• Dat dus. Warning: Klaagtopic inbound.

    Ik heb zo'n rotdag. Zoals sommigen misschien weten ben ik 9 weken geleden geopereerd aan mijn rug in verband met een hele grote hernia. Na 4 maanden heel veel morfine, pijn en misere ging het na de operatie langzamerhand steeds beter. Het lukte weer om wat dingen te doen, sporten bij de fysio, er weer even op uit gaan. Maar. Ja je voelt de maar al aan komen. Vorige week ging het mis. Ik voelde me niet lekker en grieperig en kreeg ook weer last van mijn been (het been met uitval ten gevolge van de hernia) en mijn rug. Dus ik heb het weekend heel rustig aan gedaan (helaas). Maar in plaats van dat het beter werd, werd het alleen erger en erger totdat de fysio me weer naar de huisarts stuurde omdat ik gek werd van de pijn. Nu moet ik weer aan de pijnstillers omdat het wel een vrij pittige terugval is. De huisarts denken dat de spieren in mijn rug heel veel moeite hebben met alles bijbenen maar ze wil wel graag dat ik blijf bewegen dus vandaar weer pillen. Nadeel is dat ik van al die medicatie ook geheid weer ziek ga worden.

    Al met al, ik baal echt zo erg. Ik kan wel janken. Echt heel hard janken. Ik dacht net dat het allemaal een beetje achter de rug was en durfde weer te dromen over een normaal en relatief pijnvrij leven. Heel dramatisch klinkt het, maar zo voelt het echt. Ik ben zo verdrietig en sad en weet eigenlijk even helemaal niet wat ik met mezelf aan moet. Ik wil dit niet. Ik ben boos, verdrietig, moe, alles doet pijn en ik ben zo bang dat ik net alle goede dingetjes in mijn leven die ik had verzameld weer kwijt raak en mijn wereld weer zo klein en eenzaam wordt. Ik heb gewoon mentaal even niet de kracht om hier door heen te kijken. De afgelopen periode is zo kut geweest en nu krijgt het weer een staartje en ik begin te denken dat ik nooit meer van alle shit af kom. :c

    Degenen die dit hebben gelezen, dankjewel! Moest het even kwijt.


    The truth is out there.

    Wauw, wat een verhaal. Het lijkt me enorm enorm enorm hard om zoiets mee te maken. Tot nog toe heb ik het geluk gehad er aan te ontsnappen.
    Je moet niet denken dat je overdrijft, want dat is niet zo! Het is moeilijk, en dat weet jij, want jij maakt het mee. Je moet het maar eens voorhebben, en alles verandert.
    Hoeveel medicatie neem je nu?


    Geloof niet alles wat je denkt

    Evaethas schreef:
    Wauw, wat een verhaal. Het lijkt me enorm enorm enorm hard om zoiets mee te maken. Tot nog toe heb ik het geluk gehad er aan te ontsnappen.
    Je moet niet denken dat je overdrijft, want dat is niet zo! Het is moeilijk, en dat weet jij, want jij maakt het mee. Je moet het maar eens voorhebben, en alles verandert.
    Hoeveel medicatie neem je nu?


    Dankjewel. Dat stel ik op prijs. c:
    Ik heb nu gelukkig nog geen morfine weer maar een paar keer per dag tramadol. En diclofenac als nodig erbij. Hopen dat dat nu voldoende is.


    The truth is out there.

    Ripley schreef:
    (...)

    Dankjewel. Dat stel ik op prijs. c:
    Ik heb nu gelukkig nog geen morfine weer maar een paar keer per dag tramadol. En diclofenac als nodig erbij. Hopen dat dat nu voldoende is.


    Ja inderdaad. Maar je merkt er ook het effect van, toch?


    Geloof niet alles wat je denkt

    Evaethas schreef:
    (...)

    Ja inderdaad. Maar je merkt er ook het effect van, toch?


    Heb de pillen pas net maar hoop dat het een beetje werkt voor vannacht ja.


    The truth is out there.

    Nawh, ik vind het zo jammer om dit te lezen, want zoiets wens je niemand toe. Ik snap dat dit echt rot voor je moet zijn, ik vind het dan ook echt erg voor je. Dit is dan ook niet niks. Ik heb toch het idee dat je een sterk persoon bent die niet zomaar opgeeft, ondanks de tegenslagen. Heel veel beterschap en ik hoop dat er voor jou binnenkort (eigenlijk het liefst zo snel mogelijk) heel veel goeds aankomt zonder al die shit!


    16 - 09 - '17

    Ripley schreef:
    (...)

    Heb de pillen pas net maar hoop dat het een beetje werkt voor vannacht ja.


    Ja nee, ik bedoelde eigenlijk het negatieve effect.


    Geloof niet alles wat je denkt

    Reigns schreef:
    Nawh, ik vind het zo jammer om dit te lezen, want zoiets wens je niemand toe. Ik snap dat dit echt rot voor je moet zijn, ik vind het dan ook echt erg voor je. Dit is dan ook niet niks. Ik heb toch het idee dat je een sterk persoon bent die niet zomaar opgeeft, ondanks de tegenslagen. Heel veel beterschap en ik hoop dat er voor jou binnenkort (eigenlijk het liefst zo snel mogelijk) heel veel goeds aankomt zonder al die shit!


    Thank you. Dat is lief. c:

    @Evaethas: Ik snap je nog niet. :')


    The truth is out there.

    Heeeeel veeeel beterschap Veerle, hoop dat je snel weer de oude bent!


    If no one else will defend the world then I must

    Heh wat naar Veerle!
    Je hebt alle recht tot janken/boos zijn/met spullen gooien/etc.!! Het is gewoon ontzettend knap hoe je het doet! Zo'n tegenslag gun je niemand, en jou al helemaal niet!


    The thing you do mean something to people -Ncis

    Thanks Bryan en Irma. Echt lief. Ik moet direct weer huilen hiervan, haha. (flower)


    The truth is out there.

    awh Veerle. alles komt goed for sure! Mijn vader had zelf ook een enorme hernia en dat straalde door naar zijn nek en toen moest hij ook geopereerd worden MAAR hij is nu weer hartstikke beter en iedereen is blij en alles is goed, have a little faith Veerlieweerlie


    Heaven is a place that we all have

    Ads schreef:
    awh Veerle. alles komt goed for sure! Mijn vader had zelf ook een enorme hernia en dat straalde door naar zijn nek en toen moest hij ook geopereerd worden MAAR hij is nu weer hartstikke beter en iedereen is blij en alles is goed, have a little faith Veerlieweerlie


    I know. 'T duurt gewoon heel lang en die terugval kwam zo onverwacht. :c

    Ik probeer de moed er in te houden tho. Voor zover dat lukt haha. Thanks tho Ads. 😊

    [ bericht aangepast op 24 mei 2017 - 19:19 ]


    The truth is out there.

    Ripley schreef:
    (...)

    I know. 'T duurt gewoon heel lang en die terugval kwam zo onverwacht. :c

    Ik probeer de moed er in te houden tho. Voor zover dat lukt haha. Thanks tho Ads. 😊


    ik snap je wel hoor. maar het zal vanzelf wel wegtrekken, gewoon even doorbijten 😙


    Heaven is a place that we all have

    Awh meis toch... wat ontzettend rot voor je!
    Ik ga voor je duimen dat het snel weer een beetje normaal hersteld, want dit is echt vervelend. Sterkte


    It's never gonna happen, Guys.

    Slughorn schreef:
    Awh meis toch... wat ontzettend rot voor je!
    Ik ga voor je duimen dat het snel weer een beetje normaal hersteld, want dit is echt vervelend. Sterkte


    Dankjewel. c:


    The truth is out there.