• Hoi allemaal!

    Gezien er drie credits liggen te verstoffen en ik een geweldig idee heb voor een Gotham fanfiction, bedacht ik me om een cover aan te vragen.

    De titel:
    De titel is Past the breakingpoint, en deze moet erop.

    Samenvatting:

    Na de moord op de Wayne's, blijkt Selina Kyle -beter bekend als Cat- niet de enige getuige te zijn van de moord. Dat beweert ze zelf tenminste. Als Mario Pepper wordt vermoord, wordt de schuld van de Wayne moord in zijn schoenen geschoven. Echter, is er een getuige van de manier waarop Pepper vermoord is.
          Elizabeth O'Byrne, beter bekent als Zell, heeft de moord op Pepper gezien. Helaas verdwijnt ze, maar een week later duikt ze weer op. En wel bij het politiebureau van Gotham. Maar wat als Elizabeth O'Byrne niet blijkt te bestaan? En wie is er wel en niet te vertrouwen?


    De plaatjes:
    Voor Zell had ik dit, dit of dit plaatje in gedachte.
    Ook wil ik een plaatje van Ben Mackenzie/Jim Gordon, David Mazouz/Bruce Wayne en Camren Bicondova/Selina Kyle erop. Als achtergrond zou je dit plaatje kunnen gebruiken.

    Sfeer en kleur:
    De sfeer moet duister en guur zijn. De kleuren heb ik het liefste zwart-wit. De cover heb ik het liefste verticaal.

    Veel succes!


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Ik wil wel een poging wagen. Mijn topics dus.


    Spoiler alert: you will save yourself

    RAB schreef:
    Ik wil wel een poging wagen. Mijn topics dus.


    Ah, awesome! Alvast bedankt


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Kan ik ook andere fotos gebruiken?


    Spoiler alert: you will save yourself

    RAB schreef:
    Kan ik ook andere fotos gebruiken?


    Hm, voor Selina, Jim en Bruce wel hoor ^^


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."



    Ik hoop dat deze goed is (:


    "Look, I Didn't Want to be a Half-Blood."

    Anaklysmos schreef:



    Ik hoop dat deze goed is (:


    Wow! Ik vind hem erg mooi!


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Ik dacht even dat er Gollum stond ipv Gotham, hehe oops. Ik dacht even; daar gaat mijn idee.


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Anencephalous schreef:
    Ik dacht even dat er Gollum stond ipv Gotham, hehe oops. Ik dacht even; daar gaat mijn idee.


    Oh, wauw XD


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."