• Aangezien Fragile het nodig vond om in n ander topic haar hele muzieklijst te dumpen... d8 ik. laten we dat hier maar doen. Gewoon alles wat bijv bij.. jou muziek staat. dit is niet alles.. want k heb de helft niet gedownload. Maak de bands DIK GEDRUKT die je gezien heb of gaat zien.
    I will start.

The economy is suffering, let it DIE!

Kill Hannah, A Heartwell Ending, 30 Seconds To Mars, Halifax, Good Charlotte, Fall Out Boy, HIM, Nightwish, Within Temptation, Muse, Acceptance, Lovex, Cinema Bizarre, Anberline, The GazettE, The Chariots, Evanescence, Go: audio, Foo Fighters, Hinder, Flyleaf, Tokio Hotel, Yellowcard, Amor For Sleep, My Chemical Romance, Paramore, Porcelain And The Tramps, Dance Gavin Dance, The Killers, The Kooks, The Red Jumpsuit Apparatus, The Script, Jimmy Eat World, Cartel, The Starting Line, Boys Like Girls, Metro Station, Bullet For My Valentine, Scary Kids Scaring Kids, The Medic Droid <3, Escape The Fate, Black Veil Brides <3, Alesana, Story Of The Year,A Thorn For Every Heart, So They Say, Billy Talent The Fray, Forever The Sickest Kids, Senses Fall, Vandetta Red, Hellogoodbye, Enter Shikari, The All-American Rejects, Disturbed, A Static Lullaby, Cute Is What We Aim For, Hawthorne Heights, Only Seven Left, Papa Roach, Saosin <3, Lostprophets, My Passion, Simple Plan, Linkin Park, Sunrise Avenue, A Vain Attempt, The Starting Line, Acceptance. And Many, Many More!

Your Words They Eat Right Through Me...

3 Doors Down
    A Day To Remember
    Abel
    Aerosmith
    AFI
    Alesana
    All Missing Pieces
    All Time Low
    And Then I Turned Seven
    Anti-Flag
    Arctic Monkeys
    Ari Koivunen
    Artreyu
    Avenged Sevenfold
    Between The Trees
    Billy Talent
    Bless The Fall
    Blof
    Bloodhound Gang
    Bowling For Soup
    Boys Like Girls
    Bring Me The Horizon
    Bullet For My Valentine
    Caliban
    Children Of Bodom
    Chris Daughtry
    Christian Ice
    Cobra Starship
    Coldplay
    Cute Is What We Aim For
    Danger Radio
    Dave Days
    De Hardheid
    Dead Kennedys
    Di-rect
    Disturbed
    Dope
    Elliot Minor
    Enter Shikari
    Envy On The Coast
    Escape The Fate
    Faber Drive
    Fall Out Boy
    Fiction Plane
    Foo Fighters
    Fountains Of Wayne
    Frits & The Brown Notes
    Fuel
    Go:Audio
    Good Charlotte
    Green Day
    Gym Class Heroes
    Hawk Nelson
    Head Automatica
    Heideroosjes
    Hellogoodbye
    Ill Nino
    Kelly Osbourne
    Kid Rock
    Kill Hannah
    Killerpilze
    Kings Of Leon
    Kutless
    Limp Bizkit
    Linkin Park
    Lost Prophets
    Manitou
    Mayday Parade
    McFly
    Metro Station
    Mindless Self Indulgence
    Mudvayne
    MxPx
    My Chemical Romance
    Nailpin
    Neurosonic
    New Found Glory
    Nirvana
    Nou En
    OK Go
    Panic At The Disco
    Papa Roach
    Paramore
    Patent Pending
    Pennywise
    Pink
    Rev Theory
    Rise Against
    Say Anything
    Secondhand Serenade
    Seether
    Sick Puppies
    Simple Plan
    Sir Mixalot
    Skillet
    Slipknot
    Smashmouth
    Smile Empty Soul
    Son Of Dork
    Spin Doctors
    Story Of The Year
    Sturm Und Drang
    Sugarcult
    Sum 41
    Taking Back Sunday
    The All American Rejects
    The Almost
    The Casualties
    The Darkness
    The Kooks
    The Raconteurs
    The Rasmus
    The Red Jumpsuit Apparatus
    The Rocket Summer
    The Secret Handshake
    The Slackers
    The Spill Canvas
    The Used
    Three Days Grace
    Tokio Hotel
    Toy Dolls
    Trapt
    Trivium
    Underoath
    Van Katoen
    Vanilla Sky
    Wednesday 13
    Weezer
    Wheatus
    You Me At Six

The economy is suffering, let it DIE!

Linkin Park, OneRepublic, Fort Minor, Sum41, Jack Peeters, Justin Timberlake, Filmmuziek van bepaalde films, Johnny Cash, Eminem, Coldplay.

I live for the applause, you will die for it.

Tokio Hotel, Avril Lavigne, Kelly Clarkson, Blof, Three Days Grace, Crossfade, Breaking Benjamin, All-American Rejects, Silbermond, Fräulein Wunder, Nightwish, Within Temptation, Stereo, Daughtry, Nickelback, My Chemical Romance, Mêlée, Britt Nicole, 3 Doors Down, 30 Seconds To Mars, Foo Fighters, Lafee, Green Day, NxZero, Paramore, SLOT, Superchick, The Veronicas, Boys Like Girls, Evanescence, Secondhand Serenade, Simple Plan, Linkin Park, Plain White T's, Panic at the Disco, Flyleaf, Vanessa Carlton, Di-Rect, Kid Rock, Pink, The Hoosiers, The Rasmus, Bullet for my Valentine, Fall Out Boy.

als ik nog iets weet meld ik het wel x)

If I die young, send me away with the words of a lovesong.

+44, 3 Doors Down, 10 Years, 30 Seconds To Mars, A Fire Inside, Absend Minded, Aerodrone, Aerosmith, Aiden, Alesana, Alice Cooper, Alice In Videoland, All Time Low, And Then I Turned Seven, Anti-Flag, Apocalyptica, Arctic Monkeys, Atreyu, Avenged Sevenfold, Bedwetters, Between The Trees, Billy Talent, Black Tide, BlessTheFall, Blessed By A Broken Heart, Blink-128, Bloc Party, Blood Hound Gang, Breaking Benjamin, Bring Me The Horizon, Brokencyde, Bullet For My Valentine, Busted, Cauterize, Cannibal Corpse, Children Of Bodom, Christian Linke, Cobra Starship, Cross Fade, Cute Is What We Aim For, Daughtry, De Hardheid, Death Cab for Cutie, Deathstars, Di-rect, Die Ärzte, Disturbed, Drop Dead Georgeous, Elliot Minor, Enter Shikari, Escape The Fate, Evanescence, Fall Out Boy, Flyleaf, Foo Fighters, Four Letter Lie, Frits & The Brown Notes, From First To Last, Furthers Drive Home, Go: Audio, Good Charlotte, Green Day, Guns 'n' Roses, Hadouken!, Hard-Fi, Hawk Nelson, Hawthorne Heights, Head Automatica, Hellogoodbye, His Infernal Majesty, Hoobastank, Ill Niño, In Flames, Incubus, Jeremy's, Jesus On Extasy, Jimmy Eat World, Justin Nozuka, Kids In Glass Houses, Kill Hannah, Kill The Arcade, Killerpilze, Kittie, KoRn, LaFee, Linkin Park, Lordi, Lostprophest, Lovex, Mae, Madina Lake, MakeBelieve, Marilyn Manson, Maroon, Matchbook Romance, Mayday Parade, McFly, Metro Station, Motion City Soundtrack, Mozart Season, My American Heart, My Chemical Romance, Nailpin, Neurosonic, Nevada Tan, NeverShoutNever, New Found Glory, Nickelback, Nightwish, Nirvana, Nou En, Oasis, Oomph!, Ozzy Osbourne, Panic! At The Disco, Panik, Papa Roach, Paramore, Peilomat, Pitch White, Plain White T's, Porcelain And The Tramps, Racoon, Relient K, Revolverheld, Rise Against, Secondhand Serenade, Seether, Silbermond, Simple Plan, Slipknot, Son Of Dork, Sonic Syndicate, Stanfour, Stone Sour, Sturm und Drang, Sugarcult, Suicide Silence, Sum 41, System Of A Down, Tenacious D, The Academy Is..., The Blackout, The Devil Wears Prada, The Fratellis, The Fray, The Kaiser Chiefs, The Killers, The Kooks, The Medic Droid, The Rasmus, The Red Jumpsuit Apparatus, The Spill Canvas, The Startingline, Three Days Grace, Tokio Hotel, Tonight Is Goodbye, Underoath, Vanilla Sky, We Are The Ocean, We The Kings, Wednesday 13, Within Temptation, Yellowcard .

En ik zal nog wel wat vergeten zijn.
    Ga ik zien is onderstreept.

blame the bully.

Oke, laat maar. Ik typte alles, ik was bij de laatste band ineens alles weg! -.-

-

3 Doors Down
    A Day To Remember
    Abel
    Aerosmith
    AFI
    Alesana
    All Missing Pieces
    All Time Low
    And Then I Turned Seven
    Anti-Flag
    Arctic Monkeys
    Ari Koivunen
    Artreyu
    Avenged Sevenfold
    Between The Trees
    Billy Talent
    Bless The Fall
    Blof
    Bloodhound Gang
    Bowling For Soup
    Boys Like Girls
    Bring Me The Horizon
    Bullet For My Valentine
    Caliban
    Children Of Bodom
    Chris Daughtry
    Christian Ice
    Cobra Starship
    Coldplay
    Cute Is What We Aim For
    Danger Radio
    Dave Days
    De Hardheid
    Dead Kennedys
    Di-rect
    Disturbed
    Dope
    Elliot Minor
    Enter Shikari
    Envy On The Coast
    Escape The Fate
    Faber Drive
    Fall Out Boy
    Fiction Plane
    Foo Fighters
    Fountains Of Wayne
    Frits & The Brown Notes
    Fuel
    Go:Audio
    Good Charlotte
    Green Day
    Gym Class Heroes
    Hawk Nelson
    Head Automatica
    Heideroosjes
    Hellogoodbye
    Ill Nino
    Kelly Osbourne
    Kid Rock
    Kill Hannah
    Killerpilze
    Kings Of Leon
    Kutless
    Limp Bizkit
    Linkin Park
    Lost Prophets
    Manitou
    Mayday Parade
    McFly
    Metro Station
    Mindless Self Indulgence
    Mudvayne
    MxPx
    My Chemical Romance
    Nailpin
    Neurosonic
    New Found Glory
    Nirvana
    Nou En
    OK Go
    Panic At The Disco
    Papa Roach
    Paramore
    Patent Pending
    Pennywise
    Pink
    Rev Theory
    Rise Against
    Say Anything
    Secondhand Serenade
    Seether
    Sick Puppies
    Simple Plan
    Sir Mixalot
    Skillet
    Slipknot
    Smashmouth
    Smile Empty Soul
    Son Of Dork
    Spin Doctors
    Story Of The Year
    Sturm Und Drang
    Sugarcult
    Sum 41
    Taking Back Sunday
    The All American Rejects
    The Almost
    The Casualties
    The Darkness
    The Kooks
    The Raconteurs
    The Rasmus
    The Red Jumpsuit Apparatus
    The Rocket Summer
    The Secret Handshake
    The Slackers
    The Spill Canvas
    The Used
    Three Days Grace
    Tokio Hotel
    Toy Dolls
    Trapt
    Trivium
    Underoath
    Van Katoen
    Vanilla Sky
    Wednesday 13
    Weezer
    Wheatus
    You Me At Six

Kleine aanpassing, zie Vanilla Sky.
    Biatch.

blame the bully.

gO:AUdio, Simple Plan, Zebrahead, Kids In Glass Houses, You Me At Six, LEFT, Green Day, McFly, The All-American Rejects, Sum 41, Black Stone Cherry, Dream Theater, Fall Out Boy, Linkin Park, Kamelot, Yes, Pink Floyd, The Flower kings, 30 Seconds To Mars, My Chemical Romance, 3 Doors Down, Delain, Alphabeat, Megadeth, Kill Hannah, Limp Bizkit, Good Charlotte, Cute Is What We Aim For, Pain of Salvation, Machine head, Three Days Grace, Jimmy Eat World, Busted, Lil 'Wayne, Metro Station, Walls of Jericho, The Auteur, The Killers, Katy Perry, T-Pain, Enrique Iglesias, Marc Terenzi, Paramore....

... = gezien
    ... = misschien zien?
    ... = al gezien + nog een keer zien dit jaar?

Underdog, just look at the mess you made.

The All-American Rejects, All Time Low, Avril Lavigne, Automatic Loveletter, Beyonce, Boys like girls, Britney Spears, Carrie Underwood, Christina Aguilera, Coldplay, Destiny's Child, Fall out boy, Flyleaf, Gabriella Cilmi, Gavin Degraw, Good Charlotte, Green day, Gwen Stefani, Hey monday, James Blunt, James Morrison, Jesse Mccartney, Kaiser Chiefs, Kat Deluna, Katy Perry, Keane, Kelly Clarkson, The Killers, Lady GaGa, Leona Lewis, Linkin Park, Maroon 5, Mika, Muse, My Chemical romance, Natasha Bedingfield, Paramore, Pink, Queen, Rihanna, Secondhand Serenade, Simple plan, The ting tings, the veronica's.
    KLAAR. x'D

De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

1-800 Zombie, 3OH!3, 3 doors down, 30 seconds to mars, The academy is…, all time low, angels and airwaves, Attack! Attack!, Attack attack!, babyshambles, the black gold, the blackout, blink 182, boys like girls, breathe Carolina, bring me the horizon, BrokeNCYDE, The cab, cobra starship, cute is what we aim for, Dance gavin Dance, death cap for cutie, Deviation, drop dead, gorgeous, Does it offend you yeah?, Eatmewhileimhot, envy on the coast, escape the fate, eyes set to kill, Fall out boy, Flyleaf, The fold, Forever the sickest kids [and met them :3 <3], Forgive Durden, Funeral for a friend, Good charlotte, Glamour for Better, Hadouken!, Hannah Combs, HelloGoodbye, Henry Homesweet, Hollywood Undead, The hot Stewards, Jeffree Star, Justice, Kaiser Chiefs, Kill Hannah, Kill paradise, Klaxons, The kooks, Lil Chris, Lostprophets, McFLY, Metro Station, MakeBelieve, The medic droid, MGMT, Mindless self indulgence, My chemical romance, Nailpin, NeverSayNever, NeverShoutNever!, New found glory, New young pony club, Nickasaur, Panic at the disco, Paramore, Party Shank, The pink spiders, Plain White t’s, this Providence, Racing Kites, The red jumpsuit apparatus, Represent!, The rocket summer, a rocket to the moon, Secondhand serenade, Scary kids scaring kids, Scouting for girls, Simple Plan, The spill canvas, Stereo Skyline!, Story of the year, Sum41, the summer set, Tonight is goodbye, The used, uffie, you me at six
    -schuingedrukt is 'ga ik live zien'-

There are several things that I have been doing wrong.

Das Ich

No growth of the heart is ever a waste

ARCTIC MONKEYS (!), Air Traffic, Aloha From Hell, Alphabeat, Amy MacDonald, Amy Winehouse, Automatic Loveletter, Avril Lavigne, Babyshambles, The Black Box Revelation, Bloc Party, Coldplay, The Chemical Brothers, The Cribs, Daft Punk, Editors, Enter Shikari, Flyleaf, Freaky Age, Goose, Green Day, Hanson, Hey Monday, Jimmy Eat World, Juliet Simms, Justice, Kaiser Chiefs, Kate Nash, Katy Perry, The Killers, Kings Of Leon, The Klaxons, The Kooks, Lady Gaga, Ladyhawke, THE LAST SHADOW PUPPETS,Lily Allen, The Little Flames, MGMT, Mika, Milow, Muse, Oasis, One Night Only, Panic At The Disco, Paramore, Placebo, R.E.M., The Raconteurs, The Rascals, Razorlight, Red Hot Chili Peppers, Sioen, Spice Girls, The Strokes, Tegan and Sara, Tokio Hotel, The Tellers, Tim Vanhamel, The Ting Tings, Uffie (& Feadz), The Van Jets, The Veronicas, The View, The Wombats, Dizzee Rascal, Fall Out Boy, Metallica, Tiga, Pearl Jam, Queens Of The Stone Age, Gabriel Rios, Pendulum, Within Temptation, Boys Noize, Erol Alkan, Plain White T's, Soulwax, Dr. Lektroluv, Crookers, 2manydjs, Counting Crows, Lenny Kravitz, James Blunt, Crowded House, Santana, Zornik, ...
    En nu stop ik, dat is het zo wel ongeveer. Nog enkele groepen die niet echt iets zijn. (: En ook zijn er groepen die ik zag die ik slecht vind. Maar tsja. :}
    * = al gezien
    * = ga ik zien

Three Days Grace, White Lies, Tokio Hotel, The Rasmus, 3 Doors Down, Paramore, Kings Of Leon, Queens of the Stone Age, Nirvana, Katy Perry, Fräulein Wunder, Placebo, Spice Girls, Coldplay, Snow Patrol, The Verve, The Fray, Nickelback, Pink, Nena, Aerosmith, AFI, Takida, Alien Ant Farm, Avril Lavigne, Bisou, Britney Spears, Cory Lee, The Cranberries, Daft Punk, Dandy Warhols, The Darkness, Dim Chris, The Ditch, Emilie Autumn, Greenday, Jeremy's, Kane, Keane, Krezip, Maroon 5, Mandy Moore, Miley Cyrus, Muse, Queen, Rihanna, The Script, Simple Plan, Soulsister, Superchick, Switchfoot, Tatu, The Veronica's, Tom Helsen, ...

ik doe het maar niet op alfabet^^
    Tokio Hotel, The Wombats, Within Temptation, Nightwish*, Emilie Autumn*, Spinvis, Live, Nouvelle Vage, SAT2D, Kensington, De Dijk, Flyleaf, My Chemical Romance, Avril Lavigne, Simple Plan, Kamelot, 30STM, Blof, Porcelain and the Tramps, Nirvana, Escape the Fate, RHCP, Silverchair, Krezip, Pink, Scary Kids Scaring Kids, Evanescene, Katy Perry, Paramore, af en toe Cinema Bizarre en de rest ben ik vergeten.

* = ga ik zien

I am an idiot, I move.

30seconds to mars, air traffic, all American rejects, alphabaet, anouk, anti fitness club, armor for sleep, avril lavinge, BMTH, Britney Spears, Byz, caliban, the chemical brothers, cinema bizarre, crazy town, Damien rice, dEUS, Duffy, Elliot minor, Enrique Iglesias, Escape The Fate, Evanesces, Fall Out Boy, Fixkes, Freaky Age, From First To Last, Green Day, Il Genio, James Blunt, K3XD, Keiser Chiefs, Katy Perry, Kill Hannah, The Kooks, Leona Lewis, Lily Allen, Linking Park, Luckas Hilbert, M.I.A., Madonna , Maroon 5, Mega MindyXD, Metallica, Mika, Milow, My Chemical Romance, Nailpin, The Offspring, Panic! At The Disco, Papa Roach, Paramore, P!nk(Bijna), Simple Plan, Slipknot, Sum 41, The Thing Tings, Tokio Hotel<3, Vanilla Sky, The Veronicas, Zornik
    Heb er nog maar gwn geen zin meer. x')

If music be the food of love, play on!