• HAAAII !! :D


    gaan jullie ook een kaartje sturen naar iemandd ?? :$


    ik niett x'D ! ik krijg ze alleen ! :X :P


    Xx


    ' niks is wat het zijn moet '

    ik ga er eentje aan mijn Curch geven[denk ik!^^] maar normaal doe ik er niet echt aan mee!;)

    xX


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Nee, en ik krijg ook niks.

    Ik doe niet aan valentijnsdag :')


    I recycle my thoughts.

    Neen.
    Ik zit dan in Londen met Chiaar ofzo. x'd

    Hahahaja x'd word gezellig (jeweetwel)
    Ik kreeg vorig jaar een valentijnskoekje van Bill!

    Okéja, een vriendin kocht die en schreef zijn naam op het kaartje x'd ik vond het lachen xD

    Bij mij op school kan je rozen kopen voor vriendinnen/vrienden, dat ga ik wél doen.


    -

    Uhm, weet ik nog niet. Ik ga iig uit met vriendinnen, lekker op jongensjacht (A)
    Vorig jaar heb ik allemaal brieven voor mijn vriendinnen gemaakt met lichtelijk plagerige gedichtjes, zogenaamd namens hun favo celeb. En ik kreeg een roos van mijn bf die zogenaamd van Bill was :')
    Goed dat je dit topic opende, het wordt maar eens tijd dat ik weer eens wat bedenk.


    I clicked my heels and wished for you.

    Uhm, weet ik nog niet. Ik ga iig uit met vriendinnen, lekker op jongensjacht (A)
    Vorig jaar heb ik allemaal brieven voor mijn vriendinnen gemaakt met lichtelijk plagerige gedichtjes, zogenaamd namens hun favo celeb. En ik kreeg een roos van mijn bf die zogenaamd van Bill was :')
    Goed dat je dit topic opende, het wordt maar eens tijd dat ik weer eens wat bedenk.



    wahaha xD !


    ' niks is wat het zijn moet '

    Ikke niet :3


    I don't need words to feel those lips.

    eigenlijk vind ik valentijns dag stom ! ><


    ' niks is wat het zijn moet '

    (...)
    Hahahaja x'd word gezellig (jeweetwel)
    Ik kreeg vorig jaar een valentijnskoekje van Bill!

    Okéja, een vriendin kocht die en schreef zijn naam op het kaartje x'd ik vond het lachen xD

    Zeer gezellig. x'd
    En hahahaha, droog. x'd Haha.
    Ik kreeg toen om te lachen er ook eentje. Maar ik had dat afgesproken met iemand. ;D

    (...)
    Zeer gezellig. x'd
    En hahahaha, droog. x'd Haha.
    Ik kreeg toen om te lachen er ook eentje. Maar ik had dat afgesproken met iemand. ;D


    Thaha, ik ga dat vandejaar weer doen ofzo x'd als het kan want tja valentijn is niet op een schooldag (; We hadden die koeken op school gekocht ;D
    En LONDEN <3333

    (...)

    Thaha, ik ga dat vandejaar weer doen ofzo x'd als het kan want tja valentijn is niet op een schooldag (; We hadden die koeken op school gekocht ;D
    En LONDEN <3333

    Haha, op je gemakje. ;D Ik niet dit jaar!
    En Londen. Ja! XD

    Ik doe niet aan valentijnsdag.

    Ik doe niet aan valentijnsdag.

    wrm niet ? :O


    ' niks is wat het zijn moet '

    Nee, en ik durf te wedden dat ik niks krijg -.-

    Here the samen.


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42