• Ja ik verzoek jullie heel vriendlijk of jullie mijn msn niet aan iedereen door willen geven. Want ik hb nu allemaal mensen online die ik niet ken O.o
    Dus als je mijn msn wilt weten moet je mij gwn een PB sturen. Dan bepaal ik zelf wel of ik je mijn msn geef ja of nee. Dus ajb eerst gwn vragen.
    Bedankt voor uw aandacht :)


    Tears are crashing out of my eyes

    heb je je msn dan op je profiel ofzeu? o_o


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    hebk ook honey x_x ik heb 150 mensen op die msn en ik ken er maar 20 fseu..


    We can only learn to love by loving.

    Ik heb er meer dan 300, en ik ken er denkik 250 wel van x]


    Your make-up is terrible

    hebk ook honey x_x ik heb 150 mensen op die msn en ik ken er maar 20 fseu..

    Nicol is gewild. :'D
    Ik heb dat ook, voegen allemaal kinders me toe en dan durven ze niets tegen me zeggen. ><

    (...)
    Nicol is gewild. :'D
    Ik heb dat ook, voegen allemaal kinders me toe en dan durven ze niets tegen me zeggen. ><


    Whaha xP

    ^^ dat heb ik ook
    of dan vragen ze 'wie ben jij' terwijl HUN mij fcking toevoegen xP
    wnt ik voeg niemand toe op msn ik accepteer alleen xP


    We can only learn to love by loving.

    Ik heb dat niet..

    vanwaar hebben ze jullie msn dan ?
    staat toch niet op jullie profiel ? x_x


    All was well.

    (...)
    Nicol is gewild. :'D
    Ik heb dat ook, voegen allemaal kinders me toe en dan durven ze niets tegen me zeggen. ><

    Ghehe, dat had ik eerst ook, maar mijn grote oplossing: Een extra MSN aanmaken speciaal voor de "mag-ik-je-msn?-ers" en eentje voor je RL vrienden :P
    Ik heb er 3:
    RL vrienden & Q vrienden
    Vippies (daar ben ik het meest op online omdat ik als ik op RL vrienden online kom, ik word bekogeld met hoi's)
    Familie

    :P


    Candycorekid.

    (...)
    Ghehe, dat had ik eerst ook, maar mijn grote oplossing: Een extra MSN aanmaken speciaal voor de "mag-ik-je-msn?-ers" en eentje voor je RL vrienden :P
    Ik heb er 3:
    RL vrienden & Q vrienden
    Vippies (daar ben ik het meest op online omdat ik als ik op RL vrienden online kom, ik word bekogeld met hoi's)
    Familie

    :P


    dat heb ik ook hoar x_x xP


    We can only learn to love by loving.

    heb je je msn dan op je profiel ofzeu? o_o

    Nee, maar mensen die mij op msn hebben geven mijn msn zomaar aan mensen door O.o


    Tears are crashing out of my eyes

    vanwaar hebben ze jullie msn dan ?
    staat toch niet op jullie profiel ? x_x

    Nee, maar je begint gwn mensen waarmee je op Q veel contavt hebt toe te voegen, maar soms dan geven die mensjes dat weer door aan andere waardoor die mij ook toevoegen omdat ze mijn msn van diegene hebben gehad. Maar ik hb nu dus allemaal mensen op msn waarvan ik er de helft, meer zelfs, niet van ken! Dat is kinda vervelend O.o


    Tears are crashing out of my eyes

    Had ik ook. meer dan 200 peepz, warvan ik maar met heel weinig praaten, en meer dan de helft niet eens kende. en toen besloot ik maar eens op te ruimen, en nu heb ik nog maar 35 peeps op msn.. x']


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Je hoeft niet iedereen te accepteren die jou toevoegt.


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Ik heb nu een nieuwe msn aangemaakt x]
    En jullie mogen me wel toevoegen, als je zegt wie je bent ^^
    wantikbenniksel@live.nl


    Your make-up is terrible

    Je hoeft niet iedereen te accepteren die jou toevoegt.

    Ja maar soms zitten er heel veel nieuwe mensen van mijn nieuwe school bij, dus ik accepteer gewoon omdat ik anders de verkeerde weiger x'D


    Tears are crashing out of my eyes