• Zoals de titel al zegt, zou het fijn zijn als er net zoals bij de quizzen, ook bij de stories mappen voor eigen overzicht zouden komen. Sommige mensen hebben veel stories onder andere deze persoon en ik raak dus regelmatig het overzicht kwijt.
    Daarom zou ik mappen heel handig vinden, als het niet teveel van de server vraagt.

    Voor/tegen? En evt waarom?

    Voor, tegen, neutraal?

    78.6% (22 stemmen)
     
    Voor

    0.0% (0 stemmen)
     
    Tegen

    21.4% (6 stemmen)
     
    Neutraal


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Kun je daar niet labels voor gebruiken?


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    FaultInOurStars schreef:
    Kun je daar niet labels voor gebruiken?


    Omdat je direct in de hoofdmap terecht komt en dan eerst moet sorteren op een bepaald label, vind ik dat persoonlijk onhandig :X en stiekem vergeet ik dat ook nog eens

    [ bericht aangepast op 21 aug 2014 - 20:34 ]


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Voor!


    wat was dit ookalweer

    Ik had dat heel lang geleden ook voorgesteld, maar toen kwamen de labels en dat vind ik nog altijd erg onhandig. Ik hou van overzicht en ik zou graag mappen willen.


    Your make-up is terrible

    Handles schreef:
    Ik had dat heel lang geleden ook voorgesteld, maar toen kwamen de labels en dat vind ik nog altijd erg onhandig. Ik hou van overzicht en ik zou graag mappen willen.


    Het is idd al vaker voorgesteld ik oa ook, in 2009, maar is er nog steeds niet gekomen, helaas. Ik deel jouw mening, Nikki.


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Handles schreef:
    Ik had dat heel lang geleden ook voorgesteld, maar toen kwamen de labels en dat vind ik nog altijd erg onhandig. Ik hou van overzicht en ik zou graag mappen willen.



    daar snap ik nog steeds niks van


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Ruskow schreef:
    (...)

    Omdat je direct in de hoofdmap terecht komt en dan eerst moet sorteren op een bepaald label, vind ik dat persoonlijk onhandig :X en stiekem vergeet ik dat ook nog eens


    Ik maak er zelf geen gebruik van, heb maar een verhaal, dus ik hoef niet zo te zoeken haha. Het maakt mij in principe niets uit als er mappen komen, het klinkt wel handig.


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Het zou wel handig zijn ja.

    Alhoewel ik nu maar met 1 story echt actief bezig ben en de rest maar een beetje hopeloos erbij ligt...


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Ja, ik zou het wel fijn vinden, want ik heb niet alleen maar verhalen in stories, maar ook wedstrijdstories etc. Toch irritant als je daar steeds tussen moet zoeken.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Voor, ik vind die labels onhandig.


    16 - 09 - '17

    Voor.


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Voor! Ik heb ook stories inactief staan etc. Dit lijkt me dan wel handig! (:


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    ___ schreef:
    Voor! Ik heb ook stories inactief staan etc. Dit lijkt me dan wel handig! (:


    Geen reclame, please.