• Modmededeling: Leeggehaald omtrent privacy.

    [ bericht aangepast door een moderator op 22 dec 2018 - 23:27 ]


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Ik kreeg een roos van mijn zus :'D. Echt waar, ze is echt een schat.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ich habe nichts bekommen ^^


    Life is hard and then we die

    Het was voor mij een kut dag ;d
    Slecht geslapen, verkouden, keelpijn, hoofdpijn moet ik doorgaan?
    Enige leuke is dat ik sinds gisteren helemaal achter mij besluit sta qua opleiding die ik volgend jaar wil doen ;D


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Ik vind Valentijnsdag wel commerciële shit, als ik heel eerlijk moet zijn ;]
    Maar je zou kunnen zeggen dat ik 'forever alone' ben, maar zo voelt het helemaal niet ;]
    Ik ben lekker happy single en helemáál nog niet toe aan een vriendje...

    Maar wat een lieve actie van hem! <3
    En van jou natuurlijk ook ;]


    Deep inside, I've never felt alive

    Yay, almost forever alone.
    Van een vriendin heb ik een zakje snoepzakjes gekregen en mijn valentijn is een andere vriendin.
    I LOVE SLOUIS!


    Food.

    Ik vind Valentijn ook commercieel gedoe, en voor mij is het meer mijn ouders' trouwdag dan Valentijn. Gelukkig denkt mijn vriend er ook zo over ^^


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Nou dat is toch lief van hem :)

    Ik heb zaterdag mijn valentijnsdate (A)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Mwah, how cute! c: Nope. I'm forever alone.

    Ik vind het eigenlijk dom dat mijn vriend niks doet, want dan zie ik vriendinnen een boeket rozen krijgen en dan sta ik daar van 'wees blij voor haar' terwijl ik eigenlijk verschrikkelijk jaloers ben. Ik zou al blij zijn met een simpele roos ipv een boeket. Maarja hij heeft wel pannenkoeken gebakken voor ons.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Errin schreef:
    Ik vind het eigenlijk dom dat mijn vriend niks doet, want dan zie ik vriendinnen een boeket rozen krijgen en dan sta ik daar van 'wees blij voor haar' terwijl ik eigenlijk verschrikkelijk jaloers ben. Ik zou al blij zijn met een simpele roos ipv een boeket. Maarja hij heeft wel pannenkoeken gebakken voor ons.


    Wedden dat de vriendjes van jouw vriendinnen voor geen meter pannekoeken kunnen bakken? ;). Dat is toch ook hartstikke leuk? Ik durf te wedden dat hij op andere dagen van het jaar net zo veel van je houdt hoor :)


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    jeah, forever alone here.


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean

    \

    [ bericht aangepast op 9 jan 2018 - 22:05 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik heb niks gekregen van mijn vriend, omdat we er niet aan meedoen. Ik heb hem wel een brief geschreven (maar die zou ik op andere momenten ook kunnen afgeven)


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Ik had een geweldige Valentijnsdag. ^^


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Wat leuk :3

    Ik was wel alleen, haha :'D Alleen ik had cake pops voor m'n vriendinnen gemaakt en twee van hen hadden een koek + twee hartjeschocolaatjes aan ons allemaal gegeven, dus dat was wel lief (:


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.