• Mijn hart luchten. Want ik heb het gevoel alsof ik het aan niemand kan vertellen en aangezien jullie me niet kennen, lijkt het me hier wel goed..
    Wel, ik voel me de laatste paar maand gewoon heel erg onzichtbaar. Ik heb altijd het gevoel alsof ik in mensen hun schaduw leef.. Thuis leef ik in m'n broer z'n schaduw; alles wat hij doet is oh zo wauw, maar als ik dan eens een keertje iets doe, ziet niemand het. Ik kan er toch ook niets aan doen dat ik bijna nergens goed in ben?
    En dan op school heb ik altijd het gevoel alsof ik in m'n beste vriendin haar schaduw leef.. En ik wil dat gevoel helemaal niet hebben, maar het gaat vanzelf.. Ik heb altijd het gevoel alsof zij de betere is van ons twee. Ze is mooier, liever, spontaner, zegt meer wat ze denkt, ze is socialer,..
    En dan ben ik de stille van de twee, degene die de mensen zien als 'de beste vriendin van..' , degene die haar emoties moeilijk uit en altijd bang is van wat anderen van haar zullen denken. Ik heb gewoon een heel laag zelfbeeld..
    En dan gaat één van m'n beste vrienden ook nog eens verhuizen naar de andere kant van het land waardoor we hem dus bijna nooit meer zullen zien. Ik kan er gewoon niet meer tegen.
    En ik ben ook zo bang.. Want ik toon mijn gevoelens niet snel aan mensen, ik wil ze daar niet mee opschepen.. En dat heeft mijn moeder vroeger ook gedaan, jaaaren lang. Tot op een dag alles eruit moest en toen moest ze in de psychiatrie en nu zit ze daar nog steeds en ik ben zo bang dat ik net als haar ga worden want ik probeer altijd happy te lijken tegen iedereen, maar vanaf ik 's avonds thuis kom, voel ik me verschrikkelijk. En zeker tegen m'n familie durf ik het niet te tonen. Dus ook tegen hen doe ik lekker vrolijk enzo, maar op mijn kamer zit ik dan wel lekker te huilen. Ik wil dit allemaal helemaal niet ):

    Sorry voor dit gezeik, ik moest het gewoon even kwijt (:

    [ bericht aangepast op 12 jan 2010 - 22:54 ]


    I'll need a little more luck than a little bit.

    Het is goed dat je het verteld,
    Ik weet hoe je je voeld.
    Vertel tegen die vriendin hoe je, je voelt. Het lucht op. En vertel tegen je ouders dat je vind dat je broer meer aandacht krijgt dat jij.

    Xxx «33'


    "Don't look back, you're not going that way."

    Cakje schreef:
    Het is goed dat je het verteld,
    Ik weet hoe je je voeld.
    Vertel tegen die vriendin hoe je, je voelt. Het lucht op. En vertel tegen je ouders dat je vind dat je broer meer aandacht krijgt dat jij.

    Xxx «33'

    Dat durf ik helemaal niet.. En ik heb het al eens proberen vertellen aan m'n vriendin en toen zei ze dat ze zich ook soms zo voelde, maar ze snapt het gewoon niet, ik voel me echt elke dag zo.
    En mijn pa is bijna nooit thuis, dus ik kan nooit eens rustig met hem praten -ik woon bij mijn pa- maar als we dan ergens naartoe gaan, begint hij wel altijd over m'n broer te vertellen..
    En m'n moeder.. Nja, ik ben gewoon bang als ik mijn gevoelens tegen haar ga tonen, dat ze weer helemaal gek gaat worden en dat wil ik helemaal niet.. En ik heb ook geen goede band met haar dus ik praat ook niet veel met haar :/


    I'll need a little more luck than a little bit.

    DryYourEyes schreef:
    (...)
    Dat durf ik helemaal niet.. En ik heb het al eens proberen vertellen aan m'n vriendin en toen zei ze dat ze zich ook soms zo voelde, maar ze snapt het gewoon niet, ik voel me echt elke dag zo.
    En mijn pa is bijna nooit thuis, dus ik kan nooit eens rustig met hem praten -ik woon bij mijn pa- maar als we dan ergens naartoe gaan, begint hij wel altijd over m'n broer te vertellen..
    En m'n moeder.. Nja, ik ben gewoon bang als ik mijn gevoelens tegen haar ga tonen, dat ze weer helemaal gek gaat worden en dat wil ik helemaal niet.. En ik heb ook geen goede band met haar dus ik praat ook niet veel met haar :/


    Dat is lastig, heb je nog een andere vertrouwenspersoon. Ik vind het goed van je dat je alsnog het hier durft te vertellen =)..
    Mensen weten niet hoe jij je voeldt. Ik weet niet hoe jij bent. Maar je moet niet bang zijn om dingen te vertellen. Je moeder & vader zijn er om naar je te luisteren. het spijt me als ik je hier niet mee help :$


    "Don't look back, you're not going that way."

    Cakje schreef:
    (...)

    Dat is lastig, heb je nog een andere vertrouwenspersoon. Ik vind het goed van je dat je alsnog het hier durft te vertellen =)..
    Mensen weten niet hoe jij je voeldt. Ik weet niet hoe jij bent. Maar je moet niet bang zijn om dingen te vertellen. Je moeder & vader zijn er om naar je te luisteren. het spijt me als ik je hier niet mee help :$

    Ik ben al lang blij dat je naar me luistert (:
    Vroeger vertelde ik ze vaak alles, maar toen gebeurde iets met m'n moeder en toen moest ze in de psychiatrie enzo, en rond die periode ben ik veel minder zelfzeker geworden. Ik was altijd wel verlegen, maar toen vertelde ik ook niet veel meer tegen mijn ouders omdat ik altijd bang was iets verkeerds te zeggen.. En dat is nu nog steeds zo :/


    I'll need a little more luck than a little bit.

    DryYourEyes schreef:
    (...)
    Ik ben al lang blij dat je naar me luistert (:
    Vroeger vertelde ik ze vaak alles, maar toen gebeurde iets met m'n moeder en toen moest ze in de psychiatrie enzo, en rond die periode ben ik veel minder zelfzeker geworden. Ik was altijd wel verlegen, maar toen vertelde ik ook niet veel meer tegen mijn ouders omdat ik altijd bang was iets verkeerds te zeggen.. En dat is nu nog steeds zo :/


    Weet je dat ik dat laatste precies hetzelfde heb. Met dat ik verlegen ben en dat ik bang was om wat tegen me ouders te zeggen. Als je het zelf wilt kan je proberen aan dingen mee te doen. Zoals musicals of talentenjachten. Heb ik ook gedaan en ben nu van mijn verlegenheid af. En probeer zo eerlijk mogelijk tegen je ouders te zijn, ben ik ook. (bijna altijd =$).

    Xxx. <33


    "Don't look back, you're not going that way."

    Cakje schreef:
    (...)

    Weet je dat ik dat laatste precies hetzelfde heb. Met dat ik verlegen ben en dat ik bang was om wat tegen me ouders te zeggen. Als je het zelf wilt kan je proberen aan dingen mee te doen. Zoals musicals of talentenjachten. Heb ik ook gedaan en ben nu van mijn verlegenheid af. En probeer zo eerlijk mogelijk tegen je ouders te zijn, ben ik ook. (bijna altijd =$).

    Xxx. <33

    Ik zou heel graag willen, maar ik heb niet veel talenten. Of toch niets dat niemand anders beter zou kunnen. En ik doe m'n best om van m'n verlegenheid af te raken, maar soms blokkeer ik gewoon helemaal en dan lùkt het gewoon niet..
    x


    I'll need a little more luck than a little bit.

    DryYourEyes schreef:
    (...)
    Ik zou heel graag willen, maar ik heb niet veel talenten. Of toch niets dat niemand anders beter zou kunnen. En ik doe m'n best om van m'n verlegenheid af te raken, maar soms blokkeer ik gewoon helemaal en dan lùkt het gewoon niet..
    x


    Iedereen heeft talenten meid, jij ook. Misschien weet je ze nog niet. Maar dat komt allemaal nog wel. Ik zelf heb ze ook nog niet gevonden. Alleen dat ik handig ben met circus apparatuur, ^^ Het lukt wel, vraag anders of iemand je kan helpen. ^^


    "Don't look back, you're not going that way."

    Cakje schreef:
    (...)

    Iedereen heeft talenten meid, jij ook. Misschien weet je ze nog niet. Maar dat komt allemaal nog wel. Ik zelf heb ze ook nog niet gevonden. Alleen dat ik handig ben met circus apparatuur, ^^ Het lukt wel, vraag anders of iemand je kan helpen. ^^

    Mensen zeggen altijd dat ik mooi kan tekenen en leuke verhalen schrijf enzo, maar in vergelijking met sommige mensen lijkt dat echt allemaal op niets. Maar ik zal blijven zoeken, je weet nooit (:


    I'll need a little more luck than a little bit.

    DryYourEyes schreef:
    (...)
    Mensen zeggen altijd dat ik mooi kan tekenen en leuke verhalen schrijf enzo, maar in vergelijking met sommige mensen lijkt dat echt allemaal op niets. Maar ik zal blijven zoeken, je weet nooit (:


    Goedzo!
    Positief blijven denken ^^
    Ik kan redelijk tekenen.. voor een basisschool leerling, -O.O-

    Gheghe, ^^


    "Don't look back, you're not going that way."

    Cakje schreef:
    (...)

    Goedzo!
    Positief blijven denken ^^
    Ik kan redelijk tekenen.. voor een basisschool leerling, -O.O-

    Gheghe, ^^

    Haha ;p Mensen vragen me vaak om een tekening van hun te maken of van hun en de jongen die ze leuk vinden of hun vriendje ofzo. Omdat ze weten dat ik wel mooi kan tekenen (: Ok, misschien is dat toch wel een beetje een talent.


    I'll need a little more luck than a little bit.

    DryYourEyes schreef:
    (...)
    Haha ;p Mensen vragen me vaak om een tekening van hun te maken of van hun en de jongen die ze leuk vinden of hun vriendje ofzo. Omdat ze weten dat ik wel mooi kan tekenen (: Ok, misschien is dat toch wel een beetje een talent.


    Ik weet niet hoe je tekent. Maar zo te horen mooi. Ik denk dat jou talent daarin zit. Of je hebt meedere. Het kunnen ook vreemde dingen zijn. =)

    Ik heb;

    * Goed met circus materiaal.
    * Goed talen onthouden
    * Snel typen =3


    "Don't look back, you're not going that way."

    Meid, ik ga slapen!
    Als er veder wat is kan je wat in me gastenboek schrijven «33'


    Xxx.


    "Don't look back, you're not going that way."

    Cakje schreef:
    (...)

    Ik weet niet hoe je tekent. Maar zo te horen mooi. Ik denk dat jou talent daarin zit. Of je hebt meedere. Het kunnen ook vreemde dingen zijn. =)

    Ik heb;

    * Goed met circus materiaal.
    * Goed talen onthouden
    * Snel typen =3

    Ja, ik ben ook wel goed in snel typen ;p


    I'll need a little more luck than a little bit.

    Cakje schreef:
    Meid, ik ga slapen!
    Als er veder wat is kan je wat in me gastenboek schrijven «33'


    Xxx.

    Okay dankje wel om naar me te luisten, dat heeft me echt goed gedaan (;
    Slaapwel <3


    I'll need a little more luck than a little bit.