• Ongeveer een maand geleden kregen mijn bf en ik een vervelend berichtje op hyves. In dat van haar stond dat die persoon (hij zat onder een schuilnaam) haar broertje zou vermoorden als ze niet om 10 uur bij het speeltuintje was en ik moest de kanker krijgen en doodgaan. Natuurlijk namen we het niet bepaald serieus, maar toen bleek dat het een jongen uit onze klas was. Het broertje van mijn bf hoorde dat en heeft toen 2 nachten niet geslapen. Zijn moeder belde naar school en de jongen werd aangesproken en zijn ouders werden gebeld. Maar waar ik echt verontwaardigd over ben, is dat hij beweert dat hij onschuldig is en nu heeft zijn vader mijn bf gemaild dat het haar schuld is dat het blazoen van zijn zoon nu 'onnodig beschadigd is'. Alsof híj het slachtoffer is --' Hij heeft zelf gezegd dat hij het heeft gedaan. Een andere vriendin hoorde dat en vroeg aan hem waarom hij dat had gedaan. Toen zij hij: 'Nou, gewoon, ik mag ze niet.'
    En nou worden wij beschuldigd van liegen.
    Dat slaat toch nergens op?!
    Sorry, dat moest ik even kwijt. Dump je mening maar, als je het leuk vindt.


    I clicked my heels and wished for you.

    Dit slaat echt nergens op :S

    misschien moet je een vriendin hem laten bekennen en dat stiekem opnemen? :3


    You have no idea.

    dat slaat inderdaat nergens op
    als hij heeft gezegt dat hij het heeft gedaan en vervolgens julie gaan beschuldigen van liegen
    dat slaat toch nergens op


    Real love story's never have happy endings, 'cause real love story's never end..

    Danku. *voelt zich ietsje beter* (:


    I clicked my heels and wished for you.

    printscreen het bericht,en slaag het op !
    & vraag aan de beheerders vna hyves dat ze geen IP-check kunnen uitvoeren,zo kunnen ze nakijken dat het die jongen was,en zo heb je je bewijs !

    xx


    everybody needs a song.

    printscreen het bericht,en slaag het op !
    & vraag aan de beheerders vna hyves dat ze geen IP-check kunnen uitvoeren,zo kunnen ze nakijken dat het die jongen was,en zo heb je je bewijs !

    xx

    Supergoed idee,
    maar dat berichtje hebben we helaas al gewist. Toen wisten we nog niet dat het een bekende was en moesten we er wel om lachen. We lieten zo'n dom berichtje natuurlijk niet staan, wat nu dus behoorlijk spijtig is.


    I clicked my heels and wished for you.

    wat een loserr! serieus, zulke mensen zijn om van te kotsen. ><


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.