• Mijn vraag is; mag je puistjes/pukkels uitknijpen? Mijn vriendin hebben namelijk een discussie. Dit is mijn mening:
    Ik vind dat je ze moet laten zitten. Je kan er wel zalf enzo op smeren. Maar als je hem uit gaat knijpen. (Te vaak) dan krijg je littekens.
    Dit is haar mening;
    Zij vindt dat je ze wel uitmoet knijpen; als er een wit puntje op staat. Je mag ook zalf erop smeren. Als je hem niet uitknijpt; `dan gaat hij veel minder snel weg, & je krijgt geen littekens`


    Wat vind jij? Ik moet haar namelijk overtuigen ><



    ps; we praten hier niet over meeeters.


    EGYPTIAN GOD

    Puisten met een wit bolletje erop moet je met een naald door heen gaan, alleen door dat witte bolletje. Ik heb het ook gedaan, en heb geen litekens. :]

    Puisten met een wit bolletje erop moet je met een naald door heen gaan, alleen door dat witte bolletje. Ik heb het ook gedaan, en heb geen litekens. :]
    ;o Okej, maar kan je het ook met je vingers doen? want dat doet zij altijd.


    EGYPTIAN GOD

    Als er een wit kopje opkomt, kan je t best uitdrukken, maar daarna WEL GOED je handen wassen,anders krijg je puisten als je het uitsmeert. ! ;)


    Sometimes it's best not to care.

    Als er een wit kopje opkomt, kan je t best uitdrukken, maar daarna WEL GOED je handen wassen,anders krijg je puisten als je het uitsmeert. ! ;)
    ö Oke; dit vind ik * raar. Want in álle tijdschriften staat dat je het niet moet doen. Alle andere kinderen uit mijn klas vinden dat. uhu. O.o


    EGYPTIAN GOD

    (...) ;o Okej, maar kan je het ook met je vingers doen? want dat doet zij altijd.

    Ja. vind ik wel. :]

    (...) ö Oke; dit vind ik * raar. Want in álle tijdschriften staat dat je het niet moet doen. Alle andere kinderen uit mijn klas vinden dat. uhu. O.o



    haha! :P dat zegge ze omdat er veel mensen zijn die het vies vinden. Maar ik heb zalfjes geprobeerd en niks helpt. Ik als ze wit worden,Druk ik ze wel uit. Geen litekens. en Je krijg er veeeel minder Ö

    Tenminste ik dan! x']


    Sometimes it's best not to care.

    Ik zou ze juist wel uitknijpen. Als er zo'n witte kop op zit dan trekt dat de aandacht, en dat vind ik nooit prettig. Sowieso smeer ik er altijd dag- en nachtcrème op en reinig ik mijn huid goed. Meer kun je ook niet doen.


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Het beste is blijkbaar het gewoon te laten. Ookal is het niet prettig om zo'n wit kopje erop te hebben. Maar ik zou het ook uitknijpen..

    Met een wit bolletje erop knijp ik uit, ik vind het echt goor en ik heb er gn littekens vn. x3


    A. ikmisje.

    Laten zitten, man. x]

    Littekens of niet ik kan een puist echt niet laten staan!
    Ik heb bijna nooit puisten maar als ik er eens 1 heb ben ik direct aan het pitsen.. :)


    ••• It's like a best friend, always there...

    ik val ze altijd meteen aan en ik heb ook nog geen littekens. ik haat het gewoon als ze geel zijn. o_o


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Ik heb ze zelf ook. en ben der eigenlijk al aan gewend. maar ik laat ze gewoon en doe der wat op wat ik van dokter heb gekregen. maar je kan littekens krijgen ja.

    ik heb nog geen littekentjes xD

    Je kan er inderdaad littekens van krijgen, maar alleen als je het met je handen doet. Dan komen er bacterien in.
    Je kan het het beste doet met twee wattenstaafjes of iets anders steriels. Dan heb je het minste kan op littekens


    Your make-up is terrible