• Als jullie een verhaal schrijven, hebben jullie dan ook altijd alle hoofdlijnen van het verhaal al in jullie hoofd? (: Dat je het zeg maar alleen nog maar uit hoeft te werken en je precies weet hoe het moet gaan worden? ^-^
    Ik heb dat namelijk wel. ^-^ how 'bout you? (nerd)


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Soms x]
    andere keren verzin ik gewoon dingen er plekke.


    Your make-up is terrible

    Grotendeels wel, dat ik het voor me zie enzo, maar wanneer ik eenmaal schrijf, kom ik wel op nieuwere dingen enz.

    Grootdeels vaak wel.
    Heel soms, niet.

    Ja,in de grootste lijnen wel. Ik weet wel altijd het einde. Maar nooit een begin.


    Music is the new sex

    ik bedenk egt alles ter plekke


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Soms.Vooral s'avonds.& dan denk ik,doe ik morgen wel,en dan weet ik het niet meer ¬¬


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    Ja,in de grootste lijnen wel. Ik weet wel altijd het einde. Maar nooit een begin.

    Ik heb het tegen over gestelde x3


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    ja ik heb dat wel.. maar soms komt er dan nog wat nieuws bij me op enzo..^^

    xX


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Soms.Vooral s'avonds.& dan denk ik,doe ik morgen wel,en dan weet ik het niet meer ¬¬

    heb ik ook altijd! dan denk je; ik had gisteren een goed idee, maar nu ben ik het vergeten. ô.o


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Nee, totaal niet. Ik ben eigenlijk de meest chaotische schrijver. Eigenlijk is dat heel slecht maar ik zit weer bom van inspiratie meestal...


    No growth of the heart is ever a waste

    Meestal niet. Ik weet het einde en het begin, maar verder nooit iets.


    I am an idiot, I move.

    Bij mijn grote verhalen[langere series] zitten de hoofdlijnen er wel.. Maar sommige series, mini verhaaltjes, en alle standalones komen ter plekken. Soms doe ik 20 minuten over 2 a-4tjes soms weer 5 uur, hangt er maar net aan..


    Wie du mir, so ich dir.

    Niet echt :'3


    I don't need words to feel those lips.

    Soms wel. Meestal heb ik een einde en een begin, maar weet ik niet wat ik ertussen wil voegen. En meestal kom ik niet meer aan het einde dan omdat de inspiratie me ontgaan is x'D


    What you see, is what you get.

    nee, ik heb wel een paar gebeurtenissen in mijn hoofd zitten en ik verzin er al schrijvende of slapende nieuwe dingen bij ^^