• Ik heb een vraag n_n voor jullie goed he

    Waar gaan je het liefst mee om,Jongens of Meisjes?

    Waarom ?



    Mijn antwoord :

    Waar gaan je het liefst mee om,Jongens of Meisjes?
    Jongens

    Waarom ?
    Jongens zijn eerlijk als vriend,ze zijn trouw en oprecht. Jongens zeggen niet gauw iets kwaads over je,roddelen niet achter je rug. Jongens beschermen je en vechten voor je,ze laten je niet in de kou zitten. en daarom hou ik van jongens als vrienden n_n


    We can only learn to love by loving.

    Ik kan eigenlijk het best met mezelf omgaan =)
    Ik weet wat ik denk en wat ik van mezelf vind, ik hoef niet tegen mezelf te liegen en zeg geen stomme dingen over mij achter mijn rug om. Ik ben betrouwbaar tegenover mijzelf. Vriendinnen en vrienden zijn leuk en aardig, maar je weet nooit wat ze écht denken. Van mezelf weet ik dat wel =)


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Het kan me niet zoveel schelen, ik ga om met allebei.


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    meisjes, bij jongens klap ik meestal direct dicht (bij de meeste mensen trouwens:X)
    maar een van mijn beste vrienden is wél een jongen.


    I am an idiot, I move.

    Mmm tellen koeien ook mij ? Daar kan ik ook wel mee opschieten xd'


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Meisje , denk ik. omdat ik ook veel meer meisjees ken dan jonges. Ook bij mij in de klas zitten maar een paar jonges. Dus..ik denk toch wel meisjes. x3


    A. ikmisje.

    allebei
    en weetje met jongens kan ik gewoon over het een veel beter praten dan met meisjes ofzo
    maar uit eindelijk maakt het me niet uit


    Take The Past, Burn It And Let It Go

    K ga met iedereen om
    Maar boys vind k toch leuker als vrienden
    Met hun KAN ik praten,maakt niet uit waarover.
    Eerst reageerden ze raar dat ik met ze begon te praten,maar k was zelfs de eerste op school -op docenten na- tegen wie Max (een heeeeeeeeel stille jongen uit men klas) begon te praten:O !waardoor andere jongens me opeens heel bijzonder vonden,want tegen hen zei hij geen woord.

    whatever k vind t leuker om met jongenst om te gaan omdat ze niet over kleren ofzo hebben,maar over hobby's of muziek.

    Nou, ik ga het liefste om met de mensen waar ik het het best mee kan vinden. Nee, ik bedoel. Ik heb evenveel vrienden dan vriendinnen. Dus ik kan niet meteen wat zeggen, weetje.


    Some people make the world special just by being in it