• Iedereen vind wel dat hij of zij dat heeft hier enzo...
    Maar wanneer heb je het nou echt vroeg ik me af.
    Like, ik denk dat ik het heb, waaant om de volgende redenen ^^

    Van die poten word ik helemaal kriebelig
    Ik durf niet bij ze in de buurt te komen
    Als ze te dicht bij komen, en ik kan er niets tegen doen, ga ik hyperventileren, ik krijg geen adem en moet huilen x]

    Ik vind het zo stoooom! Ik ben voor de rest helemaal niet bang voor insecten.


    Your make-up is terrible

    Zo'n grote fobie heb ik nu ook weer niet voor spinnen. Ik vind het gewoon enge en vieze beesten. En dan begin ik altijd te gillen.
    Ik heb een fobie voor vogels. >_< En trauma's.

    Van de eerste 2 dingen heb ik ook last.
    Maar ik kom er niet in de buurt, dus weet niet of ik ook van dat andere last heb x'D


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Van de eerste 2 dingen heb ik ook last.
    Maar ik kom er niet in de buurt, dus weet niet of ik ook van dat andere last heb x'D


    Dat wist ik eerst ook niet, totdat ik in mijn vriends hoogslaper lag waar 2 spinnen in het hoekje boven zaten, en hij wou ze naar beneden halen =O


    Your make-up is terrible

    Als ik een spin zie blijf ik stokstijf staan kan me gewoon niet meer bewegen van angst en dan ga ik keihard gillenxD en ren weg.


    If you obey all the rules, you miss all the fun!

    (...)

    Dat wist ik eerst ook niet, totdat ik in mijn vriends hoogslaper lag waar 2 spinnen in het hoekje boven zaten, en hij wou ze naar beneden halen =O

    Ieeeeeeew.
    Alleen al de gedachte.
    MAar, voor die kleine spinnetjes van 2 mm ben ik niet bang, maar als ze groter worden ben ik t*ring bang o.O'


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    ik ga half hyperventileren en huilen enzo als er een spin zit..
    ik ga niet slapen/douchen/naar de wc ofzo voordat ik alles gecheckt heb op spinnen..
    als ergens een spin gezeten heeft raak ik t de komende 2 weken niet meer aan..
    als er een spin voor mn raam zit wijger ik t gordijn nog open te doen..
    enz

    Heb ik niet, heb zelfs geen schrik van spinnen.
    Ik heb eigenlijk ook geen kwallen fobie, da's een beetje overdreven, ik kan er nog steeds in de buurt komen zonder helemaal in paniek te slagen of te hyperventileren zoals jij dan hebt met slangen.


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Ik heb het echt, zo'n dokterding heeft het vastgesteld bij me.

    Ooh, ik heb een keer gehad dat zo'n megaspin op mijn gordijn zat in zon vouw, en toen ik het gordijn opendeed zat ie daar, en ik gillen. En nu heb ik wel dat ik banger ben geworden voor spinnen.
    De eerste paar momenten durf ik niks te doen en dan vang ik ze in potjes maar als ze dan weglopen ga ik gillen.

    ik vind ze alleen maar heel heel heel vies. (nerd)


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Ik heb het echt, zo'n dokterding heeft het vastgesteld bij me.

    Dááárom ben je ook myn Aragnofobie-collega :Y)
    We both have it x'D


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Insecten zyn gewoon goor, vind ik. Met name spinnen. Ik check alles zo'n 10x voordat ik er ga zitten ofzo. Ook in de klas, (:
    &nd als er een spin is, begin ik te gillen en weg te rennen. En dan wacht ik totdat iemand dat beest heeft weggehaald. (: En dan ga ik er als nog niet heen x'D


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Ik ben nit bang voor spinnen. Logisch, ik leef tussen ze, dus ik zou niet eens kunnen. Ik heb wel een fobie voor clowns en zeppelins. Jakkes.