• Gisteren heb ik een foto bewerkt, uit het niets kwam er een tekstje bij me op en pleurde ik het bij de foto.
    Alles van de afgelopen 2 jaar kwam weer naar boven, en daardoor moest ik het wel van me afschrijven.
    Het resultaat is een korte SA, de foto heb ik bij de uitkomst gevoegd.
    Hij is best wel vaag, maar de mensen die me écht kennen, snappen me.
    De pijn bleef, ze is er nog steeds. Sluimerend maakt ze mijn leven alleen nog maar moeilijker. De dagen lijken te lang en de nachten te kort. En nog steeds weet jij niet wat je allemaal aangericht hebt. Nee, ik moet je niet meer. Mijn liefde voor jou verdwijnt, net zoals jij uit mijn leven verdween. Net zoals jij me brak

    http://www.quizlet.nl/quiz/275456/verdwijn/
    Rate & Comment

    Ik ga lezen.


    Innocence.

    Dankjeweeeel. (:

    Ik ook lezen :9~

    damn.. ik weet zo goed hoe je, je voelt.. alleen hij was m'n ex al toen ik dit voelde


    Life is hard and then we die

    Prachtig.


    -

    Ik weet dat hij heel vaag is, maar meer kan ik er ergens niet over zeggen. Iets houd me tegen. Maar ik denk, nee ik weet, dat degenen de me echt helemaal kennen het écht begrijpen. Waar het om draait. Het is nogal moeilijk om uit te leggen.

    ik ga hem lezen, zometeen. [:

    ik heb hem gelezen.. en ...

    WAUW! egt goed ^_^


    Mensen komen en gaan, maar boeken blijven voor het leven.

    Hij is prachtig, ik heb gereageerd en gestemt <3


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Ik zal eens gaan kijken ^^!


    Oh, I may be on the side of the angels... but don't think for one second that I am one of them.

    Hij is prachtig, ik heb gereageerd en gestemt <3

    Dankje (:

    beautiful <3

    (...)
    Dankje (:

    Alstu (:


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Merci beaucoup pour toutes vos réponses. (:

    :|