• Dat is de uitspraak van mijn moeder.Ik denk niet echt dat hij klopt.Als jij en die persoon nu echt heel veel gemeen hebben en jullie kunnen over alles praten met elkaar en ookal ontmoeten jullie elkaar nooit echt toch kan je die speciale band hebben.Maar langs de andere kant weet je dan ook niet ofdat die persoon wel de waarheid spreekt.
    Wat vinden jullie ?
    Of hebben jullie al zo een speciaal iemand gevonden via internet ?


    The soul needs autumn.

    Ik denk het, ik weet het niet. Zij is wel de enige die ik écht alles vertel, zonder me te schamen dus, naja, dat is redelijk speciaal.


    Life is hard and then we die

    Ik denk dat het wel kan want ik heb meerdere personen gevonden via internet die erg speciaal voor me zijn.


    We can only learn to love by loving.

    Ik ken veel mense vn Internet xD
    En ik probeer daar dan mee afte spreke xD en das altij Kei Fun ^^

    Ik vind dat uu Mama ongelijk heeft xD Want ik heb veel aan mn internet vriendinne ^^


    Your Butt is Mine!

    Ik ben het eigenlijk met je moeder eens. Ik heb er ervaring mee, dusjaa.

    Ik geloof daar wel in. Ik heb wel iemand op Msn waar ik heel goed mee kan praten en het gevoel heb dat is alles aan hem kwijt kan.Ik vertel er ook veel meer aan dan mijn andere vrienden. Hij is echt een goede vriend. En wij weten altijd wel ovr iets te babbelen. dus. Vr mij kan dat cker een bf op de pc.


    A. ikmisje.

    Volgens mij vinden mensen het gewoon ook handiger om een internetbf te hebben, je kan haar gewoon alles vertellen, ook al is het keislecht nieuws nzo, en je ziet haar reactie niet en enzo ..


    None but ourselves can free our minds.

    Dat kun je wel volgens mij, in mijn geval toch. Ik heb hier een paar prachtige personen leren kennen. Ze zijn alles voor me. We begrijpen elkaar. We kunnen alles tegen elkaar zeggen en weten al als er iets is voordat we wat gezegd hebben. Één van de twee is eigenlijk net hetzelfde als mij. Heel raar, het was mijn tweede ik. De vriendin die ik altijd al gemist had. En nu heb ik haar. (:

    Ik heb eigenlijk niet één speciaal iemand. Ik ken wel een aantal mensen waarmee ik geregeld praat, maar niet echt zo over heel persoonlijke dingen zegmaar. Maar ik ben ook niet het typ dat dat gelijk allemaal aan iemand neus gaat hangen wat ik voel etc. Ook niet in reallife. Zo zal ik nooit worden ook, meestal wil ik de dingen zelf oplossen. Best eigenwijs soms, maarja, that's how I am.


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Ik denk dat je wel beste vrienden kan zijn, ookal ken je elkaar enkel van het internet. Maar dan moet je wel aan elkaar kunnen bewijzen dat je niet faked ofzo..
    Maar het is wel veel makkelijker om een band op te bouwen als je elkaar ook in het echt kan spreken, zonder gebruik te moeten maken van computer, telefoon, ...
    Dus ik geef je moeder ongelijk ^^

    Xx


    Jrock, because "actually, that's a man" is always a good way to start a conversation.

    ik heb al zo iemand. meerdere. en ik ga ze allemaal ontmoetten. alleen omdat ze wat veder weg wonen, gaat dat naar de zomervakantie<3


    when words fail, music speaks.

    Ik vind eigenlijk dat het wel kan. Ik kan niet goed uitleggen waarom. Maar ik ken een paar mensen via internet, en ik kan echt goed met hun opschieten, ook in RL.


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Ik vind van wel, want ik heb een meisje ontmoet op Q en kan echt niet meer zonder haar, we vertellen elkaar alles enzo.

    ik vind van wel hoor! ik ken ook een meisje die ik via internet heb leren kennen, daar heb ik ook al vaak iets mee afgesproken en dat is supertof!! echt heel gezellig!


    Better to leave than to be gone.

    Wel, je weet dus wat je moet zeggen tegen je moeder héa? Je hebt nu de mening van vele gepeild :Y) Mijn ma vind het een eng idee dat je met iemand praat die je eigenlijk helemaal nooit echt hebt gezien. Op zich is dat ook wel een beetje zo, maar toch, op een gegeven moment is er ook wel een band van vertrouwen ontstaan. Dan geloof je elkaar gewoon.


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    OP internet vertel ik meer aan me 'BFs' omdat in real alles word doorgelult op mijn school.