• Ik heb het over mijn toekomstig vriendje. Je moet weten dat mijn broers en mijn vader niet echt staan te popelen op het feit dat ik een vriendje heb. Nu hebben ze gezegd dat als ik een lief heb dat zij hem gaan keuren. Dat wil dus zeggen dat mijn broers en mijn vader in de zetel zullen zitten en die jongen dan zullen bestoken met vragen. Daarom heb ik nu al medelijden met mijn toekomstig vriendje.


    Innocence.

    Hahahahaha.
    Mijn vader zegt ook altijd dat hij al mn vriendjes eerst gaat keuren, alsof me dat gaat tegenhouden. Als mijn toekomstige vriendje echt van me houdt, moet hij tegen mijn vader kunnen. :Y)
    - droomt verder -


    Tanya is de beste.

    Gelukkig heb ik geen broers, en geen vader meer.

    :Y) Sterkte, mijn moeder gaat ze van de afrit afschieten.

    Dat heb ik ook, maar dan bij een soort oma van mij. Ze gaat dat echt doen heá!o.0 ik zie het al voor me! en ze zei zo; 'als we heb niet goed vinden, mag je er niet meer gaan hoor!' en toen lag ik zo in een deuk!xD

    xX


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Wat Imperd zegt xd'
    Trouwens,
    Alle vaders zijn zo xd' Zelfs de mijne :x


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Mijn moeder zei dat ook x]
    Uiteindelijk heeft ze alleen gevraagd hoeveel kamelen hij voor me wou betalen


    Your make-up is terrible

    Mijn moeder zei dat ook x]
    Uiteindelijk heeft ze alleen gevraagd hoeveel kamelen hij voor me wou betalen

    Hahahahaha.
    OMG.
    Die is echt geweldig.
    Wat antwoorde hij? ^^


    Tanya is de beste.

    Mijn vader zegt dat ook -.-''
    En als ik hem mee neem naar mijn familie zullen mijn neven [/soort grote broers voor me] hem wel bestoken met vragen.


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    arm vriendje (:
    misschien kan je hem voorbereiden en zeggen welke vragen hij eventueel kan krijgen,en welke antwoorden hij zeker wel en zeker niet mag geven ;)

    zou dat niet helpen ?

    xx


    everybody needs a song.

    (...)
    Hahahahaha.
    OMG.
    Die is echt geweldig.
    Wat antwoorde hij? ^^


    Niets, hij stond met zijn mond vol tanden x]
    En ik ging helemaal stuk.


    Your make-up is terrible

    Is bij mij ook zo. Me hele familie ging allemaal vragen aan hem stellen. --"


    Listen to what we're not saying..

    Whaha xD da ga hier ook zo hoor xD ik vind al zielig voor de jonges die hier al in de zetel gezette hebbe :Y)


    Your Butt is Mine!

    Gelukkig heb ik geen broers, en geen vader meer.

    :Y) Sterkte, mijn moeder gaat ze van de afrit afschieten.


    WTF Gelukkig?


    --

    Das bij mij ook zo :P alleen doen me pa, stiefpa, broer en zussen het >.<


    You can never wear to much black

    Al goed dat ik zo'n ouders niet hebben. :) Ze vragen misschien wel iets, maar ze gaan hem nooit 'keuren' ofzo... Denk ik. Hoop ik :P


    007

    &wij hebben geen normale gespreksonderwerpen aan tafel. x)
    en dus ook niet als vriendje van mn zus ofzo er is.


    it's cool to know nothing.