• Ik heb dus een goede vriendin op school en een beste vriendin die wat kilometers verder woont en er is ook nog die ene leuke jongen die zo ongeveer naast me school woont.

    Goede vriendin: Alyssa
    Beste vriendin: Caressa
    Jongen: Eloy.
    Nog een jongen: Lars.
    Nog een meisje: Maren.
    Nog een meisje: Charissa.
    Soort van zus: Ella.
    Ex stiefmoeder: Alida.
    Nieuwe stiefmoeder: Jessy.

    Alyssa en ik gaan altijd met elkaar om enzo, maar ik blow wel eens, en dat vind ze niet zo leuk. Eloy en ik hebben nu een soort van relatie terwijl ik hem nog niet zo lang ken en laatst waren Lars en ik eventjens langs geweest. Toen had Eloy het over 'pillen', dus Lars dacht 'XTC'. Nu denkt bijna iedereen in me klas dat ik aan de XTC ben, dat Eloy niet goed voor me is en ze doen er alles aan om me zo'n kut gevoel te geven dat ik wel alleen met hun moet omgaan. Maarja, Charissa en ik zijn de laatste tijd ook weer wat closer geworden, en zij begrijpt me wel. Maar Alyssa en Caressa proberen gewoon een beetje de baas over mij te spelen, en ze vertellen me ook niks.. Alles gaat maar achter me rug om.
    En dan heb je Ella, het buurmeisje dat deel van ons meubilair is geworden en er zwaar van overtuigd is dat ze familie is. (Ze is zwaar gestoord, zo denk je toch niet meer als je 16 bent.. >.> )
    Maar die wilt waarschijnlijk gewoon seks met me vader (die heel erg openhartig is, en Ella is zo'n kind die obsessed raakt met mensen) en daardoor lult ze alles door aan hem, en lookt ze fucking hard te stoken.
    Dan hebben we Alida. Ze heeft twee kinderen met me pa en me pa heeft nu dus weer een nieuwe vriendin, Jessy. Ze is heel lief enzo, een echt moederfiguur.. En Alida is jaloers. Ze loopt samen met Ella helemaal te stoken en me vader begint er superveel van te drinken, waardoor ik meer aan de drugs ga omdat ik me steeds depressiever begin te voelen.

    Ik voel me echt gewoon genaait en ik vertrouw gewoon niemand meer..


    Dat moest ik even kwijt. Advies is hartelijk welkom.

    okee.. ik snap er nu volkomen niks meer van .
    maar dat maakt niks uit ! Mensen die denken dat je aan de XTC zit moet je negeren en blijven bij wie je houd. Nergens iets van aantrekken. Dat buurmeisje moet je gewoon niks verkeerds zien doen zodat ze niks door loopt te lullen.. [als k het goed heb begrepen] en je vriendinnen moet je eens goed de waarheid vertellen. !!
    Zodat ze weten waar jij aan toe bent en dat ze je iets moeten vertellen of dat ze het maar laten en je dan ook niks willen doen en niet de baas over je spelen maar toch alls achter je rug om doen . de keuze is aan jouw ! het is jouwn leven

    hoop dat je er iets aan hebt !


    Because Nobody Love's

    Ja, ik denk dat ik ze maar eens moet vertellen hoe ik erover denk..
    Maarja, ik zit nog steeds wel met dat gedoe op school enzo, want mensen praten echt fucking veel. x.x


    Bedankt. <3