• ja wat vinden/roepen/roddelen ze allemaal over jou?

    ik wordt dus emo genoemd --',En dan roepen ze van moet je jezelf niet snijden? egt gewoon zielig die kinderen die dat zeggen. De nieuwste roddel is dat ik met mn BF zou hebben =='
    alleen omdat we close zijn O.o, Like hallo, iedereen is tog close met zn BF :S, Anders is het je BF niet ><, En daarbij zijn we beide NIET lesbisch, En heeft zij een VRIENDJE, en dat weet ook de hele school^^

    maarja wat roepen ze allemaal over jou?(flower)


    Fighting for peace is like fucking for virginity ©CT

    dah ik me eigen moe gaan snijden en zelfmoord moe gaan plegen omdah ik emo ben^^


    love is dead and dead is love

    Ze roepen dat ik een emo ben >.< (ik lijk er niet eens op)
    En ze denken dat ik en een jongen uit mijn klas een stel zijn en dat zijn we ook niet xD


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    Ze roepen 'zwarte' Of gothic naar me. Omdat ik vaak zwart draag.! -.-

    Echt stom gwn.!


    Sometimes it's best not to care.

    Serieus. dat hebt gij mij niet gezegt.

    maar jah . mij roepen ze niks in de klas .
    we zijn gewoon de klas die overal om lol maakt.

    maar een paar jongens van hogere klassen noemen me lesby of bisexual -- Maar dat wist gij al
    ik vindt dat gewoon niet kloppen hoe komen ze erbij.!!~!~!~!~!~!!~!~!~!


    Doubt your doubts before you doubt your beliefs.

    Nou, eerst was ik Tokio Hotel. Dat riepen/zeiden ze dus naar mij maar nu ben ik; Dat-meisje-met-die-overcoelwe-pet-die-de-hele-school-wil-hebben.


    Innocence.

    Serieus. dat hebt gij mij niet gezegt.

    maar jah . mij roepen ze niks in de klas .
    we zijn gewoon de klas die overal om lol maakt.

    maar een paar jongens van hogere klassen noemen me lesby of bisexual -- Maar dat wist gij al
    ik vindt dat gewoon niet kloppen hoe komen ze erbij.!!~!~!~!~!~!!~!~!~!


    ja kweet lieverd <3
    mensen op onze school zijn egt levenloos =='


    Fighting for peace is like fucking for virginity ©CT

    ja kweet lieverd <3

    mensen op onze school zijn egt levenloos =='


    echt he alsof ze niks beters te doen hebben vooral die derde jaar min ons clubje dan!!!


    Doubt your doubts before you doubt your beliefs.

    Je moet zeggen tegen die mensjes, 'dan ga ik nu even scheermesjes halen om mijzelf te snijden..' en dan gewoon weglopen :] ech hé. waaw gelachen dat ik heb.
    Maar, bij mij roepen ze niet zo veel tegen mij. Ik ben niet een persoon waar mensen negatief over schreeuwen. ofzo. ¬¬

    Dat ik zogenaamd arrogant ben. Ja ik kan zo overkomen, maar als je ziet hoe HUN tegen mij en andere klasgenoten (zelfs kun eigen vrienden en vriendinnen) doen, wtf o.O De enige manier om een beetje omhoog te blijven is om kei hard voor jezelf op te komen, en dat is voor hun dan al gelijk 'arrogant' ¬____¬

    bij mij doen ze niks :o


    It's not the same without you.

    Volgens mij niet echt heel erg veel, misschien dat ik wat stil ben, maar verder? Wel roepen er een paar me met waar ik woon x] en een vriendin va mij noemen ze Jumbo x], maar het is gewoon voor de lol, achjaa I don't care.

    Je moet zeggen tegen die mensjes, 'dan ga ik nu even scheermesjes halen om mijzelf te snijden..' en dan gewoon weglopen :] ech hé. waaw gelachen dat ik heb.
    Maar, bij mij roepen ze niet zo veel tegen mij. Ik ben niet een persoon waar mensen negatief over schreeuwen. ofzo. ¬¬


    heb ik al een keer gezegd, maar dat helpt niet.
    Ik negeer ze gewoon..


    Fighting for peace is like fucking for virginity ©CT

    niks. ik denk dat ze me gewoon aardig vinden. :$ oké, ze noemen me kleine, maar dat is niet om te pesten ofzo. en dat vind ik ook niet erg.


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Nou mijn klas is niet zo dat ze 'emo' tegen me zeggen. Maar ze weten wel dat ik 'anders' ben. Laatst zei ik tegen een vriend van mij,ik ga me haar verfen,toen zei zo'n jongen zwart of paars zeker? Dus ze hebben wel een bepaald beeld van me.


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    niks :Y)
    (bij ons kunnen ze amper iemand emo noemen als ze het over de kleding hebben, bij ons mag je alleen zwart, grijs, wit of blauw dragen ^-^)


    Keep calm and love Zayn Malik =)