• WAT IS DE IDEE?

          Complimenten geven en krijgen is altijd zeer leuk, maar er zijn verschillende drempels op de weg daar naartoe: iemands gastenboek out of the blue binnenvallen kan soms nogal eng zijn en hetzelfde geldt voor gewoon complimentjes sturen naar mensen die je eigenlijk niet zo heel goed kent.
    Met dit initiatief wil ik het geven en krijgen van complimenten niet beperken tot het anonieme, noch wil ik het beperken tot het uiterst persoonlijke. Om die reden is het in dit topic beide mogelijk! Dit topic is in z'n geheel bedoeld om met complimentjes rond te strooien, dus hoe meer hoe liever!

          Iedereen mag in dit topic complimentjes posten naar eender wie! Doe je het echter liever anoniem, kan dat ook perfect! Post in dat geval je compliment hier. Zorg er wil voor dat de naam van de persoon vermeld staat, dan weet ik welke naam ik moet vermelden bovenaan de post. Alle anoniem ingezonden complimentjes komen hier in het topic!


    KRIJGEN WE EEN BERICHT ALS EEN EEN COMPLIMENT NAAR ONS GERICHT WORDT?

    Neen, dat zou teveel werk zijn voor mij. Je moet het topic dus echt wel zelf in de gaten houden!

    MIJN ANONIEM COMPLIMENT KOMT NIET IN HET TOPIC!

    Hoewel het wenselijk zou zijn, kan ik niet vliegen - ik probeer alles zo snel mogelijk te posten. Als het er na drie dagen nog niet in staat, mag je me een berichtje sturen om me eraan te herinneren!



    LAST BUT NOT LEAST: BRAND LOS MET DE COMPLIMENTEN AND SPREAD THE LOVE!


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Alvast complimenten voor dit leuke topic Leah! Ik ga er zeker gebruik van maken als ik de tijd vind ^^


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Romi, ik heb heel veel respect op je manier van schrijven en op het feit dat je zo volhardend bent! Je schrijft geweldige verhalen en ik ben stiekem wel een beetje jaloers op je! (flower)


    oi, suzy

    Shutoku schreef:
    Alvast complimenten voor dit leuke topic Leah! Ik ga er zeker gebruik van maken als ik de tijd vind ^^


    16 - 09 - '17

    Shutoku schreef:
    Alvast complimenten voor dit leuke topic Leah! Ik ga er zeker gebruik van maken als ik de tijd vind ^^


    Denk aan de toekomst, niet aan het verleden

    Wat een leuk idee! Ik ga zo wat schrijven!


    obsessive rage

    echt een super leuk idee Leah!

    Shutoku schreef:
    Alvast complimenten voor dit leuke topic Leah! Ik ga er zeker gebruik van maken als ik de tijd vind ^^


    [Dragonneau > Osha] Valar Morghulis

    Wat een leuk idee!


    --

    DNCE schreef:
    Wat een leuk idee!


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Shutoku schreef:
    Alvast complimenten voor dit leuke topic Leah! Ik ga er zeker gebruik van maken als ik de tijd vind ^^

    Awh, bedankt iedereen, haha. c: Ik ben blij dat het wat aanslaat, haha. c:


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Zo lieeeeeef. (bloos)

    [ bericht aangepast op 3 mei 2017 - 19:21 ]


    Heaven is a place that we all have

    Compliment naar Firgun, voor het aandragen van dit leuke idee! (:

    Shutoku schreef:
    Alvast complimenten voor dit leuke topic Leah! Ik ga er zeker gebruik van maken als ik de tijd vind ^^


    Mhm?

    Lisa (Dumblydore), ik vind het echt heel leuk hoe jij je RPGs altijd opzet en daarbij ook open staat voor ideeën van anderen. In mijn ogen ben jij without a doubt de beste TSer van Q met alles wat je er voor doet c:


    To the stars who listen — and the dreams that are answered