• We are the living proof, girls can rock!

    Tokio Hotel wordt gedumpt in een huis met nog 3 andere onbekende meiden bandjes. Iedereweek wordt er een band weggestemd, en de band die overblijft mag mee op tour, en mag optreden met Tokio Hotel. Endandandan wordt het LOVE!. Ik heb me zelf een rol gegeven in een band, en dat is de band die overblijft, en dus op tour mag. Als je goed naar de band's kijkt, merk je welke dat is. Uhm wat moet ik nog meer zeggen, og ik bepaal de naam van de band, en met wie je krijg Tom, Bill, Georg of Gustav.

    Band = VOL!
    ERRORHEAD!
    - Zang: Confused
    - Gitaar: Kauwgomjunky
    - Drum: Eclipse
    - 2de gitaar & zangeres: xImagesx


    Regret is for pussies. Shit happens. Deal with it.

    Dit moet even, anders krijg ik geen mail (: Sorry.


    Regret is for pussies. Shit happens. Deal with it.

    Rol: gitaar (band 2)
    Naam: Nickita
    Leeftijd: 18
    Karakter: altijd vrolijk maar kan een bitch zijn als het moet om bijv voor haar zelf en haar vrienden op te komen en kan af en toe wel eens schijnheilig zijn en moet altijd wel gelijk hebben en het laatste woord en kan redelijk eigenwijs zijn
    Plaatje:
    http://img149.imageshack.us/img149/8786/keepvq1.jpg
    Tekstje:
    Hallotjus
    ik ben Nickita
    Ik ben 18 jaar en altijd vrolijk
    maar als ik mijn kleuter bui heb zal ik maar weg gaan wand ja dan ben ik gewoon echt melig en zit ik altijd te klieren xD
    En begin geen discusie met mij wand ja ik weet gewoon dat ik dan altijd gelijk heb en moet gewoon altijd het laatste woord hebben dus ja discuseren heefd geen zin met mij tenzij je het leuk vind om het de hele dag te doen wand ik hoe gewoon vol hoor ik moet en zal dan gewoon gelijk en het laatste woord hebben xD
    Maar ik kan ook een bitch zijn maar alleen als het echt moet voor bijv voor me zelf op te komen en mijn vrienden ja ik moet wel een goede naam houden he xD
    Ik zit in een band genaamd ERRORHEAD!
    samen met 3 vriendinnen we hebben altijd de grootste lol samen
    Zingen is wat al zo ongeveer mijn hele leven maar buiten zingen kan ik ook gitaar spelen ik ben begonnen toen ik 8 jaar was ik vond het wel grappig om te doen dus ben ik er mee verder gegaan
    Mijn grote liefde is ook mijn gitaar dus don`t touch my guitar or you dead(A)
    Ik ben verslaafd aan Kauwgom en lolly`s en muziek mij zal je dan ook niet snel de deur uit gaan zonder mijn mp3 xD
    Nu ben ik samen met mijn vrienden in een een of ander huis gezet geen idee wat er alemaal gaat gebeuren maar vind het wel leuk eens kijken wat dit is en wat er alemaal gaat gebeuren xD
    Maar ik moet nu gaan wand ik ga nog ff oefenen met de band en moet me gitaar nog ff bij stemmen dus Bye Bye <3 en waar is die verdomde plectrum nou weer nouw ja neem de reserve plectrum maar -__- en nu ga ik echt luitjes mzzl <<33


    You can't touch music but music touch you

    tnx voor de rol <3


    You can't touch music but music touch you

    tnx voor de rol <3

    You're welcome (:


    Regret is for pussies. Shit happens. Deal with it.

    Rol: (zet band er bij) Errorhead (Zangeres)

    Naam: Michelle

    Leeftijd: (vanaf 17) 18

    Karakter: Lief, aardig, beetje arrogant en egoïstisch, bitchy tegen mensen die ik niet ken, betrouwbaar, behulpzaam, vriendelijk en erg eigenwijs.

    Plaatje: http://www.kipaddotta.com/images/jennifer-aniston.jpg

    Tekstje:
    Hé! Ik ben Michelle en ben 18 jaar oud. Ik heb donker blond haar en heb bruine ogen, ik hou heel veel van dansen, zingen, shoppen, feesten en boyz ^^. Verder kan ik ook piano spelen en een klein beetje gitaar maar mijn passie is toch echt zingen. Vandaar dat ik ook in een band zit genaamd Errorhead, met hun beleef ik echt de leukste tijd! Elke keer weer kom ik niet meer bij van het lachen. Ehh.. verder schijn ik nogal erg eigenwijs te zijn en doe vooral mijn eigen ding. Ik hou ontzettend veel van pizza een milkshakes! Maar ik moet gaan! Byee.<3

    Thnx! Voor de rol<33

    Rol: drum (band 2)

    Naam: Elysha

    Leeftijd: 19

    Karakter: Lief, soms een bitch, grote bek, arrogant soms, koppig, vriendelijk, soms betrouwbaar soms niet.

    Plaatje:

    http://media.photobucket.com/image/kerli/morbidprincess1/kerli.png?o=28

    Tekstje:
    Heeeee Peepz,
    My name is Elysha en ik ben net 19 jaar oud. Mijn haar is witblond en ik het ijsblauwe ogen. Ik hou van zingen, drummen natuurlijk, lolly's, party's, concerten en nog allemaal andere dingentjes. Ik speel viool, piano, en mijn favoriet: de drums! Ik zit in een geweeldig leuke band Errorhead, en met de meiden is het echt altijd gezellig en lol. Ik heb ook een hele grote mond ben koppig en sociaal. Mijn grote varslaving is LOLLY'S Je ziet mij bijna altijd wel met een lolly in mijn mond lopen, maar he, de meiden roepen so I have to go, nice to meet you ;)

    <3xo. Ely


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Rol: Gitaar/Leadzangeres ERRORHEAD. (Ofiets, maar Romy Snapt Hem Wel!=)

    Naam: Sofie.

    Leeftijd: NetZoOudAlsTom!(A) (weet je gelijk met wie ik het wil!X'D)

    Karakter: Sweet, maar niet op mondje gevallen! Word nogal erg kwaad als je iemand pijn doet van wie ik houd. Heeft Soms een groot Ego van zichzelf.

    Plaatje:
    http://i268.photobucket.com/albums/jj36/indieartscene2/Emo/girl.jpg

    Tekstje:
    Well,Hi!

    It's Me, Sofie.
    Of Soof. Whatever!
    Het komt erop neer dat ik ... jaartjes oud ben.
    Donkerbruin/zwart haar en blauwe ogen. My Favo's zijn Zingen, Gitaar spelen, Lolly's and Boys!
    Niet dat jullie daar wat mee te maken hebben!
    Ik heb mijn hele leven lang al een crush op Tom Kaulitz.OhMyGosh wat een hottie!
    Oow, weet je al dat ik een SuperHobby heb?
    Posters Aflebberen! Vooral die met Tom!
    OohGosh!
    Ik Hou van mijn vrienden, de anderen van ERRORHEAD, LAAT ZE MET RUST! Als je ze kwetst ofzo, kill ik jou! Duidelijk?

    Maaruhm. Ik verveel me en jullie helpen niet echt!
    So, Byee! Nice*UCHE*To Meet You!

    <3


    everything, in time