zijn moet '

    Al die leuke jongens zijn bezet of zijn homo !
    God is blijkbaar op vakantie xd'


    All was well.

    Al die leuke jongens zijn bezet of zijn homo !
    God is blijkbaar op vakantie xd'


    Whaha x'D
    I agreee ^^


    believers never die.

    That suckt! x'D
    Miss is het gwn een goeie vriendin?^^


    Tears are crashing out of my eyes

    Aaaii dat is altijd zo ... k bedoel van ik heb het nu met iemand ,en dan zijn er alijd leuke jongens 'op school' nou ja over al . en dan ben ik weer single en dan lopen er geen leuke jongens meer :S. echt zo vaag ..

    dat is pas naaiend x'D


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Aii das kut ! , maar volgens mij vind je het niet zo super erg ? want zo komt het niet over ? :X niet gemeen bedoeld ofzo !

    OMFG dit typ ik met mijn ogen dicht want mijn eyeliner moet ff opdrogen ! XD


    Sterkte (flower)

    Ja tuurlijk vind ik het wel erg.. Ik voel me nu gewoon zo facking erg naar de klote :S Tis altijd hetzelfde bij mij of ze vallen voor mijn beste vriendin (blond haar blauwe ogen, je weet wel.) Of ze raken bezet of zijn het..

    Dat is balen voor je!

    Dat suckt echt, heb ik ook gehad ><

    Ik was dus al zo'n 100 jaar verliefd op een jongen, en toen kwamen we dus op dezelfde middelbare school. ik echt superblij. En toen kreeg hij dus met iemand ><
    Ik was depressief daarna ><


    Underdog, just look at the mess you made.