• Hey
    misschien hebben jullie het gelezen in de joepie
    of misschien weten jullie het via facebook of netlog? maar Tokio Hotel haters gaan er deze keer wel echt over, ze zeggen dat er meer haters zijn dan fans. Dit doen ze door een blog op te richten waar alle haters zich kunnen aanmelden en zo willen ze bewijzen dat ze gemakkelijk 1 miljoen haters van Tokio Hotel kunnen vinden. Om te laten zien dat er wel degelijk meer fans zijn roepen we alle fans op om je lid te maken bij Tokio Hotel fans for ever
    hier is de link
    http://nl.netlog.com/clan/tokio_hotel_fans_for_ever
    Kusjes Lisa


    One Day you'll remember me...

    Laat ze.
    Wij gaan ons niet verlagen tot hun niveau.
    Echt waar, gewoon negeren, ze zijn het niet waard.
    Bedenk je maar eens hoe hard ze Tokio Hotel zouden haten terwijl ze er zo veel aandacht aan geven.

    Laat ze.
    Wij gaan ons niet verlagen tot hun niveau.
    Echt waar, gewoon negeren, ze zijn het niet waard.
    Bedenk je maar eens hoe hard ze Tokio Hotel zouden haten terwijl ze er zo veel aandacht aan geven.


    idd ! (A) wij weten togh wel beter .?!


    ' niks is wat het zijn moet '

    Laat ze.
    Wij gaan ons niet verlagen tot hun niveau.
    Echt waar, gewoon negeren, ze zijn het niet waard.
    Bedenk je maar eens hoe hard ze Tokio Hotel zouden haten terwijl ze er zo veel aandacht aan geven.

    Gewoon negeren, gewoon negeren dat is het beste ze willen aandacht, we weten toch dat er meer fans dan haters zijn


    I'm not a supermodel, I still eat at McDonalds

    Laat ze.
    En bedenk je er zijn toch wel meer haters van één bepaalde artiest dan liefhebbers. Tokio hotel heeft rond 10 000 fans hoorde ik [is inmiddels vast meere/minder] maar haters zullen der meer wezen verzeker ik je.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    like the others: gewoon negeren. zo krijgen ze aandacht, en dat willen ze graag.


    I am an idiot, I move.

    sory maar dit vind ik bst wel kinderachtig..
    hallo negeer die mensen gewoon
    want hoe meer je derop gaat reageren hoe erger het word. ze doen het alleen om ons te frustreren en als je darop gaat reageren vinden hun het juist leuk en als je het negeer komen ze der achter dat het gewoon verspilde tijd is.
    snap dat nou...

    [/mening]


    My Foughts You Can't Decode

    ik snap het wel hoor


    One Day you'll remember me...

    btw; als er meer haters zijn WHO CARES?


    My Foughts You Can't Decode

    ik heb al een club op Q gemaakt hiervoor!(baby)
    Xx


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    ik heb al een club op Q gemaakt hiervoor!(baby)
    Xx


    ja welke?


    One Day you'll remember me...

    (...)

    ja welke?

    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=25913


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    dankje


    One Day you'll remember me...

    wille schöne & btw kun je me toevoege by dat van jou?(baby) ik heb geen netlog xD
    Xx


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    ja is goed


    One Day you'll remember me...