• Hoe gaan jullie dat vieren en wanneer ?
    Ik ga naar carnavalbal met de rest van de school en nog enkele pieps. Dus ik ga nu carnavalskleren kopen in Scherpenheuvel, die ene grote winkel. Al die mij wil meten, DAARHEEN ! n_n


    All was well.

    Ik verkleed mij niet
    Maar ik ga wel naar enkele optochten kijken. =D


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Mijn zus loopt mee in een optocht, en ik wil graag naar DUITSLAAAND naar en optocht kijken[:
    verder ga ik nog naar de carnevalswiertzding kijken of je daar leuke overdreven acesoires krijgt om foto's mee te maken:')


    If you want me to listen, whisper...

    Ik woon in het noorden, amper carnaval dus (zeg maar geen¬¬ ). Dus nee, ik ga het niet vieren.


    I am an idiot, I move.

    Ik heb dus een masker gekocht met poezenoortjes gemaakt uit pluimen en zwart panty's met bloemen op xp dus oftewel ga ik als iets electro-achtig oftewel als poes.


    All was well.

    Carnaval is irritant.

    écht niet x_x


    All was well.

    (...)


    waar ik woon in iedergeval niet:P

    vind ik gemeen


    Ik woon ook in overijssel btw en bij ons wordt het ook wel gvierd xD maar waar woon jij dan in godsnaam xD


    We can only learn to love by loving.

    Ik heb dus een masker gekocht met poezenoortjes gemaakt uit pluimen en zwart panty's met bloemen op xp dus oftewel ga ik als iets electro-achtig oftewel als poes.

    Omg ik wou gisteren ook van die maskers kopen xd


    We can only learn to love by loving.

    ik vier carnaval gewoon in de stad met m'n vader en vrienden van ons dat doen we elk jaar en nu gaat ook een vriendin mee(yeah)die heeft nog nooit carnaval geviert dus die is dood na die 4 dagenxD


    ♥ I wish I didn`t feel for you anymore♥

    (...)
    Omg ik wou gisteren ook van die maskers kopen xd


    Laten we samen gaan ! :3 Dan heb jij een muizenmasker en ik een poezenmasker. n_n


    All was well.

    Niet


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    waarom viert niemand carnaval ? x_x


    All was well.

    waarom viert niemand carnaval ? x_x

    omdat het echte carnaval alleen in limburg en noord braband woord geviert in nederland dan


    ♥ I wish I didn`t feel for you anymore♥

    Bij ons vieren we het als we willen en anders niet xp maar ik wil dus en de rest van Tervuren ook, dus dan doen we het gewoon, maar het duurt wel maar 1 dag bij ons. niet vier dagen x_x


    All was well.

    Ik doe niet mee. Maar ik ga wel naar sommige stoeten ofzo kijken en daarna naar de feestjes. Altijd dikke sfeer. ;D En ik heb ook carnavalsfuif van mijn scouts. (: