• Heey,
    sorry dat ik jullie hier meelastig val maar ik moet dit gewoon ff kwijt.
    We hebben al 4 maanden geen AK gehad(de aardige vrouw die het gaf is met zwangerschapsverlof..), geen probleem toch? Nee, dat dachten wij eerst ook. We vonden dat wel heel relax enzo. Maar nu zei onze mentor dat, dat gevolgen kan hebben voor het volgend schooljaar! Want ze gegaan er vanuit dat we dat allemaal al gehad hebben. Okee, dus nu kwam er vorige week een nieuwe Docent AK..Gaat hij al gelijk een PW geven(die meetelt op ons 2de rapport!)>'< Ik ben nu dus echt vet pissig. En hij ging allemaal dingen vragen die té hoog zijn voor onze groep. Ik zit in VMBO en hij ging dingen vragen voor HAVO!>'< Ik haat die gast nu al! já gast want hij is hoogstends 22!

    Hebben jullie ook leraren die jé echt niet kan uitstaan?

    bedankt voor de aandacht!

    xX


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    misschien ligt het aan zn leeftijd? achja, het mens voor frans vindt mij niet aardig. ik mocht vandaag zelfs vooraan tegen het bord zitten. attent van haar hè? ja, vond ik ook. (nerd)


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Hmm, moeilijke vraag.
    IK HAAT DE WORTELT**F VAN NEDERLANDS. Ö

    misschien ligt het aan zn leeftijd? achja, het mens voor frans vindt mij niet aardig. ik mocht vandaag zelfs vooraan tegen het bord zitten. attent van haar hè? ja, vond ik ook. (nerd)

    x'D wat aardig van haar. volgens mij heb jij iets met die emotie(nerd). Ik heb dat ook bij een lerares VZ>'< Ik mocht helemaal achteraan gaan zitten!Dat is dankzij mijn neef, die heeft haar ook gehad en die ging toen allemaal grappen uithalen. We hebben de zelfde achternaam dus ze zag mijn achternaam staan en ze zei zo; "A weer een -achternaam- Ga maar achter aan zitten." Hoézo vooroordeel?:S

    xX


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.