• Ik stuitte eergisteren op de website www.mijnserie.nl. Het is als een soort goodreads voor series: je kunt series beoordelen, op je favoriete karakter stemmen, bijhouden welke series je hebt gekeken, er met elkaar over discussiëren en nog veel meer wat ik nog moet ontdekken.

    Zijn er meer mensen die een account hebben? Misschien leuk om elkaar te volgen. (:

    Quizlet-username || Mijnserie-username
    Ringwraith || Ringwraith

    [ bericht aangepast op 15 juni 2017 - 20:20 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    Mocht iemand ontdekken hoe je een beoordeling kunt veranderen, let me know. (:
    Ik heb er eentje verkeerd aangeklikt en als ik een serie toevoeg komt er automatisch een 10 bij te staan.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ik denk dat ik maar eens ga kijken, straks. :Y)


    oi, suzy

    oehh dat zal vast iets voor mij zijn x'D
    ik ben zoals gewoonlijk op dit soort sites altijd denisjeehhh


    You can't not look cool with a crossbow.

    als je naar de serie gaat waar je de cijfer wil veranderen staat er bij het cijfer ook bewerken.


    You can't not look cool with a crossbow.

    Oooh leuk (:


    “The heart is an arrow. It demands to aim true."

    TrickyPossum schreef:
    als je naar de serie gaat waar je de cijfer wil veranderen staat er bij het cijfer ook bewerken.

    Ah! Ik had niet aangegeven dat ik alles had gezien. Nu kan het inderdaad^^


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ringwraith schreef:
    Mocht iemand ontdekken hoe je een beoordeling kunt veranderen, let me know. (:
    Ik heb er eentje verkeerd aangeklikt en als ik een serie toevoeg komt er automatisch een 10 bij te staan.


    Als je naar de serie zelf gaat, kun je op het cijfer klikken om het te veranderen (en je kunt ook cijfers per seizoen geven).

    Ik gebruik de site zelf al ruim een jaar en hij is inderdaad wel makkelijk. Je kunt zelfs series toevoegen als ze nog niet op de website staan (:

    Edit: Je kunt ook zien waar je vrienden zijn bij series ^^ (dus als jullie bijvoorbeeld dezelfde serie volgen is dat wel handig)

    [ bericht aangepast op 15 juni 2017 - 20:34 ]


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Klinkt leuk!
    De site geeft alleen niet goed weer. Alleen op de homepagina laat hij tekst zien, op de rest van de pagina's kan ik niks zien...

    Oeh leuk, ik ga straks een kijkje nemen.


    16 - 09 - '17

    Iversen schreef:
    Ik denk dat ik maar eens ga kijken, straks. :Y)


    "The stars replaced the emptiness of my heart."

    Oh dat is super chill!!Ga ik ook eens naar kijken!


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Je hebt ook een app die hier op lijkt, TV Showtime. Die houdt ook bij wanneer een aflevering uitkomt enzo


    To the stars who listen — and the dreams that are answered