• Zit je iets dwars? Heb je de perfecte reaction meme gevonden die je gemoedstoestand weerspiegelt en moet je die nu gewoon delen? Maakt je fbi-agent zich ook zorgen omdat je dag in, dag uit alleen maar Koreaanse mannen aan het Googlen bent? Ben je het er niet mee eens dat het eerste sneeuwvlokje binnenkort het land binnen migreert (of juist wel en kan je niet wachten om eindelijk van je wortels af te komen)? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf dan hier alles van je af.
    Sharing is caring!

    xoxo Taehyung and Chanyeol, two caring boys



    Voor gevoelige onderwerpen verwijzen wij (de mods) je
    graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening.
    [Dit bericht dient in ieder lucht-je-hart-topic te blijven staan.]

    [ bericht aangepast op 20 nov 2018 - 11:04 ]

    Ok up to bed you go you worthless piece of trash.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Ok, I’ve never postponed reading a book because I don’t want it to end — but that’s just how good it is.


    •


    HIT US WITH THAT KPOP BOO


    our lord and saviour park jimin heeft ons drie topics lang gezegend (god bless him, amen)
    nu is het tijd voor een nieuwe messias


    A to the Z

    lmao ik ben oprecht blij dat joycejoin haar kanaal heeft teruggekregen 😂


    Caution first, always.

    Pixielisje schreef:


    HIT US WITH THAT KPOP BOO


    our lord and saviour park jimin heeft ons drie topics lang gezegend (god bless him, amen)
    nu is het tijd voor een nieuwe messias
    I hope it meets ur standards <3
    ___________
    Ik krijg letterlijk hoofdpijn als ik eens een hele dag rustig wil aandoen - why is my body like this sigh

    [ bericht aangepast op 17 nov 2018 - 23:55 ]

    Dat buffet was echt goed. 👌🏼 En voor die prijs kom ik zeker terug. ☺️
    Alleen jammer dat ik ben vergeten van de rest van het eten nog een foto te maken. Heb maar van een deel van het buffet. x)


    Ik wil een tuin vol egels

    Didn't miss this feeling...


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Oké, dat was de meest vreemde droom ever.


    •

    'Cause your white lies were all I ever knew.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Kan geen behang vinden met hetzelfde patroon als die ik heb gezien, maar dan in een andere kleur. Wel een andere mooie gezien in neutrale kleuren met een ander patroon. Maar ik baal ervan dat het behang dat ik wil er niet is. Echt luxeprobleem is dit.


    Physics is awesome

    Zometeen lekker vier uur lang in de bios zitten voor Fantastic Beast marathon *O*

    Zin in mn bdayyyyy
    En geen zin in de vele stagedagen. Echt ugh. :c


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Aaaargh, deze leerling begint me echt op mijn zenuwen te werken.


    Stenenlikker

    Overspoeld worden met berichtjes van webshops die me erop attenderen dat ik bijna jarig ben en gul proberen over te komen met hun 10% korting. Het duurt nog meer dan een week, is in mijn ogen niet bijna, en ik voel me ook niet zoiets als "bijna jarig" ugh.

    [ bericht aangepast op 18 nov 2018 - 17:26 ]


    26 - 02 - '16

    Ah, dit weekend was zó heerlijk — alleen maar gelezen en series bijgekeken.


    •